Lite bilder från Falken 06/08

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Ort
Halmstad
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Jag kände mig frunktansvärt ensam när de började regna på sista passet.
Det var ju lite halt med slicks men de var fullt körbart med lite aphäng!, vars var alla andra? =)

Jag och min polare tog ett varv men det kändes lite för riskabelt så vi sket i det och åkte hem. Och då slutade det regna såklart :rolleyes:
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Jag kände mig frunktansvärt ensam när de började regna på sista passet.
Det var ju lite halt med slicks men de var fullt körbart med lite aphäng!, vars var alla andra? =)

...HÄR, halt var det hehe, vi var några tappra själar som trotsade vädergudarna, lika spännande varje gång i "knixen":gnissla
 

crasypete

Pete82
Gick med
14 Jan 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
gpz 900 fighter
hallå ja!! antar att det är gottling eller? :) du lyckades inte knäppa något kort på ratbike kawan & mig eller?

tjena peder du fick inte med mig på några mer bilder? den svart/vita kawa zx6r rat biken eller? jävligt sjysta bilder iaf:tummenupp
 
Last edited:

OneFOOT

Frigolithjon 4life :)
Gick med
2 Apr 2008
Ort
där hojjen står :O)
Hoj
K1 StreetFighter Ed.
Jag kände mig frunktansvärt ensam när de började regna på sista passet.
Det var ju lite halt med slicks men de var fullt körbart med lite aphäng!, vars var alla andra? =)

Hehe.. jodu.. jag var ute, men ni kom ju så långt efter ( :D :D ) så det var bara o köra in i depån, och efter det blev det ju en räddnings aktion i tunnlen under banan, 6 vikingar som tryckte ut en hästtransport... hehe

har föresten lite film på dig i regnet om du vill ha !!?? här kommer nog en bild oxå :)
 

Bifogat

  • 07-aug-2008PICT0085.jpg
    07-aug-2008PICT0085.jpg
    49.2 KB · Visningar: 59

Fricco

Highsider.se
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Racehoj
Jag kände mig frunktansvärt ensam när de började regna på sista passet.
Det var ju lite halt med slicks men de var fullt körbart med lite aphäng!, vars var alla andra? =)

Ja det blev snabbt tomt på banan, men jag var i alla fall kvar och fortsatte köra i licensgruppen trots regnet.
Det var gott om utrymme med tom bana. :D
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Hehe.. jodu.. jag var ute, men ni kom ju så långt efter ( :D :D ) så det var bara o köra in i depån, och efter det blev det ju en räddnings aktion i tunnlen under banan, 6 vikingar som tryckte ut en hästtransport... hehe

har föresten lite film på dig i regnet om du vill ha !!?? här kommer nog en bild oxå :)


Åh, givet att jag vill ha :D aphäng nr1 (kände att de var bästa körstilen att tillämpa efter jag fått nått bakhjulssläpp och blev skitnervös)
 

SnabbeHabbe

Hej hopp!
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Kärna city
Hoj
Kawa ZX10R -04, KTM exc250f -07
Någon som fick en bild på en blå ZX10a med backspeglarna framåtvikta? (lugna gruppen) Jag hade svart/vitt skinnställ och blå hjälm. Tack på förhand!
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
regnet kom lite för sent annars hade jag lagt på de andra sulorna och kört vidare....efter Anderstorp i måndags i hällregn så fick man lite sug efter mer regn"race"
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Det är ingen som har nån bild på detta färgmatchade ekipage? Skulle även vara kul med nån på polaren och hans vit-grå gammel-Blade. :)
 

Bifogat

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    36.8 KB · Visningar: 215

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Ort
Götet
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Hade inte med min pinsamhet på andra varvet iallafall! GUUUUUD vad bromsarna är dåliga orginal på en ZX10R!
Men lite gruskänning ska man väl ha ibland :yoparty

Idag blir det till att beställa en ny bromspump

Japp, instämmer fullkomligt! Fast delar från 636'or passar i princip rakt över och de är dj-vligt mycke bättre... Budget tips!

Såg att jag fanns med på bild i en vänsterkurva: blå zx10a, vitt/svart berik ställ, vita stövlar och blå/grå shoei hjälm med blått visir. Finns det möjligtvis fler på mig?
 
Last edited:

Magnus S

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
07-Yamaha R6, 08-Yamaha xt660z, 10- Aprilia RSV4 2010
Någon som vet något annat ställe där man lagt ut bilder från onsdagens körning på sporthoj.com eller på något annat ställe. :yoparty
 

OneFOOT

Frigolithjon 4life :)
Gick med
2 Apr 2008
Ort
där hojjen står :O)
Hoj
K1 StreetFighter Ed.
Det är ingen som har nån bild på detta färgmatchade ekipage? Skulle även vara kul med nån på polaren och hans vit-grå gammel-Blade. :)

Skulle kunna vara du... men ingen bra bild inte... du e för snabb gosse !

:tummenupp
 

Bifogat

  • 08-aug-2008PICT0025.jpg
    08-aug-2008PICT0025.jpg
    95.4 KB · Visningar: 56
  • 08-aug-2008PICT0032.jpg
    08-aug-2008PICT0032.jpg
    90.3 KB · Visningar: 60
  • 08-aug-2008PICT0046.jpg
    08-aug-2008PICT0046.jpg
    90.6 KB · Visningar: 55

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
:) Å jag vill passa på å tacka alla tappra vikingar som hjälpte mig å trycka igenom hästtransporten genom tunnlen :)

Ska inte köra där mer med den kärran :ajjabajja på mig själv
 

OneFOOT

Frigolithjon 4life :)
Gick med
2 Apr 2008
Ort
där hojjen står :O)
Hoj
K1 StreetFighter Ed.
:) Å jag vill passa på å tacka alla tappra vikingar som hjälpte mig å trycka igenom hästtransporten genom tunnlen :)

Ska inte köra där mer med den kärran :ajjabajja på mig själv


Hehe, inga problem mannen... kom ihåg att du bjuder på körningen nästa gång :hojsmilie

Nää, skämt och sido.. hoppas att inte förmycket av färgen släppte på kärran, och klart du kan ta den igen... kör över banan bara :fakta



Mvh// 1F
 
Last edited:

Julleruff

EX-Racingwannabe!!
Gick med
1 Aug 2007
Ort
Happyplace
Hoj
ECX125
Tjena,

lite sent ute men....

finns det några bilder på en svart-vit cbr600 -07 med WEST- och Mobil-"reklam" på tro?

::Julle
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top