Lameriders bultenrepa 2008

lameriders.se

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Ort
Skogen
Hoj
Ngt snabbt
Ja, det är givetvis helt omöjligt att köra under 4.30 :rolleyes:

Nej de e absolut inte omöjligt alls men jag skulle absolut inte grejja det kanske 4.38-4.40,men skulle det vara så att vägen är helt avstängd och man fick utnyttja hela bredden skulle en grym raceråkare nog säkert enligt min uppfattning vilket säkert inte är den korrekta,så skulle nog denne åkare pressa ned till 4,20 utan probbs va vet jag??

Mr ??
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag tänker bara på hur ont det hade gjort om han hade gått omkull i den farten...
för det gjorde ont när jag gick omkull på rullgrus i 70 km.
Iallafall bra kört..
 

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Ort
Hus
Hoj
tramp
Bra kørt.. Dessa rekord är ju dock väldigt svåra att få officiella om man inte har riggat ordentlig tidtagningsanordning.. Sen måste man ju isåfall märka ut start och mål... Har iofs aldrig kørt bulten GP, så start och mål kan ju vara utmärkt tydligt, framkom dock inte av videon.
Kan hålla med om att märka ut start/mål. Ska jag vara petig ser det ut som 4.46. Inte för att det spelar så stor roll för mig då jag ligger en halvmil efter ungefär.
 

Pizzabagarn

Guest
jag tänker bara på hur ont det hade gjort om han hade gått omkull i den farten...
för det gjorde ont när jag gick omkull på rullgrus i 70 km.
Iallafall bra kört..


jag tänker mer på hur ont det skulle ha gjort om han tände en cigg samtidigt som han tankade hojen och så blev det en jättexplosion för det gjorde i alla fall ont när jag tände en cigg samtidigt som jag hällde på tändvätska på grillen.

I alla fall bra att han inte rökte och körde samtidigt. :D
 

Pizzabagarn

Guest
Liten fråga bara till dubbelmoralens högborg...

Varför tycker folk att det där är ok när det inte är okej för mig att åka bakhjul i flipflops och badbrallor?


Det har nog inte så mycket med bakhjulsåkat att göra, mer att få se en fladdrande badbralla och dess innehåll :crash
 

Robz

Guest
Dj-t vasst kört för att vara på allmän väg!
Men det såg ut som några mindre framhjulssläpp här o var... :eek: ...helt klart att ni behöver en bana i närheten av Sthlm! Bulten har för få air-fence för min smak :gnissla
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag tänker mer på hur ont det skulle ha gjort om han tände en cigg samtidigt som han tankade hojen och så blev det en jättexplosion för det gjorde i alla fall ont när jag tände en cigg samtidigt som jag hällde på tändvätska på grillen.

I alla fall bra att han inte rökte och körde samtidigt. :D

så synd om dig ..:pannkyss
kom så ska jag blåsa
ahhahhha :D
 

xjr1300sp1

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
xjr1300 2008
Fan va dåligt...inte undra på att folk blir förbannade som bor efter bulten. Jag undrar hur länge det dröjer innan någon försöker slå detta så kallade rekord,men det får man väl läsa om i tidningarna. Om du vill vinna beundran så
försök att vara snabbast på Gelleråsen, eller någon annan bana,men förstör inte för alla andra hojåkare genom att visa upp så dåligt omdömme.
 

Pizzabagarn

Guest

Varför man enligt min mening bör ha Madonna-låtar:

Varje gång man tar ett rekord har man liksom tagit oskulden på aktuell sträcka.
I det fallet kan "Like a virgin" passa bra!

När moralkärringarna sätter igång kan man kanske spela "Papa don´t preach"

När man kört aktuell sträcka utan att ha gått omkull kan man spela "Live to tell"

Ifall man råkar få snutjagen är ju "True Blue" lämpligt och i det fall man drar ifrån dem så slänger man in lite "The power of goodbye"

Skulle man åka dit och hamna i rättegång så tycker jag att "Sorry" är lämpligt


Behöver jag motivera ytterligare anledningar till att välja Madonna :D
 
Last edited:

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
hojlös... :(
Varför man enligt min mening bör ha Madonna-låtar:

Varje gång man tar ett rekord har man liksom tagit oskulden på aktuell sträcka.
I det fallet kan "Like a virgin" passa bra!

När moralkärringarna sätter igång kan man kanske spela "Papa don´t preach"

När man kört aktuell sträcka utan att ha gått omkull kan man spela "Live to tell"

Ifall man råkar få snutjagen är ju "True Blue" lämpligt och i det fall man drar ifrån dem så slänger man in lite "The power of goodbye"

Skulle man åka dit och hamna i rättegång så tycker jag att "Sorry" är lämpligt


Behöver jag motivera ytterligare anledningar till att välja Madonna :D

:rofl :rofl
Låter ju faktiskt rätt vettigt, men det som skrämmer mig mest är att du faktiskt kommer på alla dessa madonna-låtar...
:rolleyes:
 

jake_brake

Jake Brake a.k.a Jake Snake
Gick med
20 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1-03 (STULEN!!!)
Riktigt grym repa! Snubben e ruggigt på!

Helt otroligt att folk gnäller och har en massa jävla åsikter. Gör om det själva, om ni kan :) Moral är inte vad man är ute efter när man gör en sån här film. Så det kan ni lika bra skippa. Jävla nollor!

Jake a.k.a kåpskruv
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top