Har tänkt köra "lite" på söndag, dock inte för tidigt . Klassisk buskörning, isbana eller ren enduro vilket som. Lite sköna ställ på isen passar dock bäst skulle jag tippa.MR CARBON skrev:Kan ej lördag men "lite" körning på söndag är helt ok
Jag ska försöka komma på lördag!,eftersom det inte blev nån körning förra helgen som jag hade lovat!.......Vaknade inte i min egen säng på söndan ....Bandit skrev:Nån som är sugen, tror det blir Bussjö på lördag ifall banan är plogad
D-MAN 660 skrev:Asså Mr Bandit.. hur blir det till sommaren.. nån ny hoj eller?
Rauken skrev:Jag ska försöka komma på lördag!,eftersom det inte blev nån körning förra helgen som jag hade lovat!.......Vaknade inte i min egen säng på söndan ....
Det var lite svårt att komma åt Husabergen ...
MR CARBON skrev:bli e någe i morr´n elle ska je ba
Close call. Herr KTM har f.n. svåra smärtor i revben och axel, men avvaktar med läkarbesök till måndag. Håller med, det är helt j**la sanslöst att krocka när man har typ två KVADRATKILOMETER att köra på, men skit händer. (XR:en krävde lite kylarvård också f.ö.)Schvidja skrev:Vid Stöcksjön träffade jag två hojåkare som krockat på sjön!!
De var två på en hel sjö men lyckades med det omöjliga.
Ktm åkaren käkade xr dekaler och hade brännskador på jackan.
Xr mannen åkte hem för att nita kåpor och debrifa lite.
Langsam skrev:Close call. Herr KTM har f.n. svåra smärtor i revben och axel, men avvaktar med läkarbesök till måndag. Håller med, det är helt j**la sanslöst att krocka när man har typ två KVADRATKILOMETER att köra på, men skit händer. (XR:en krävde lite kylarvård också f.ö.)
Två goda vänner som hade maximalt oflyt. Vi höll bra avstånd i sida till varandra men gjorde höger respektive vänstersväng samtidigt och när det går 90 km/h närmar man sig fort trots förhållandevis stort avstånd. Vi var dessutom båda lite ouppmärksamma och när vi väl upptäckte faran väjde och bromsade vi åt samma håll. I kollisionsögonblicket hade vi fortfarande god fart och Nico fungerade som fender mellan hojarna (KTM LC4 och XR650, dvs många kg) medan jag flög över.Honken skrev:ajaj lät inte alls bra! Men hur f-n gick det till? Var det två personer som kände till varandra eller var ni ute och jagade varandra?
Langsam skrev:Två goda vänner som hade maximalt oflyt. Vi höll bra avstånd i sida till varandra men gjorde höger respektive vänstersväng samtidigt och när det går 90 km/h närmar man sig fort trots förhållandevis stort avstånd. Vi var dessutom båda lite ouppmärksamma och när vi väl upptäckte faran väjde och bromsade vi åt samma håll. I kollisionsögonblicket hade vi fortfarande god fart och Nico fungerade som fender mellan hojarna (KTM LC4 och XR650, dvs många kg) medan jag flög över.
Sprickor på revben och mjukdelsskador, dvs en rejäl "mörbultning". Tur med tanke på att det kunde ha slutat precis hur illa som helst.Honken skrev:Ojdå... det lät jäkligt ont!
Hur är det med han då? Har han vart till läkarn och fått domen eller?
Langsam skrev:Sprickor på revben och mjukdelsskador, dvs en rejäl "mörbultning". Tur med tanke på att det kunde ha slutat precis hur illa som helst.
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Nu gäller prövotid för AM-körkortet
En ändring i körkortslagen ... |
|
Custom Bike Show imorgon!
Portarna till campingen är ... |
|
BMW visar upp konceptmodellen R20
BMW har visat upp på en hel... |
|
Prövotid på AM-körkortet införs
En ändring i körkortslagen ... |
|
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna
Husqvarna Motorcycles har p... |
|
BMW visar upp konceptmodellen R20
BMW har visat upp på en hel... |
|
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!
Carlbarks motor arrangerar ... |