Karlskrona

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Vadå ledig bara på måndagskvällarna :confused: Tycker du är ledig varje dag iaf på jobbet, för här glider du ju bara omkring :banana

Angående hemresan idag så har jag två jävligt starka nypor som kan ta ett redigt tag nånstans om det nu skulle behövas :tummenupp

Hoppas du bytt cutsen till idag, annars så får jag väl stå på fotpinnarna :hihi
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
spinnanders skrev:
Vadå ledig bara på måndagskvällarna :confused: Tycker du är ledig varje dag iaf på jobbet, för här glider du ju bara omkring :banana

Angående hemresan idag så har jag två jävligt starka nypor som kan ta ett redigt tag nånstans om det nu skulle behövas :tummenupp

Hoppas du bytt cutsen till idag, annars så får jag väl stå på fotpinnarna :hihi

Japp, klart man gliiider. Gäller ju att planera juh!
Hellre det än att gå omkring å mannekänga (stavning?) hela dagarna
å spänna tuttarna :7peta
Starka nypor, ja det lär du ju ha så många vändor med "lena Handen" som du tar... :banana
Nä, stå på fotpinnarna....nä, nä, ett rep sen drag jag dig hem.... :näsblod

Cya!
 

B-400

RD 500:11,33/195 Bandit:10,50/215
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Växjö/Karlskrona
Hoj
Yamaha RD500 Suzuki Bandit 1200
Sweppe skrev:
:hej här e jag... Jag har telen på jämt.....! :va Hade väll ingen mottagning när du ringde sisst! Har hem telefon annars också :mattias

Nop har inte köpt någon än...
Men har köpt en lägenhet idag!
Så vet du någon som vill köpa min etta så kan du hojta till!


När ska du ta o skaffa dig en hoj???
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Ett rep! tror du cykeln orkar mig o repet, tycker den ser lite klen ut, med tanke på att du plockat bort bakspeglarna o diverse saker :hihi
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
spinnanders skrev:
Ett rep! tror du cykeln orkar mig o repet, tycker den ser lite klen ut, med tanke på att du plockat bort bakspeglarna o diverse saker :hihi

De e iaf ingen startmotor som din..... :yoparty
Min e en riktig hoj, inte en moppe..... :yoparty :yoparty
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
B-400 skrev:
När ska du ta o skaffa dig en hoj???

EY! De e ju Crambés gamla räser du har, riktigt kult!!! :tummenupp
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Panos skrev:
F-n vilken skön utveckling det har blivit på denna tråden grabbar. :D Allt börjar med en klotning och slutar i VM i personangrepp. Om ni ska utföra allt ni skriver om rep och diverse apparater får ni säga till så får vi filma detta. :yoparty
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Anders, det ryktas om finväder i helgen. Vad sägs om en runda på lördag runt lite krokiga vägar. Övriga hälsas självklart hjärtligt välkomna?
Det finns ju alltid ett öltält på fisktorget att lägga lite rök runt med en startmotor!!! :D
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Da fris, Vi kan se om det blir någon körning på lördag, ska jobba lite extra på lördag, undrar om man kan starta upp cykeln halv fem på lördags-morgonen utan att väcka halva stan :yoparty Kanske tar en liten runda efter jobbet, men om det blir en längre så hör jag av mig,skickar ett sms eller något.

Panos! Du har 100% rätt, men visst han är ju söt oxå,han har väl fått många pojkar på fall :arsele
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
spinnanders skrev:
Da fris, Vi kan se om det blir någon körning på lördag, ska jobba lite extra på lördag, undrar om man kan starta upp cykeln halv fem på lördags-morgonen utan att väcka halva stan :yoparty Kanske tar en liten runda efter jobbet, men om det blir en längre så hör jag av mig,skickar ett sms eller något.

Panos! Du har 100% rätt, men visst han är ju söt oxå,han har väl fått många pojkar på fall :arsele



:lol :lol Lobo är en gullig pojke som ska tas med hårdhandskarna :yoparty :fyllisar
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
f*n grabbar :) ingen som har en hastighetsmätarvajer till min gammelgixxer
-85a :va hojta till om ni vet något.... eller om någon är grym på koppla in digitala mätare får gärna komma förbi polhemsgatan 18 efter kl.13 (har verkstad där) :tummenupp :) :tummenupp
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
synd :(

f*n va grymt väder alltså :tummenupp
vill ut o slita upp asfalt :yoparty :squid
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Da Fris skrev:
F-n vilken skön utveckling det har blivit på denna tråden grabbar. :D Allt börjar med en klotning och slutar i VM i personangrepp. Om ni ska utföra allt ni skriver om rep och diverse apparater får ni säga till så får vi filma detta. :yoparty
Ja det blev verkligen en helomvändning Da fris på denna tråden, det rockar fett.
Hur blir det med din polares hoj,vad händer,laga el köpa annat?
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Panos skrev:
synd :(

f*n va grymt väder alltså :tummenupp
vill ut o slita upp asfalt :yoparty :squid
Panos häng inte läpp nu, bara ut o kör :yoparty
Måste du fixa hastighetsmätaren innan besiktningen?
Såj-vla skönt med fredag imorgon :tungan ännu en svettig arbetsvecka är över, på lördag blir det sjukt mycket :fyllisar
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top