Leta upp Klasskamrater

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Faktum är att många av dweebsen från skolan har börjat köra hoj. Förmodligen för att få vara den farliga outlawkillen. Dessvärre har de ofta missat målet med nån kilometer och kör GSX750F i goretex-ställ eller nåt sånt.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Mattias skrev:
2640863 Faktum är att många av dweebsen från skolan har börjat köra hoj. Förmodligen för att få vara den farliga outlawkillen. Dessvärre har de ofta missat målet med nån kilometer och kör GSX750F i goretex-ställ eller nåt sånt.

Då är nog kanske inte målet att få vara med dom farliga outlawsen.

Dom kanske inte tycker det är värt kostnaden att ha en sån där farlig outlawmotorcykel som man måste hålla på och ställa av och på för att ha råd att åka ner till donkan några helger om året (trots att den är skriven på pappa) och idiotvarva tillvarvstoppet?
(för att det är för dyrt med bakdäck för att dom ska ha råd att burna)

Dom kanske tycker det är viktigare att det står en hoj därhemma som dom kan ta vilken dag som helst då lusten faller på och åka en 20mils utflykt med.

Och ja, jag åker antik GSX i goretex.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
FreddaGädda skrev:
2641174 Kollade där tidigare. Bra idé, men ingen reggar ju sig. Tror jag hittade en enda från hela min skola mitt avgångsår.

Hela min jävla skola är snart regade, och då är jag ändå en gammal uv...

Generationsfråga kanske?
 

FreddaGädda

Guest
GuW skrev:
2641530 Hela min jävla skola är snart regade, och då är jag ändå en gammal uv...

Generationsfråga kanske?

Garanterat. Man kan ändå hitta dom flesta i min generation på Playahead eller liknande skitsajter
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Mattias skrev:
2640863 Faktum är att många av dweebsen från skolan har börjat köra hoj. Förmodligen för att få vara den farliga outlawkillen. Dessvärre har de ofta missat målet med nån kilometer och kör GSX750F i goretex-ställ eller nåt sånt.
:hihi
Fast töntar som hittade rätt med riktig hoj och svettigt helställ vill inte umgås med någon av mina... err, deras mobbare från gymnasiet.
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
Mattias skrev:
2640863 Faktum är att många av dweebsen från skolan har börjat köra hoj. Förmodligen för att få vara den farliga outlawkillen. Dessvärre har de ofta missat målet med nån kilometer och kör GSX750F i goretex-ställ eller nåt sånt.
vi riktiga outlaws missa bara vägen med nån kilometer och sprattlar i diket med våra snordyra japanska jordfräsar.. unleash the focking fury! :tummenupp
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Har faktiskt registerat mig där nyss pga av topic men jag hittade 1 tjej från min årskull och hon är inte söt eller snygg...

Sedan verkade alla vara hyfsat off där ändå så är det någon mening att skriva till nån där?

GuW, Raggfaktorn skala 1-10 vad säger du?
 

mikke02

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2006
Ort
Södra Småland
Hoj
Yamaha FJR 1300
FreddaGädda skrev:
2641174 Kollade där tidigare. Bra idé, men ingen reggar ju sig. Tror jag hittade en enda från hela min skola mitt avgångsår.

Stämmer att många fortfarande saknas, men det går framåt, 340000 nyanmälda på 11 månader tycker jag ändå är rätt hyfsat:)
Dec-05 fanns det 18000 medlemmar
Jan-06 38t o sen stadigt ökande för att nu i Nov -06 ha 358000 registreringar.
Långt kvar till alla är nåbara, men hjäps alla åt att tipsa vänner så är chansen större för varje månad som går.
 

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös :-(
Suger fetpung att man måste pröjsa även för de mest basala funktionerna. Annars vore det en grejtans kul sida.
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Vad hade man egentligen gemensamt med sina klasskamrater i låg/mellan, mer än att man kanske bodde i samma område? Högstadiet vill man bara glömma, och de man var intresserad av att umgås med i gymnasiet har man fortfarande kontakt med. Amerikanskt trams med klassträffar!

/Carin
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
smallsocks skrev:
2642188
GuW, Raggfaktorn skala 1-10 vad säger du?

Jag regade mig bara för att se om skiten funkar, har fått ett gäng mail om att fler har regat sig, men aldrig varit in och kollat sen.

JAG RAGGAR INTE!
Brewdar som vill ha mig får ta kölapp...
(någon som vill ha nummer 1, snälla, jag kan skicka den med posten, snälla....)
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
GuW skrev:
2643251 Jag regade mig bara för att se om skiten funkar, har fått ett gäng mail om att fler har regat sig, men aldrig varit in och kollat sen.

JAG RAGGAR INTE!
Brewdar som vill ha mig får ta kölapp...
(någon som vill ha nummer 1, snälla, jag kan skicka den med posten, snälla....)

Jag vet nån som kan vara nummer ett... men du får lista ut det själv!

kan vara reggad på SH :) :D
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top