Korvgrillning och fika?

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
Lördagsgrilla' med en pilsner vore trevligt, slivashots - mindre trevligt. :fakta :D

Men brännboll, spikat? Törs ni, tjEringar? :hihi

Ser att det är många bud nu... Jag erkänner att jag har missat att det är mors dag på söndagen... Skulle lördagen passa bättre? Runt 15-tiden? Jag har också tänkt tanken om Björnön... Om folk kan tänka sig att spela brännboll fastän de kommer på hoj så är det helt okey för mig! :)
 

Morran

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
västerås
Hoj
ingen för tillfället
Ser att det är många bud nu... Jag erkänner att jag har missat att det är mors dag på söndagen... Skulle lördagen passa bättre? Runt 15-tiden? Jag har också tänkt tanken om Björnön... Om folk kan tänka sig att spela brännboll fastän de kommer på hoj så är det helt okey för mig! :)

de som tar hojen dit får la ha vettit ombyte under/med sig ? eller skubba i skinnställ :yoparty
 

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
Eftersom det verkar vara lite halvdant intresse så hoppar vi över det. Jag springer säkert ihop med några av er framöver... Ha det bra!
 
Last edited:

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Ser att det är många bud nu... Jag erkänner att jag har missat att det är mors dag på söndagen... Skulle lördagen passa bättre? Runt 15-tiden? Jag har också tänkt tanken om Björnön... Om folk kan tänka sig att spela brännboll fastän de kommer på hoj så är det helt okey för mig! :)

Lördag ska du åka Vestmanland runt så då kan du inte, skärp dig...:)
 

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
.
Hoj
690 Enduro R -12
Va? Korvgrillning och fika?! Detta har jag missat...

Ser att tanken läggs ner... Men om det är någon som är sugen så är jag på någon helg framöver! :)
 

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
Va? Korvgrillning och fika?! Detta har jag missat...

Ser att tanken läggs ner... Men om det är någon som är sugen så är jag på någon helg framöver! :)

Ja, jag hoppas vi kan hitta på något skoj framöver, men det blev lite för mycket den här helgen så jag tyckte det var bättre att lägga det på framtiden.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top