Kvinnor med glasögon..

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Bara be henne börja använda linser. Då ser man både vad man juffsar med och slipper ha något ivägen. Fail-Win mao. :hihi
 

eled

Guest
Öppen fråga:
Kan inte forumet förskonas från trådar om någons gasproblem och slick på "hemorojdorna"?

Någon måtta får det väl vara?

Alternativt öppna upp www.förossfjortisar.com

Ska komma från en som startar den ena skräptråden efter den andra. Inte undra på att folk är trötta på dig med alla dina syniska komentarer. Du är ju inte ens rolig.
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Om det du undrar är ifall det är normalt att din tjej tar av sig glasögonen när ni har sex så nej, hon vill bara slippa se dig.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Glasögontjejer? Vafan har ni börjat gå på andrasorteringen?

Det begriper väl vilken alfa-hanne som helst att man inte kan smutsa ner sina gener med saker som dålig syn. Har hon acne oxå? Fyfan.

Farsan hennes är säkert ombud i lokala Metall-klubben.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Ska komma från en som startar den ena skräptråden efter den andra. Inte undra på att folk är trötta på dig med alla dina syniska komentarer. Du är ju inte ens rolig.

Om jag hade rockyjeans uppdragna till första bilringen på min profilbild skulle jag hålla truten. :FU


haha, tack för klippningen förresten.
Bra urtunnat på siderna.
 
Last edited:

eled

Guest
Om jag hade rockyjeans uppdragna till första bilringen på min profilbild skulle jag hålla truten. :FU

Bra urtunnat på siderna.

:D , du, jag har inga bilringar, och skulle jag ha det, så skulle jag lätt kunna banta bort de.
Din dumhet är däremot helt obotlig:FU
Du är verkligen den som ger fördomen om den dryge 08an som måste hävda sig på andras bekostnad.

Det verkar vara urtunnat ordentligt, inte bara på sidorna. :)
Men du är säkert söt ändå.:pannkyss
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
:D , du, jag har inga bilringar, och skulle jag ha det, så skulle jag lätt kunna banta bort de.
Din dumhet är däremot helt obotlig:FU
Du är verkligen den som ger fördomen om den dryge 08an som måste hävda sig på andras bekostnad.

Det verkar vara urtunnat ordentligt, inte bara på sidorna. :)
Men du är säkert söt ändå.:pannkyss

Även om du nu inte hade bilringar kan du betrakta din attityd som en mental bilring.
Tack för att du låter mig representera det finaste Sverige har att erbjuda:
Hufvudstaden
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Glasögontjejer? Vafan har ni börjat gå på andrasorteringen?

Det begriper väl vilken alfa-hanne som helst att man inte kan smutsa ner sina gener med saker som dålig syn. Har hon acne oxå? Fyfan.

Farsan hennes är säkert ombud i lokala Metall-klubben.

Och om man är en närsynt alfahanne som träffar en översynt hona då? :va
 

eled

Guest
Även om du nu inte hade bilringar kan du betrakta din attityd som en mental bilring.
Tack för att du låter mig representera det finaste Sverige har att erbjuda:
Hufvudstaden

Du är bara en liten osäker pojke med en alldeles för dominerande mamma som du snart hoppas få flytta ifrån.
Du använder verkligen hela din mentala kapacitet och intelligens för att få någon att tycka du är häftig. En 12 åring kanske tycker du är kul.
Det är knappast till din fördel att tro du är en representant för en stad som skulle må bra av att städas upp en hel del i.
Dryghet klär inte en man om han vill bli respekterad för den han är.

Motbevisa att jag har fel, att du verkligen är en kille som egentligen är ödmjuk och inser sina brister.

Annars vidhåller jag att du är en av de som sprider dålig stämning på det här forumet genom att klanka ner på andra för att framhäva dig själv som någon bättre än du är. // ellie.
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
Du är bara en liten osäker pojke med en alldeles för dominerande mamma som du snart hoppas få flytta ifrån.
Du använder verkligen hela din mentala kapacitet och intelligens för att få någon att tycka du är häftig. En 12 åring kanske tycker du är kul.
Det är knappast till din fördel att tro du är en representant för en stad som skulle må bra av att städas upp en hel del i.
Dryghet klär inte en man om han vill bli respekterad för den han är.

Motbevisa att jag har fel, att du verkligen är en kille som egentligen är ödmjuk och inser sina brister.

Annars vidhåller jag att du är en av de som sprider dålig stämning på det här forumet genom att klanka ner på andra för att framhäva dig själv som någon bättre än du är. // ellie.


Nudu Mackan, har du fått en riktig psykoanalys av fröken Freud. Hoppas det är kostnadsfritt. :yoparty
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Motbevisa att jag har fel, att du verkligen är en kille som egentligen är ödmjuk och inser sina brister.

Motbevisa att du inte har rockyjeans först.
Jag skulle aldrig drömma om att erkänna att jag har brister, t.ex. att koordinera ett spännband.

Du är bra här, det behövs fler som bara kliver in i forumet och vet hur det är. :)

Nudu Mackan, har du fått en riktig psykoanalys av fröken Freud. Hoppas det är kostnadsfritt. :yoparty

Det får man verkligen hoppas. :gnissla
Men med tanke på hur proffessionell den var så betvivlar jag det.
bonny lär börja hugga nu när han får konkurrens. :gnissla
 
Last edited:

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
En 12 åring kanske tycker du är kul.
Det är knappast till din fördel att tro du är en representant för en stad som skulle må bra av att städas upp en hel del i.
Dryghet klär inte en man om han vill bli respekterad för den han är.

Jag tycker ju iofs att Markus kan vara ganska kul med sina inlägg, jag anar en viss intelligens. Han verkar även ha en ganska stor självdistans med tanke på ghey o spännbandstråden. Men vad vet jag, jag är kanske 12 år mentalt? Det skulle vara väldigt intressant att få höra din analys, det måste ju vara trevligt för dig att din 2 poängskurs i psykoanalys från folkuniversitetet kommer till någon nytta i alla fall. :)

Vad trådämnet berör, inte en aning. Jag tar av mina i alla fall, fast oftast sitter ju linserna i.
 

eled

Guest
Motbevisa att du inte har rockyjeans först.
Jag skulle aldrig drömma om att erkänna att jag har brister, t.ex. att koordinera ett spännband.

Du är bra här, det behövs fler som bara kliver in i forumet och vet hur det är. :)



Det får man verkligen hoppas. :gnissla
Men med tanke på hur proffessionell den var så betvivlar jag det.
bonny lär börja hugga nu när han får konkurrens. :gnissla

Har inget behov av vare sig det ena eller andra.
Tycker jag en sak så är det mig fritt att säga det. Så gör även andra.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top