Kalmar-tråden

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Ljungnäs
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
God Jävla Jul på er alla hojåkare!! Hoppas ni får en riktig skitjul med massa dyngprylar till hojjarna;-)
 

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Ljungnäs
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
Är det någon som har eller vet någon som har eller vet om någon som ev har eller om han kanske vet om någon har liggandes??:tungan

Söker efter komplett kåpset till R1 passande 04-06!! Dom ska vara hela men gör inget om dom är lite skavda, repiga eller liknande. Dock inga kraschkåpor utan original eller bra passform på eftermarknaden!
PM:a isåfall med pris så blir det nog affär såvida dom inte kostar mig en årslön!!

Tjingeling:tummenupp
 

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Ort
Vassmolösa
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Nu sitter Endurodubben på WR'en.
Någon som har koll på var det finns is i Kalmartrakten att åka på. Hade vatt gött och åka ut och sladda av sig lite i mellandagarna

Lyfter denna då jag undrar om nån vet om nån is att åka på i kalmartrakten??
 

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Ljungnäs
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
Ugglebosjön utanför Påryd! Kör förbi kyrkan och fortsätt till korsningen. Ta höger och kör ett par km tills du ser sjön på höger sida.
 

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Ort
Vassmolösa
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Är det plogat där?
 

Wheelie-king

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Kalmar
Hoj
YZR 500 "replica", Gixxer 1000 K7 "Lucky strike", KTM SX 150 -13, Gilera 180 2-takt
Det brukar vara det, kan inte tänka mig annat:) Har själv inte varit där än då jag jobbar på sjön och kommer hem på onsdag igen:)
Blir att slänga på isdäcken då och ut tror jag:tummenupp


Tjena blivande R1 ägaren:tummenupp
Kommer du ner på onsdag el. torsdag o hämtar skönheten elr?
Provade att ta lite fler bilder men de blir så mörka i garaget så tyckte
inte det var nån idé att maila dom. Du får snart se o inspektera den i verkligheten ist:)

Ha det bra så länge.
 

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Ljungnäs
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
Tjena blivande R1 ägaren:tummenupp
Kommer du ner på onsdag el. torsdag o hämtar skönheten elr?
Provade att ta lite fler bilder men de blir så mörka i garaget så tyckte
inte det var nån idé att maila dom. Du får snart se o inspektera den i verkligheten ist:)

Ha det bra så länge.

Tja=)

Misstänkte det kunde vara något sådant. Jag kommer hem sent på onsdag kväll och så har vi inskolning på dagis mm den veckan:tungan Men jag hoppas jag kan på torsdag annars blir det fredag=) Har hittat massa sidor på nätet med kåpor mm så hör ingen av sig inom några dagar på min annons angående det så beställer jag nya:tummenupp Fotpinnsats är beställd och lite annat så det får jag väl nu när jag är hemma:) Hör av mig på torsdag. Ha d gott..
 

Wheelie-king

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Kalmar
Hoj
YZR 500 "replica", Gixxer 1000 K7 "Lucky strike", KTM SX 150 -13, Gilera 180 2-takt
Tja=)

Misstänkte det kunde vara något sådant. Jag kommer hem sent på onsdag kväll och så har vi inskolning på dagis mm den veckan:tungan Men jag hoppas jag kan på torsdag annars blir det fredag=) Har hittat massa sidor på nätet med kåpor mm så hör ingen av sig inom några dagar på min annons angående det så beställer jag nya:tummenupp Fotpinnsats är beställd och lite annat så det får jag väl nu när jag är hemma:) Hör av mig på torsdag. Ha d gott..

Det är egentligen bara lyskåpan som behöver bytas. Bakkutsen går att fixa och resten är fina:yoparty
 

shobrey

Medlem
Gick med
21 Aug 2010
Ort
Timmernabben
Hoj
tlr -99, Busa -00, R1 -98
kom nyss hem efter premiärturen, blev en liten runda på 4 mil :D
lite kallt om tårna samt lite halt i kurvorna... men det va helt underbart:tummenupp
 

Jotnt

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2009
Ort
Kalmar-Öland området
Hoj
DR 650-99
Det var inte dåligt ja kallt och halt på sina ställen en utmaning måste det varit ..
Funderade på det samma i 5 sec men nääää .Skruvade i batteriet häromdagen då jag håller på att sälja hojen/byta in och startade upp den.Då blev man ganska sugen :D
 

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
zx6r -98
Nejdå, ibland hänger det med någon på motard också. Mot slutet av förra säsongen hängde en svart och röd ktm med nån runda. LC4 tror jag det var, men kan ha fel
 

Stefan_J

Allmän tok!!!
Gick med
11 Sep 2009
Ort
Kalmar/Trekanten
Hoj
BMW K1200S -2005, Triumph Sprint 1050 ST -05 (Såld), KTM 950 SM -05 (Såld), YZF600RG -95 (Skrotad)
Jag kommer att köra motard detta året.. :) Så ensammen är du ikke!
 

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Ort
Vassmolösa
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Jag med :D
Å du Stefan...bild på nye besten å det då va....:tummenupp
 

Stefan_J

Allmän tok!!!
Gick med
11 Sep 2009
Ort
Kalmar/Trekanten
Hoj
BMW K1200S -2005, Triumph Sprint 1050 ST -05 (Såld), KTM 950 SM -05 (Såld), YZF600RG -95 (Skrotad)
Haha, men vad faen bosse, skulle inte du sälja den?

Bilder finnes i "garaget" :)
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top