heimdal skrev:fanns det ens godkända larm?
Mavve skrev:Vad är det mer du inte vet? Hur lyckas man INTE veta att det finns sk. godkända larm av försäkringsbolagen?????
Spyball är ETT av alla de godkända larmen.
heimdal skrev:ursäkta miiiiig så mycket !
det var bara en liten enkel fråga.. inget påstående om att det inte fanns "sk. godkända larm" .. så du kan paketera din spydighet i ett stort paket å placera det i ett solfattigt hål ca en meter nedanför truten
Mavve skrev:Var?
Kan du inte heller anatomi eller?
Sorry, NU va jag elak -men din fråga retade mig!
EDIT: Du frågar om det finns godkända larm och menar att du inte påstår att det INTE finns godkända larm?
E man normal om man frågar efter nånting man redan vet svaret på???
Om jag svarat: "Klart som fan att det finns!" Hade det varit bättre då?
pewe skrev:Hej söker ett bra och godkänt Larm . (helst billigt )
någon som kan tipsa om det ?
Oj då.. Mavve är dryg... Så ovanligt..Mavve skrev:Vad är det mer du inte vet? Hur lyckas man INTE veta att det finns sk. godkända larm av försäkringsbolagen?????
Spyball är ETT av alla de godkända larmen.
Stephen skrev:Oj då.. Mavve är dryg... Så ovanligt..
Mavve skrev:Du e 5 månader äldre än jag, du borde vetat det om du inte gömt dig under en sten.
Nu vet du iaf
heimdal skrev:det har väl inget å göra med hur gammal jag är.. eller? jag har inte läst den infon helt enkelt..
Mavve skrev:Infon kommer med åren....
Mycket har med hur gammal man är. Hade du varit 16 o kört 125 hade jag kunnat förstå dig bättre.
Man kan inte veta allt nej.
heimdal skrev:sen kan ju en bidragande orsak vara att jag inte måste veta det mesta om allt, så att jag kan dryga mig maximalt mot sånna som inte har koll på alla grejer.
men du har ju haft 1½år längre erfarenhet på detta forumet än mig, så jag antar att du kört hoj lika länge.. jag köpte hoj i september, å dessförinnan har jag lixom inte haft nytta av å veta om larm e godkända eller inte för en MC, å larm te bilen behöver jag inte, för den e så skrotig ändå
Mavve skrev:Okej, ber om ursäkt då för att jag drygade mig. Förlåt.
Jag har varit här sen första starten 2002 o kört sen 2000.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |