Video Lite after work.. =)

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Fina slangningar på mysbyxejocke!
Fasen jag vill också ligga sådär länge på slangen, har sjukt svårt att inte öka i fart när jag slangar och måste till slut växla upp eller slå ner. Hade vart gött att kunna ligga nån km på slang som man ser i så många filmer.
Berätta knepet ;)
 

matter1

matte k9
Gick med
27 Feb 2005
Ort
strömstad
Hoj
k9
hjulet närmare gud :Bugar

Fina slangningar på mysbyxejocke!
Fasen jag vill också ligga sådär länge på slangen, har sjukt svårt att inte öka i fart när jag slangar och måste till slut växla upp eller slå ner. Hade vart gött att kunna ligga nån km på slang som man ser i så många filmer.
Berätta knepet ;)
 

axelsson_vpg

Guest
Nu ligger filmen uppe igen, dom plockade bort den pga. farlig körning,har dom fått fnatt lr?

Jag körde 4kolvs guld ktm racing ok till dubbelkommandot 2m stålspunnen bromsslag till en 13mm pump på min KTM 525exc. EJ ihopkopplat med bakbromsen. (sjukligt vidirgt att ha på samma i mitt tycke)

Nu för tiden kör jag f4i och då kör jag samma uppsättning fast nu har jag ett större 4kolvs bak (tror oket kmr från en R1 fram). Fantastiskt bra bett är de iallafall. :)

Men som larse säger, fler måste posta i stuntformet så man får nå att läsa så här under vinterhalvåret!!!

edit. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?253257-Externa-bromssystem-för-stunt/page2 <- länk till stuntbromseriet.
 
Last edited:

matter1

matte k9
Gick med
27 Feb 2005
Ort
strömstad
Hoj
k9
Jag körde 4kolvs guld ktm racing ok till dubbelkommandot 2m stålspunnen bromsslag till en 13mm pump på min KTM 525exc. EJ ihopkopplat med bakbromsen. (sjukligt vidirgt att ha på samma i mitt tycke)

Nu för tiden kör jag f4i och då kör jag samma uppsättning fast nu har jag ett större 4kolvs bak (tror oket kmr från en R1 fram). Fantastiskt bra bett är de iallafall. :)


Jag har nu cns fräst ett fäste som funkar kanon bra... bättre än nytt /må gott i ovädret... ingen som har bilder på 12a clock stag till exc?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top