Blackninja
Ny medlem
Då jag har haft tur att rekrytera 2 bra medarbetare från Sporthoj lägger jag nu ut ett nytt jobb åt en god vän. Flicka som pöjk kan söka.
www.freetrailer.se
Företaget i korthet
Freetrailer (FT) hyr ut reklamfinansierade släp till privatpersoner genom ett antal samarbetspartners, bl.a. IKEA, K-Rauta och Selstor. Samarbetspartnerna har själva köpt all reklamplats. FT har utvecklat ett eget online bokningssystem där privatkunderna själva kan administrera sina bokningar. Bokningssystemet är även en utmärkt kanal för partnerna att kommunicera med nya och befintliga kunder, locka nya kunder till butiken och visa goodwill gentemot befintliga kunder. Freetrailer AB ägs av FT Group A/S och på kontoret i Köpenhamn jobbar ca 8 personer. Läs mer om företaget och konceptet här.
Tjänsten (Customer Service Manager)
Som Customer Service Manager är man kontaktperson till samtliga Svenska samarbetspartners. På daglig basis handlar det till största del om support i internt bokningssystem och DIBS betalsystem. Man är även ansvarig för kontrakt, utbildning och uppföljning till alla nya samarbetspartners.
Andra uppgifter är framtagande av foldrar och informationsblad, uppdateringar av hemsidan, framtagande av statistik och att aktivt se till att omsättningen hos alla samarbetspartners rullar på – och ökar! Man måste tycka om att jobba i ett litet företag, ta mycket ansvar, vilja vara med när företaget växer och komma med förslag på förbättringar och idéer utanför de huvudsakliga uppgifterna. Fördel om man är intresserad av webb och aktivt vill jobba med online marknadsföring. Och viktigt att man tycker om att prata med människor och ge bra service, såklart! Det är det viktigaste.
Jobbet är heltid och kontoret är i Solna. Man jobbar till en början tillsammans med Key Account Manager och planen är att ytterligare 1-2 personer ska anställas nästa år då ett par stora kunder skrivit avtal.
Mvh
Stefan
www.freetrailer.se
Företaget i korthet
Freetrailer (FT) hyr ut reklamfinansierade släp till privatpersoner genom ett antal samarbetspartners, bl.a. IKEA, K-Rauta och Selstor. Samarbetspartnerna har själva köpt all reklamplats. FT har utvecklat ett eget online bokningssystem där privatkunderna själva kan administrera sina bokningar. Bokningssystemet är även en utmärkt kanal för partnerna att kommunicera med nya och befintliga kunder, locka nya kunder till butiken och visa goodwill gentemot befintliga kunder. Freetrailer AB ägs av FT Group A/S och på kontoret i Köpenhamn jobbar ca 8 personer. Läs mer om företaget och konceptet här.
Tjänsten (Customer Service Manager)
Som Customer Service Manager är man kontaktperson till samtliga Svenska samarbetspartners. På daglig basis handlar det till största del om support i internt bokningssystem och DIBS betalsystem. Man är även ansvarig för kontrakt, utbildning och uppföljning till alla nya samarbetspartners.
Andra uppgifter är framtagande av foldrar och informationsblad, uppdateringar av hemsidan, framtagande av statistik och att aktivt se till att omsättningen hos alla samarbetspartners rullar på – och ökar! Man måste tycka om att jobba i ett litet företag, ta mycket ansvar, vilja vara med när företaget växer och komma med förslag på förbättringar och idéer utanför de huvudsakliga uppgifterna. Fördel om man är intresserad av webb och aktivt vill jobba med online marknadsföring. Och viktigt att man tycker om att prata med människor och ge bra service, såklart! Det är det viktigaste.
Jobbet är heltid och kontoret är i Solna. Man jobbar till en början tillsammans med Key Account Manager och planen är att ytterligare 1-2 personer ska anställas nästa år då ett par stora kunder skrivit avtal.
Mvh
Stefan