Laga skinnställ!

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Ort
Kungsängen
Hoj
yamaha r6 05 gathojen///yamaha R1 03 banhojen
gjorde en lowsider på bana blev mindre håll och på armen vid armbågen. och blev lite nerdraget på ena höften. inte alls farligt men undrar om det är värt att laga och om det finns något bra ställe i stockholms trakten?
 

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Ort
Kungsängen
Hoj
yamaha r6 05 gathojen///yamaha R1 03 banhojen
Perfekt tack för snabba svar. Får åka dit efter säsongen.
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jernbergs i Malung. Mästare på reparationer såväl som att sy om storlekar.
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Tonyzprlook.com
Tony gör om/lagar de flesta RR-killars skinnställ.
 
Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
vart håller han till för står inget på hemsidan? vet du om han har höga priser?=)

Någon mil norr om Halmstad. De flesta brukar posta sina grejer till han alternativt så svänger han ibland förbi närliggande banor (Falkenberg och ring knutstorp) om man bokar upphämtning. Ring/maila honom:tummenupp
Han är inte bäst på internet-relaterade grejer men bland de bästa på skinn, särskilt om man vill bibehålla hög säkerhet. Alla kan inte sy skinnställ och bibehålla säkerheten.
Låter kanske som att jag är sponsrad men det är jag inte. Betalat precis som alla andra, även om det var några år sen nu. Men det finns en anledning till att de flesta RR-förare använder honom;)

- - - Updated - - -


Japp, råkade skriva fel adress först.
 

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Ort
Kungsängen
Hoj
yamaha r6 05 gathojen///yamaha R1 03 banhojen
Någon mil norr om Halmstad. De flesta brukar posta sina grejer till han alternativt så svänger han ibland förbi närliggande banor (Falkenberg och ring knutstorp) om man bokar upphämtning. Ring/maila honom:tummenupp
Han är inte bäst på internet-relaterade grejer men bland de bästa på skinn, särskilt om man vill bibehålla hög säkerhet. Alla kan inte sy skinnställ och bibehålla säkerheten.
Låter kanske som att jag är sponsrad men det är jag inte. Betalat precis som alla andra, även om det var några år sen nu. Men det finns en anledning till att de flesta RR-förare använder honom;)

- - - Updated - - -



ok perfekt då ska jag skicka iväg ett mail till honom så får vi se va han säger. tack för hjälpen :tummenupp
 

dainesebiker

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
Yamaha XT660X -11
Tony bodde för inte så länge sedan i centrala Halmstad men nu flyttat ut precis jämte Ringenäs Golfklubb och Halmstad golf arena. Bäst är att ringa så får man svar direkt. Han kanske är lite dyrare än "skomakaren" i ett köpcentrum men det blir förbannat bra det han gör :)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top