Karlskrona

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Gixxer 1000 -04
Fritte. skrev:
Snart djävlar ska de åkas hoj!!
Visst ska vi S M R!!! :4skrika
Hehehe,.....gillar inte o "åka".......men det lär bli mycke körning i sommar!! :yoparty Tror "Bosse" får en ny favvo logga i år............ :D

Lobo Gixxer skrev:
Ey! Coolt. Kanske ska ta Qvarnan ut till dig i dagarna å kika in guldkornen. Här ska det införskaffas en eller två minimotos "till kidsen"
Sen blir det Kalmar gocart bana för hela slanten.
Har ett par polare uppåt som brukar köra sina där och även träna motard.

Man har ju två smågrabbs som ska fostras. Perfekt GP Team... :hihi
Du är välkommen,.....hoppas bara Sweppe kommer ihåg o ta med filmen imorgon....... :rolleyes:
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
mrBandit skrev:
Hehehe,.....gillar inte o "åka".......men det lär bli mycke körning i sommar!! :yoparty Tror "Bosse" får en ny favvo logga i år............ :D

Kanske inte ändå, har hört lite "rykten" om RP från en av dom insvurna....
Det vankas visst tillökning i på mc fronten igen....

mrBandit skrev:
Du är välkommen,.....hoppas bara Sweppe kommer ihåg o ta med filmen imorgon....... :rolleyes:

Tackar! Ja, annars får du "bitchslappa" honom lite. :fatta! :rofl


Inget nytt på Gixxern inför våren?
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Ni fattiga själar som inte går på helgledigt varje onsdag ska inte vara uppe så här sent och posta inlägg, ni ska tryna kudde nu..... Så här dags har jag monopol på SH :D

Lobo, det är just nu mest småprylar till hojen såsom blå LED skyltbelysning, nya handskar till mig (råka visst slita sönder den ena förra året), nya backspeglar + sliponet.... det finns ju på bild tidigare i tråden...

Funderar på om jag ska köpa en cuts eller lägga pengarna på ett ställ till civilbefälhavaren ..... :rolleyes:
Med tanke på lilleman blir det nog en cutskåpa inom snar framtid....

Blev övertalad i veckan att gå ner ett pinnhål och köra plutonchef från v30, det är ju F-N MITT I BÄSTA MC-SÄSONGEN, ska f-n kräva mer pengar bara för att jag är så snäll.......

Får jag mer pengar + en schysst semesterersättning finns det lite större planer som bland annat innefattar en viss lackerares tjänster ..... :yoparty
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Ni fattiga själar som inte går på helgledigt varje onsdag ska inte vara uppe så här sent och posta inlägg, ni ska tryna kudde nu..... Så här dags har jag monopol på SH :D

Lobo, det är just nu mest småprylar till hojen såsom blå LED skyltbelysning, nya handskar till mig (råka visst slita sönder den ena förra året), nya backspeglar + sliponet.... det finns ju på bild tidigare i tråden...

Funderar på om jag ska köpa en cuts eller lägga pengarna på ett ställ till civilbefälhavaren ..... :rolleyes:
Med tanke på lilleman blir det nog en cutskåpa inom snar framtid....

Blev övertalad i veckan att gå ner ett pinnhål och köra plutonchef från v30, det är ju F-N MITT I BÄSTA MC-SÄSONGEN, ska f-n kräva mer pengar bara för att jag är så snäll.......

Får jag mer pengar + en schysst semesterersättning finns det lite större planer som bland annat innefattar en viss lackerares tjänster ..... :yoparty

Jag har fan inte helgledigt nu men jag skriver lite ändå... :D
Jo, sliponen har jag sett, dom är snajsiga.
Jardine låter gött åxå.
Cuts låter som det rätta alternativet....
Om din "befälhavare" skulle vilja åka nån sväng framöver och är ungefär i samma storlek som min "ÖB" så finns det kanske ett här att låna isf.

Sååå, du fnurrar på att verkligen pimpa den anabolmättade engelskan?
Ja, nåt ska du ju ha om du ska bassa under semestertider och när det förhoppningsvis är ett kanonväder ute.

NU ska jag tryna kudden.
 

B-400

RD 500:11,33/195 Bandit:10,50/215
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Växjö/Karlskrona
Hoj
Yamaha RD500 Suzuki Bandit 1200
Da Fris skrev:
Ni fattiga själar som inte går på helgledigt varje onsdag ska inte vara uppe så här sent och posta inlägg, ni ska tryna kudde nu..... Så här dags har jag monopol på SH :D



Nänä....finns fler kvälls själar... :trött :cpparty
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:
Ni fattiga själar som inte går på helgledigt varje onsdag ska inte vara uppe så här sent och posta inlägg, ni ska tryna kudde nu..... Så här dags har jag monopol på SH :D

Lobo, det är just nu mest småprylar till hojen såsom blå LED skyltbelysning, nya handskar till mig (råka visst slita sönder den ena förra året), nya backspeglar + sliponet.... det finns ju på bild tidigare i tråden...

Funderar på om jag ska köpa en cuts eller lägga pengarna på ett ställ till civilbefälhavaren ..... :rolleyes:
Med tanke på lilleman blir det nog en cutskåpa inom snar framtid....

Blev övertalad i veckan att gå ner ett pinnhål och köra plutonchef från v30, det är ju F-N MITT I BÄSTA MC-SÄSONGEN, ska f-n kräva mer pengar bara för att jag är så snäll.......

Får jag mer pengar + en schysst semesterersättning finns det lite större planer som bland annat innefattar en viss lackerares tjänster ..... :yoparty


Fan dom kan väl ta in lite schassar istället. Nymuckade folk från ekipaget med en halv pommes på axeln, dom vill nog drilla lite nya naffar. Så kan du ju köra din trajja bakom 20bilen när d e dax å förflytta sig.
 

patexxx

To Hard To Get Down !!!
Gick med
15 Oct 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
YZF - R1
Vädret

Har hört lite rykte angående vädret, det ska tydligen bli en ganska dålig sommar säger dom. Hoppas verkligen inte detta stämmer. Finns ju inget annat man vill göra än ut och köra.
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Så säger dom ofta... :)

Nu hörde jag en custom-hoj dra iväg :3freak
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
RD 250 /RF 900
mrBandit skrev:
"If you crash, you pay" reglen gäller. :hihi

Fråga "instabil" han har utövat det på Qvarnan en gång. Slutade med sjukhusbesök... :3freak :rofl

ja och det var min första kull körning så jag blev ju av med oskulden *ler*

och ja jag slantade utan ett ord.....

Är huvudet dumt får plånboken lida (och kroppen)
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
ingen som har kört i det fina vädret idag :va

jag drog ut o försökte leka lite paparazzi...men det kom ingen hoj :(
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Instabil skrev:
ja och det var min första kull körning så jag blev ju av med oskulden *ler*

och ja jag slantade utan ett ord.....

Är huvudet dumt får plånboken lida (och kroppen)


:rofl Ja, fy fan det var en rejäl vurpa. :yoparty

Japp, det gjorde du, riiispect!!!
 

patexxx

To Hard To Get Down !!!
Gick med
15 Oct 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
YZF - R1
Sporthojströjor

Någon som vet när och hur man kan få tag på sporthojströjor. Fick höra av Hittebarn typ när det var för sent att beställa.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top