Lastbil önskas hyra.

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Lastbil hyres!

Någon som har en lastbil att hyra ut över en dag, helst med bakgavellift och dragkrok. Gärna som man kan köra med B-kort.
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Inte direkt lastbil men får du inte tag i någe annat så har ja en citroen jumpy...
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Yo dude,

en kille på jobbet tog lastbilskort å köpte en gammal lastbil med en kran. Han kanske är sugen om det är nått fräckt du ska frakta bort så han får använda kranen.

Vad skall du frakta bort?

\m/
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Tjena! Jag ska hämta massa varu/drickaautomater i Helsingborg.
Jag behöver bara stor packyta. Statoils lastbilar är för små och utan dragkrok (har stort flyttsläp).
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Yo dude,

en kille på jobbet tog lastbilskort å köpte en gammal lastbil med en kran. Han kanske är sugen om det är nått fräckt du ska frakta bort så han får använda kranen.

Vad skall du frakta bort?

\m/

En sådan kompis vill jag också ha!

Vad är det för lastbil ?
Som åkarson så har jag kört,åkt och skruvat i en massa gamla lastbilar under årens lopp.

Skulle han ha tid så har jag har en minigrävare som behöver frakt ibland.

Jag kan betala i ovärdelig kunskap hur man fixar ett fett gashäng på en Scania 111 :yoparty

Eller om han behöver hydraulprylar.
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
En sådan kompis vill jag också ha!

Vad är det för lastbil ?
Som åkarson så har jag kört,åkt och skruvat i en massa gamla lastbilar under årens lopp.

Skulle han ha tid så har jag har en minigrävare som behöver frakt ibland.

Jag kan betala i ovärdelig kunskap hur man fixar ett fett gashäng på en Scania 111 :yoparty

Eller om han behöver hydraulprylar.

Jag får nog sammanföra er på nått sätt!:tummenupp
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Men statoils för små? Alltså stor C-korts-bil du vill hyra? Vårat åkeri har inga skåpbilar kvar tyvärr. Men såg nån uthyrningsfirma i säve som hyr ut gamla lik.

Frakt av minigrävare kan vi ordna Långa farbron! Är det 3.5 tons eller mini-mini? :tungan Har tillgång till ett gäng större bilar med kran och ett par mindre med lastväxlare. (med maskinflak) :tummenupp
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Men statoils för små? Alltså stor C-korts-bil du vill hyra? Vårat åkeri har inga skåpbilar kvar tyvärr. Men såg nån uthyrningsfirma i säve som hyr ut gamla lik.

Frakt av minigrävare kan vi ordna Långa farbron! Är det 3.5 tons eller mini-mini? :tungan Har tillgång till ett gäng större bilar med kran och ett par mindre med lastväxlare. (med maskinflak) :tummenupp

Mini, 2 ton bara.
Den är så liten så den får inte gå ut själv på kvällen :hihi
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Skulle vara kul o ha en sån. Eller en lite större kanske. Brukar hjälpa en kompis som gräver, men bara kvällstid så att säga. Så har man en maskin och är skapligt haj på det så kan man alltid tjäna ihop en slant om man orkar. Köpte du den till o dränera ditt eget hus och nu hyr/lånar ut/hjälper polare nu då? :gissar
Kan hjälpa till med maskinflytt och mindre kvantiteter material. :banana
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Skulle vara kul o ha en sån. Eller en lite större kanske. Brukar hjälpa en kompis som gräver, men bara kvällstid så att säga. Så har man en maskin och är skapligt haj på det så kan man alltid tjäna ihop en slant om man orkar. Köpte du den till o dränera ditt eget hus och nu hyr/lånar ut/hjälper polare nu då? :gissar
Kan hjälpa till med maskinflytt och mindre kvantiteter material. :banana

Ja ,det tanken ,sen blev det lite åt svågern ,hans granne och grannen rätt över vägen här.

Det är inget jag driver jätteaktivt men frågar någon så....


Det låter som vi kan hjälpa varandra :banana
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Aha skoj. Ja hus med källare och dålig dränering finns det gott om :yoparty
Polackerna borde man kunna konkurrera ut med tanke på alla dåligt utförda arbeten man sett... Håll utkik efter jobb för din maskin så fixar vi det, jag kan skotta kratta o spade med om det behövs, lågkonjunktur som det kallas i kvällspressen vettu.

edit: EC15 ser jag ju nu, inget korea-skit=gött
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Har tillgång till ett gäng större bilar med kran och ett par mindre med lastväxlare. (med maskinflak) :tummenupp

Hehe, kommer ihåg när du skulle låna min husa o du kom o hämta den med en kranbil. Det va lite mäktigt, husan såg väldigt liten ut när den hängde o dinglade i kranen! :tummenupp:yoparty
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top