Katter är farliga, stackars hund

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Självklart gjorde jag väl det annars hade jag inte sagt ett ord. Du ser väl vad han kollar på den som håller i kameran när han ramlar omkull och funderar på vad som är fel. Jag vet inte men det känns som han inte alls vet vad som pågår. Klart han känner att han inte kan styra kroppen dit han vill. Exempelvis när han vill jaga bollen men inte kan för att hjärnan inte kan styra kroppen som den ska. Då känns det lite halvt sådär, jag vet inte. Han mår säkert bättre än alla andra katter i hela världen som kan gå normalt!?

Har viftar på svansen och ser glad ut. Katten har ju föds med sjukdomen och vet inte hur det är att vara fullt frisk. Skulle han lida så tror jag inte att de skulle behålla honom.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Självklart gjorde jag väl det annars hade jag inte sagt ett ord. Du ser väl vad han kollar på den som håller i kameran när han ramlar omkull och funderar på vad som är fel. Jag vet inte men det känns som han inte alls vet vad som pågår. Klart han känner att han inte kan styra kroppen dit han vill. Exempelvis när han vill jaga bollen men inte kan för att hjärnan inte kan styra kroppen som den ska. Då känns det lite halvt sådär, jag vet inte. Han mår säkert bättre än alla andra katter i hela världen som kan gå normalt!?

Ålrajt, trodde du litade på rubriken att dom hade groggat med kissen.
Om han är glad och lycklig eller ej kommer vi aldrig få reda på, så att försöka diskutera det är tämligen lönlöst.

Men jag hoppas och tror att ägaren till katten hade tagit bort den om den uppenbarligen hade lidit av sin sjukdom.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Självklart gjorde jag väl det annars hade jag inte sagt ett ord. Du ser väl vad han kollar på den som håller i kameran när han ramlar omkull och funderar på vad som är fel. Jag vet inte men det känns som han inte alls vet vad som pågår. Klart han känner att han inte kan styra kroppen dit han vill. Exempelvis när han vill jaga bollen men inte kan för att hjärnan inte kan styra kroppen som den ska. Då känns det lite halvt sådär, jag vet inte. Han mår säkert bättre än alla andra katter i hela världen som kan gå normalt!?

Som utvecklingsstörda människor då? (öppnar dörren för djupa diskussioner :gnissla)
 

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Ort
Timrå
Hoj
Yamaha YZF 600R "Thundercat" -97
Ålrajt, trodde du litade på rubriken att dom hade groggat med kissen.
Om han är glad och lycklig eller ej kommer vi aldrig få reda på, så att försöka diskutera det är tämligen lönlöst.

Men jag hoppas och tror att ägaren till katten hade tagit bort den om den uppenbarligen hade lidit av sin sjukdom.

Hoppas jag också :)

Som utvecklingsstörda människor då? (öppnar dörren för djupa diskussioner :gnissla)

Så onödigt...

Han försöker ju hålla balansen :död

Ja, han försöker ju det :(

Precis! Det är bara att nödslakta dom också! Flera av dom är ju dessutom (i motsats till katten?) medvetna om sina brister.

Så onödigt...

Hur som helst tyckte jag filmen som den här tråden handlar om från första börjar var sjukt rolig och gullig. Stackars voffsingen som ramlar omkull och inte förstår vad han gjort för fel. Haha :) Söta djur det finns!
 
Last edited:
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top