Knix- körning

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Bilder från dagens körning 2010-06-05
Varsågoda nu finns bilderna uppe. Som sagt, tyvärr inga bilder på Rosa grupp då jag körde i den. Verkar inte varit något mer som plåtade heller i större utsträckning.

Tack alla för en riktigt trevlig och rolig dag! :D

Grymma bilder, nästa gång kör jag inte i din grupp :tummenupp
(avundsjuk)

Keno

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2008
Hoj
Yamaha R6 -01
Tackar för en sjuuuukt rolig dag och fin fina bilder av rotor :tummenupp Denna perfekta dag fick ett perfekt slut med kall öl och grillning !

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Grymma bilder Rotor!! Är det okej att man snor en eller två st på sig själv? :)

En ruskigt bra dag, gick lite segt i långsam grupp men näst snabbaste fungerade klockrent trots en vända ut i gruset :yoparty Nu har man lite att träna på tills det blir storbana!

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
Kallas bra bilder.
Hoppas det blir flera gånger i sommar.
Tillställningen var Jätte bra anordnad trots första gången.

Muffin

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2008
Hoj
Yamaha FZS 600 -99
En ruskigt bra dag, gick lite segt i långsam grupp men näst snabbaste fungerade klockrent trots en vända ut i gruset :yoparty Nu har man lite att träna på tills det blir storbana![/QUOTE]

Är du förvånad att det gick långsammare i den långsamma gruppen än i den näst snabbaste? :va

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
En ruskigt bra dag, gick lite segt i långsam grupp men näst snabbaste fungerade klockrent trots en vända ut i gruset :yoparty Nu har man lite att träna på tills det blir storbana!

Är du förvånad att det gick långsammare i den långsamma gruppen än i den näst snabbaste? :va[/QUOTE]

Inte riktigt så jag menade... Menade mer att jag bara har haft kortet i en månad och jag trodde inte att det skulle gå så pass bra för mig som det gjorde!

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
690 Enduro R -12
Inte riktigt så jag menade... Menade mer att jag bara har haft kortet i en månad och jag trodde inte att det skulle gå så pass bra för mig som det gjorde!

En månad, då kör du riktigt bra tycker jag :)
Hur mycket har du kört innan?

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
En månad, då kör du riktigt bra tycker jag :)
Hur mycket har du kört innan?

Körde en gathoj första gången den 19 april på risk 2:an fick kortet den 6/5, sen har jag kört cross ett litet tag innan det :tungan

Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a

Är du förvånad att det gick långsammare i den långsamma gruppen än i den näst snabbaste? :va[/QUOTE]

Det såg riktigt bra ut för dig Muffin sista passet då jag och en instruktör tittade brevid banan, mjukt o fint, bra gaskontroll, snyggt kört:tummenupp

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Jäkla skoj dag. Synd att man måste vänta till augusti för att få köra där igen.

Muffin

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2008
Hoj
Yamaha FZS 600 -99
Det såg riktigt bra ut för dig Muffin sista passet då jag och en instruktör tittade brevid banan, mjukt o fint, bra gaskontroll, snyggt kört:tummenupp

Snällt sagt men nej, det gick inte särskilt bra. Brukar köra långsamt men blicken och gaskontrollen ska finnas där ändå. Blev nog onödigt spänd av allt grus och att det inte fanns någon fastlane att fly till. Kalasbra arrangemang dock, trevligt folk och banan kommer bli jättefin. Hoppas man får komma tillbaka. Funderar över hur det kunde ta 2,5 tim hem när det bara tog 1 tim 10 min dit:va

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Snällt sagt men nej, det gick inte särskilt bra. Brukar köra långsamt men blicken och gaskontrollen ska finnas där ändå. Blev nog onödigt spänd av allt grus och att det inte fanns någon fastlane att fly till. Kalasbra arrangemang dock, trevligt folk och banan kommer bli jättefin. Hoppas man får komma tillbaka. Funderar över hur det kunde ta 2,5 tim hem när det bara tog 1 tim 10 min dit:va

Grus var det inte så mycket av?:vaVar ju lite dammigt där man kört ut på banan, samt uppe i böjen där man åker in i depå, men inget probs med greppet..Lätt att bli spänd, klart du får komma tillbaka, bästa sättet att arbeta bort rädsla är att köra:tummenupp

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
fan va sotis jag är på er..ja vill oxå ..:gnissla:gnissla men det är inte så lång till den 20 juni...:tummenupp

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...