Kommer inte Big Brother i år?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Vad är det som är så kul med att följa andras liv??
Har du inget eget? :va
Har aldrig förstått mig på det programmet......

Inte vara bitter nu bara för att du inte kom med förra året :pannkyss.
 

FreddaGädda

Guest
BB är rätt värdelöst om man inte följt det från början.
Och följt som i: Missa ett enstaka avsnitt i veckan.

När man lärt känna karaktärerna blir det ganska underhållande.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Jag skall genast skicka blommor till programdirektoren pa kanal5....

Vad skont att slippa sexchocker/nakenchocker/xxxxxkupp och dyligt i medierna framover.......
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08

När man lärt känna karaktärerna blir det ganska underhållande.

Det var hyffsat underhållande på den tiden de faktiskt blandade lite olika typer av folk i alla åldrar i huset. Nu är det som de dammsugit stureplan efter de vidiigaste discobroilers och bimbos de bara kunnat hitta. Alla är bisexuella, blonderade, solariebruna, discobroilers i åldern 20-30 som är stöpta i samma form. Silikonbröst eller sexpack och gärna IQ som en trottoarkant. Drömmen skall vara att bli slitzbrud eller få åka på supresa i form av "barturné".

BB har nog varit det ointressantaste programet på TV under de senaste åren.

Däremot var det bra underhållning på den tiden gamla skataren Per Holknekt och 8(?)-barnsmamman Angelica var med.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jag vill ha BB ! :(

Blev alltid lika sugen på o kröka efter man sett de :)

mp_87
Jag gissar att du lagt till 87 av en orsak? :va
Födelseår? IQ?


Hur kan man bli sugen på att kröka efter att ha sett ett avsnitt av BB?! Själv har jag lust att ta livet av mig eftersom jag börjar förlora tron på mänskligheten när jag ser BB men så tröstar jag mig med att det bara är på TV. :näsblod

Aldrig har denna länk varit mer befogad.
http://www.ebaumsworld.com/2007/01/why-idiots-prevail.html
 

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Norrköping
Hoj
-
Det varken tror eller hoppas jag, en helt rimmlig fråga efter det inlägget. Känner du dig träffad?

Nja, anledningen till att jag undrade om han var seriös, är för att det för en vuxen kille (man?) verkar rätt konstigt att kalla någon dum, eller, fråga om hans IQ ligger på 87, bara för att han berättade att han blev sugen på att kröka efter att ha kollat på BB. (Många "," men skit samma.).

Bigbrother har jag kollat på, var någon säsong som var rolig, tror det var den första jag såg, sen var det inte så kul längre. Det spelar väll inte mig någon roll om vad ni tycker om att jag gillar att se på folk som är frivilligt instängda i ett hus under ett antal dagar när jag känner för det.

/Adam

EDIT: Stvaefl
 
Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Hoppas du var ironisk där. :huvet

Att få lust att supa när man ser BB är en klar indikation på att antingen tillhör man inte direkt begåvningseliten eller så blir man så less på livet av att se skiten att man helst vill drömma sig bort i alkoholdimman. Av någon oförklarlig anledning tor jag vår herre ovan tillhör den förstnämda gruppen något jag är beredd att ompröva nästa gång jag ser ett vettigt inlägg av herren.

Dagens visdom:
http://totalfrihet.blogspot.com/2007/01/ntligen.html
 

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Norrköping
Hoj
-
Att få lust att supa när man ser BB är en klar indikation på att antingen tillhör man inte direkt begåvningseliten eller så blir man så less på livet av att se skiten att man helst vill drömma sig bort i alkoholdimman. Av någon oförklarlig anledning tor jag vår herre ovan tillhör den förstnämda gruppen något jag är beredd att ompröva nästa gång jag ser ett vettigt inlägg av herren.

Dagens visdom:
http://totalfrihet.blogspot.com/2007/01/ntligen.html

:hihi
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top