kisse

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Ort
v-ås
Hoj
CBR 600RR-07
:va hur gör jag nu då......min lille kisse är ju helt :kocko ...han bara älskar choklad och allra hellst kinderägg (även min favvo).... men problemet är att han letar upp alla choklad som finns i huset... han har för övrigt lärt sig öppna skåpdörrar :gnissla

fast bra söt är han ändå
 

Bifogat

  • bumble_bee10.gif
    bumble_bee10.gif
    8.8 KB · Visningar: 17

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
katter är cp :katt

Har två här. Den ena klöser sönder sig med sina Alienklor. Den andra kör tandköttet i ögat på en. Sen fiser dem PÅ en. Det är honan som är CP, den andra är en hane då.

Vaknar varje morgon av att skåpen under diskhon är öppna och hinken som ibland har matrester ligger spritt över govelt. Det går inte ge katten mer råspö, dem fattar ändå inte.

Jag tror botet ock kan vara att tokpula katten full med choklad och ge ett oändligt matförråd för katten att nafsa från. Till slut så borde den spy.. då kanske den lär sig.. kanske, eller så gillar den choklad mer efter det.

Katter är CP.

Men jag gillar katter.

/meningslöstinlägg :p
 

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Låter som vår förra hund Rocky!Han var också choklad narkoman. Han lärde sig ta ner sockerskålen från bordet ljudlöst om nätterna. han var en JÄVEL på att gnaga med framtänderna. :rolleyes:
En morgon när jag kom in i köket så låg det lite brödbitar och plast på golvet. Då hade han SKALAT en skogaholms limpa, det där sega bruna på utsidan var avskalat :va Mkt mystisk hund. Sen hade han även provat på morsans läppstift prover :rofl var skitsnygg med massa läckra nyanser runt snoken :hihi
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Det går bra och ge dom typ lite mjölchoklad, för det är så lite kakao i den. Men man ska akta sig för och ge dom mörk finare choklad då kan dom bli riktigt sjuka. Men som sagt mår inte djuren bra av otroliga mängde choklad.

Swedie, för och trösta dig kan jag säga att mina katter oxå är cp...så du är inte ensam :D :D

Mina kräk...
katter.jpg
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
vadå, gillar din katt oxå och tvätta arselet på den andra katten även fast det hänger en klase intorkat diare?
 

Bifogat

  • catliquor.jpg
    catliquor.jpg
    36.7 KB · Visningar: 101

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
helt ok
Hoj
R1 -01 banhoj
Swedie skrev:
katter är cp :katt

Har två här. Den ena klöser sönder sig med sina Alienklor. Den andra kör tandköttet i ögat på en. Sen fiser dem PÅ en. Det är honan som är CP, den andra är en hane då.

Vaknar varje morgon av att skåpen under diskhon är öppna och hinken som ibland har matrester ligger spritt över govelt. Det går inte ge katten mer råspö, dem fattar ändå inte.

Jag tror botet ock kan vara att tokpula katten full med choklad och ge ett oändligt matförråd för katten att nafsa från. Till slut så borde den spy.. då kanske den lär sig.. kanske, eller så gillar den choklad mer efter det.

Katter är CP.

Men jag gillar katter.

/meningslöstinlägg :p
Trodde det bara va mina svartvita hantigrar som fes hela tiden, å sen skyller dom på mig eller får det å verka som det va jag :gnissla
När dom använde mina möbler som klösbräda hade jag ju inte mage å spöa upp dom så istället slängde jag ut dom, nu klöser dom på möblerna när dom vill ut å skita :4skrika
Jag längtar till vintern då jag kan slänga ut dom i en snödriva...
NoisE skrev:
Har provat, men då kunde dom inte låta bli varandra :kär
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
UrbanTiger skrev:
Varning :4skrika

Hundar och katter ska inte äta choklad. De är nått i chokladen som dom inte är så bra på att bryta ner. Frigörs gifter och skit som gör att dom mår askass. Diare´ och elände kan dom få och i värsta fall blir dom döda åxå :död

Trodde det bara gällde hundar. Har träffat katter som äter choklad men de har mått bra ändå.
 

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Hehe, vår katt lyckades stjäla en hel förpackning med köttfärs när morsan ställt fram den för att tina över natten... På morgonen var hela påsen borta, helt utan spår förutom några småsmulor med plast och kött. :D
 

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Falun
Hoj
Vägkungen
Om katterna "har problem med väder" kan kosten vara fel. Prova med Royal Canin ett dyrt torrfoder men katterna älskar det och dom blir bättre i magen.
Söt katt du har Humlan. Är det en Birma eller Ragdoll ?
Vi har haft en Birma. Detta är en av våra två möbelterrorister

Sigrid
 

Bifogat

  • Sigrid.jpg
    Sigrid.jpg
    54.6 KB · Visningar: 58
Last edited:

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Falun
Hoj
Vägkungen
anja skrev:
katt som katt. alla katter är lika mycket värda. :fakta

Helt rätt :tummenupp

Däremot har alla katter egen peronlighet. Det bästa med katt är just deras "självständighet" du kan aldrig tvinga dig på en katt, du måste vinna dens förtroende. Om du är snäll och visar katten respekt så ger den det samma tillbaka.

Däremot har innekatter en tendens att bli lite "konstiga" men det beror väll på att dom blivit berövade sin naturliga miljö.
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
DreeTman skrev:
Hehe, vår katt lyckades stjäla en hel förpackning med köttfärs när morsan ställt fram den för att tina över natten... På morgonen var hela påsen borta, helt utan spår förutom några småsmulor med plast och kött. :D



En riktig motardkatt :yoparty
 

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Swedie skrev:
vadå, gillar din katt oxå och tvätta arselet på den andra katten även fast det hänger en klase intorkat diare?

Hahahahaha... det syns på din bild varifrån du fått skärmen hörru :fatta!
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top