Kollat vad jag skaffat !

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Bandit 1200
fluppen skrev:
Japp..hagelbössa och ifyllnadsblanketter med frågor som Årsinkomts, status, syfte med uppvaktningen, planerad utbildning osv..

Jag har den redan klar.. :D

:tummenupp
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Gratulerar Filip.

Vi får ta o ses nån dag framöver. :hej

MVH Mavve.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fasen vilken söt liten pärla Filip!

Stora gratulationer! Sälj inte hojen innan du snackat med mig isf. :)

Mors!
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
OJ ! Tack så hjärtligt ! Tack även för tipsen :D
Hon sover & bajjar dygnet runt, men det rör mig inte i ryggen, man går i ett rus dagarna i ända :fyllisar Skriker hon kastar man bara in nappen eller tutten (inte min då) så e det löst :)

Får bli till skaffa en liten moto eller nåt, lacka den rosa med små grodor på så e saken biff :yoparty


Hållundan: Säljer jag hojen hör jag av mig :tummenupp Tror nog inte jag gör det i år iaf :va

//Pappan :)
 

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Ort
kungsgården
Hoj
Yamaha yzf thundercat -97
fluppen skrev:
Denna lilla tjej kom till världen i Måndags morse, nu e man farsa och hojåkandet läggs för tillfället på hyllan, kanns dumt och riskera nåt nu :va

Stoltare än jag finns inte i denna värld,så därför ville jag bara skryta lite :tummenupp

Lilla Izabel:

Får gratulera! Själv blev jag tvåbarnsmor den 15 juni och väntade 5 dagar innan jag vågade krypa i stället för att kolla om det passade. Sedan stod det inte på förrän man satt grensle igen fast den här gången på fler hästkrafter :yoparty
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
uzibabe skrev:
Får gratulera! Själv blev jag tvåbarnsmor den 15 juni och väntade 5 dagar innan jag vågade krypa i stället för att kolla om det passade. Sedan stod det inte på förrän man satt grensle igen fast den här gången på fler hästkrafter :yoparty


jaha, så det är därför du varit osynlig! Grattis, och grattis till trådskaparen också :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
fluppen skrev:
Japp..hagelbössa och ifyllnadsblanketter med frågor som Årsinkomts, status, syfte med uppvaktningen, planerad utbildning osv..

Jag har den redan klar.. :D

hehe varför itne en taxeringskalender så du vet att föräldrarna har pengar :tummenupp det har min väns sambo gjort när dom fick tvillingtjejer för tre å ett halft år sen :lol
 

Jonathan

Guest
fluppen skrev:
OJ ! Tack så hjärtligt ! Tack även för tipsen :D
Hon sover & bajjar dygnet runt, men det rör mig inte i ryggen, man går i ett rus dagarna i ända :fyllisar Skriker hon kastar man bara in nappen eller tutten (inte min då) så e det löst :)

Får bli till skaffa en liten moto eller nåt, lacka den rosa med små grodor på så e saken biff :yoparty


Hållundan: Säljer jag hojen hör jag av mig :tummenupp Tror nog inte jag gör det i år iaf :va

//Pappan :)


Mycket grattis!

Btw, om man är trött i ögonen (som jag är nu) och om man tittar hastigt på bilden så ser det nästan ut som hon har hår under armarna :hihi


Nej men allvarligt, Grattis:)
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Jonathan skrev:
Mycket grattis!

Btw, om man är trött i ögonen (som jag är nu) och om man tittar hastigt på bilden så ser det nästan ut som hon har hår under armarna :hihi


Nej men allvarligt, Grattis:)

Jag lovar det har hon inte :D

Tack alla igen..hon har inte börjat snacka eller gå ännu :3freak , men jag hör av mig när det sker :tummenupp
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top