Kalmar-tråden

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
då är jag vid select vid 17.15 då..

Jerkoffalot

jaha det va det ja.
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Retta 01 inte i delar :-)
*ledsen*

Ville men kunde inte:6surkart förresten nån som vet vad det blir i böter om däcket e för slitet? såg när jag tittade nu att det e nere på varningsdibborna:huvet blev det några som körde idag förresten:va

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
Ville men kunde inte:6surkart förresten nån som vet vad det blir i böter om däcket e för slitet? såg när jag tittade nu att det e nere på varningsdibborna:huvet blev det några som körde idag förresten:va

Ha, dom är passerade för ett tag sen:) Jag vet inte vad böterna är men ett nytt bra däck till din hoj kostar ca 1700:-
Vi var 6st som körde igår:tummenupp
Haka på nästa gång vet ja.

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
enligt smhi ska det bli fint väder imorgon... kanske skulle styra upp en samåkning mot aboda klint-hållet?

förresten.. är det nån som ska köra bana på anderstorp på måndag?

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...
enligt smhi ska det bli fint väder imorgon... kanske skulle styra upp en samåkning mot aboda klint-hållet?

förresten.. är det nån som ska köra bana på anderstorp på måndag?
Japp, jag skall dit...om jag hinner få tillbaka hojen från verkstaden. Har du en buss att slänga in hojarna i så är det en deal :tummenupp

Dark shark

Insanity is my life
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
R1- 02
Körning blev det men bara till Öland för att tvätta hojen. Men ett lång finger han man se längs vägen.

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Ta en sväng förbi Skogstorp i helgen om ni är sugna på att se Riksmästerskap i Minimoto, det är finalen som körs på söndag o ett ganska bra startfält...

Serveringen öppen !

Gratis inträde

Välkomna...

JonathanSv

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2008
Hoj
Kawasaki ZZR 600 -92
tjena, ny här! Läste att ni brukar vara några stycken som åker en sväng. Antar att ni kör lite till i år. Är de okej om en främling hänger med? Isåfall skriv ett tag innan ni ska köra så hänger jag järna med =)

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
tja:) nu har jag fått hem hojen igen :) så nu vill jag ut o gasa lite om någon är sugen.kan köra på lördag o söndag (27/9 o 28/9) om det blir väder för det.ser iof illa ut när man ser på tv :( ska kanske ut en sväng på dagen i morgon men måste vara hemma till 16 hugget.

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
tja :) jag o jonas tänkte köra en sväng i morgon om vädret är ok.tänkte ses runt 13 tiden vid shell. jag ska hem runt 5 tiden men en liten sväng kan det bli iaf :) kul ifall någon mer dyker upp.

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
Hallå på er igen.

Då var man hemma från sjön och undrar om det är några som hakar på imorgon söndag 28/9 Samling Select 15.00? Om ni vill ändra tiden så var ute i god tid så vi slipper strula.

Ha d gott på er sålänge/ 12 O´clock:hojbusa

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
hade gärna kommit men har lovat o övningsköra med en polare i morgon.tror inte det är så bra tempo för han i morgon om han kör med oss då ;) om han inte ska köra så kommer jag givetvis kl 15 :)

ist

no fika, no ride!!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
KTM 660-04.....och en halv buell
jag är på....ny koppling att bränna så måste få känna på hojen efter de dyra reper:tummenupp ationerna!!

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...