Kul hoj för under 20 lax?

DrT

Drömmande tänkare....
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Höglandets djupa skogar
Hoj
SF 750 -72,900 Darmah -82, skurhink blåfemtio -92, TRX 850 -97, TT600-94, Ett par Mzór...och numera Desmoquattro Touring Millenie-edition. XL 1000 Varadero 2004 brukis
max 20 lök....

..hittar du en sjysst yzf750 för de pengarna så köp omgående......att den kanske drar lite olja är inget att bry sig över - det är förhållandevis billigt att fylla på och en skrammlande exupventil är bara att leva med - med en sådan "solid" känsla fråsn chassiet - lugnt, stabilt och säkert......smidigt, neutralt och förtroendeingivande vågar även en amatör som jag sig på att "släppa iväg" och flytta gränserna......

Helt enkelt så var det den hojjen som jag sänkte varvtiderna mest med.....den som jag vågade gasa mera...mera...mera....köra snabbare i kurvorna...snabbare...snabbare.....utan att skita på mig - med en känsla av full koll på maskinen....

Köp....om den dyker upp i bra skick för rätt pengar...klart underskattad....

in my humble opinion....
 

Cliff Barnes

Sporthojsnörd
Gick med
3 Feb 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Moto Guzzi 1000SP
Skulle slå ett slag för gammelgixxers ändå, rolig effekt och ja roliga att busa med helt enkelt, bakdämparen orginal är ju inte så kul men dom flesta sitter det ju öhlinare på.
Årsmodell 91-92 tycker jag är bäst, sen blir dom tyngre
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Jag har en kompis som säljer sin gsx1100r fr -87. Den går som ett skollat troll o är i bra skick. Obesiktigad och behöver en översyn av hydraliken till bromsen fram. Den kan du nog få för en bit under 20.
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Jag körde tidigare GSX-R750, fungera utmärkt för bana... inte att jämföra med en modern hoj men med lite bättre fjädring är du nog inte långt efter. Satsa på en 90a, lättaste modellen med lite uppdaterad fjädring för markfrigång. Billig försäkring också, jag betalade 1700 hel/hel ;).
 

1R

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Sundbyberg
Hoj
R1 & Kymco 150
CBR 600 och FZ 750 är bra, prisvärda (om man vill hålla sig runt 20 000) och pålitliga hojar som jag ännu inte träffat någon som har dåliga erfarenheter av.
 

Kinge

Kinge
Gick med
19 Nov 2010
Ort
Eslöv
Hoj
1999 Bmw R1100S
Kanske kan vara lönt att åka till England o hämta dig en frän RF 900? Tänkte själv dra över i augusti o hämta hoj, MEN inget stoppar att hämta redan nu?. .. .

Alex
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top