blir det inte mörkt när du svänger ?
jag tänkte mer på att om lampan sitter på nedre styrkronan, så är tanken eller kylarvingarna i vägen när man svänger...?
Har du ngn erfarenhet av boosterplug sedan tidigare? Är ju en smutt lösning men a är skeptisk till att det funkar att bara fetta på jämnt över hela registret.Jag skall bara komplettera med en Boosterplug, så den inte går för magert med slip on-dämparen samt att den skall gå lite jämnare på låga varv och lite belastning
http://www.boosterplug.com/shop/frontpage.html
När tanken och alla kåpor är borta så ryker även SAS-systemet, mindre vikt och avgassmällar samt mer plats. "less is more"(inga vettiga skäl egentligen).
Kommer även byta den vita framskärmen mot en svart dito från 1190´n
Om jag fattat det rätt så är den inte så avancerad, men man slipper testa ut den själv om man skulle bygga den själv...
Man lurar signalen med en extra tempgivare, den extra tempgivaren ger olika motstånd beroende på temperaturen . För att signalen inte skall gå fullständig bananas så stryper man den lite med ett vanligt motstånd inne i den "magiska svarta biten" så att den bara luras lite. den seriekopplas därefter med den ordinäre tempgivare.
Det är ingen rymdforskning, men jag har inte tid eller möjlighet att testa fram något på egen hand.
...Kommer även byta den vita framskärmen mot en svart dito från 1190´n
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |