DanTheMan71 skrev:Sporthoj förare o hög moral !!!!! Halleluja !!!
sätt på nummerplåten då ????????????200+ skrev:Hm...
Betalar 1300 i mån halvförsäkring.
Kan komma undan med 500 i mån om man sätter den på farsan...
Varför skenförsäkrar inte jag, jag får ju ändå ingenting om jag smäller hojen.
ag måste vara dum i huvet..
Kanske är det för att jag inte vill att farsan ska få böter för att jag inte har nån nummerplåt.
Man får se det som att jag betalar 800kr/mån för att ha större chans att behålla körkortet om polisen skulle vilja stanna en i 200 knyck vid en fartkontroll = inte stanna... Samtidigt som farsan inte ska få böter för att jag inte har nån nummerplåt om dom tar en när man står stilla eller bara kör lite för fort.
hehePejo skrev:Va UNDERBART det är att se människor omyndigförklara sig själva !
ebbaklasa skrev:hehe
ja betalar inte 45000 om året för en helförsäkring på min hojj
de kan försäkringsbolagen fetglömma me deras jevla premier
sen va andra här tycker om det skiter jag fullständigt i
cbr600rr skrev:fantastiskt att det finns så många människor med sån hög moral, själv har jag ingen moral överhuvudtaget.
twinner skrev:Är du utan moral kanskle du inte borde ha en sporthoj,fast det du kanske inte har det heller.
Buffalo skrev:Har hojen skriven på mig nu och allt det där..
Men får se hur länge det blir har ju 99:- i månaden nu när man inte kan köra och ska kolla om jag verkligen har råd med 2557kr/mån sen när man ska börja betala det..
Ska iaf göra ett försök men klarar man inte av det så...
nix den räknas väl som moppetwinner skrev:Är du utan moral kanskle du inte borde ha en sporthoj,fast det du kanske inte har det heller.
halmstads_kung skrev:hehe...
När det kommer till försäkringsbolags premier så respekterar jag dom lika mycket som 110-skyltar.....den ni!!!
Att du tjänar pengar på att sälja röv är inget att skryta med...halmstads_kung skrev:Själv tjänar...jag 40 000 på min...
GSXR1100R skrev:Att du tjänar pengar på att sälja röv är inget att skryta med...
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |