Video Leker omkring med våra motorcyklar - GoPro HD HERO2

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Göteborg
Hoj
-10 KTM 690 SMC
Tja!

Tänkte posta min nya film på mig och Jesper som leker omkring på våra 125or/mopeder! :yoparty Vi kan inte riktigt leka som stora motorcyklar gör då våra 125or inte går snabbare än 120 ungefär :huvet


Kolla själva, posta gärna vad ni tycker! Själv tycker jag den blev helt okej, editen kunde varit lite bättre! :3freak

 
Last edited:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
ah skitbra. sista bakhjulsrepan var ju asgrym alltså. Ni är ju kungar.:hihi
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ptja.
Inga större idiotgrejjer o lite lekande med redigeringen, ser potential i både hojåkat och filmandet framöver.
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Kul att ni gjorde en film, men det är lite moppevarning i vissa delar av filmen dock. Men huvudsaken är väll att ni hade kul! :)
 

Henry^

1
Gick med
25 Nov 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Nada
Ni hade säkert jävligt kul. Men "xD"-gubbar, trollansikten, dumpa koppling och hoppa 2dm ner för ett trappsteg är känns väldigt 15år och precis fått en moped. Med andra ord, det är inte så underhållande för oss andra som inte var med att kolla på detta.
 

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Sverige
Hoj
KTM 625 SMC -05
Nej men det är bra redigherat :)

Say what?

Säga vad man vill om förväxta minimotos och moppetrick, men rent filmmässigt så måste materialet vara för hårt komprimerat eller? Det är stundtals väldigt pixligt och Hero2:an skall ju producera betydligt bättre kvalité än så. Försök även att öka upp tempot inför nästa rulle ni skall göra, tänker då främst på när ni lägger nästan en hel minut på att ställa upp cyklarna för att "posera". :trött
 
Last edited:

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Göteborg
Hoj
-10 KTM 690 SMC
Say what?

Säga vad man vill om förväxta minimotos och moppetrick, men rent filmmässigt så måste materialet vara för hårt komprimerat eller? Det är stundtals väldigt pixligt och Hero2:an skall ju producera betydligt bättre kvalité än så. Försök även att öka upp tempot inför nästa rulle ni skall göra, tänker då främst på när ni lägger nästan en hel minut på att ställa upp cyklarna för att "posera". :trött

Hehe ja det var absolut inte den bästa scenen, men låten tonade ner sig och hade inget annat material att lägga där då jag bara haft kameran i några veckor!

Håller också med om att den ska visa bättre kvalité, som du kanske ser så är den ganska color editad och troligtvis det som förstört output kvalitén! Det är synd för jag vill ha så bra bild kvalité som möjligt! Blir till att göra bättre ifrån sig nästa gång! :D
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
Ehm, dom enda som kommer sitta och runka till det här är ni själva. Tyvärr grabbar...
 

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Göteborg
Hoj
-10 KTM 690 SMC
Fick lite flashbacks från moppetiden.
Jag hade skitkul då med :)
Ah det är ju 125or fast skiljer sig inte så mycket från mopeder :) Moped som mc de är skit kul!

Ehm, dom enda som kommer sitta och runka till det här är ni själva. Tyvärr grabbar...
Tråkigt att höra :( Om några år hoppas jag få imponera dig med en mellan/tung mc video! :D
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Kx80 med slivertejpad maglite på framskärmen ;)
dt50mx till skolan..
 
Last edited:
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top