Köpings-åka

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Övningsköra med Tisdagsznurren:va

Beroende på hur långt du vill övningsköra eller rättare sagt hur långt din handledare vill köra...:DMen åka mot Kolsva, efter Hed så blir det intressenta kurvoriger över åsen och Skinnskatteberg till höger i t-korset och följ denna rätt raka och tråkiga väg till Gunnibokorset, vänster upp till Oti, och retur, mätaren landar på ca 13 mil då.

Går att göra jobbet på en timmes jobb ca:tungan Räkna med 2 och en kort fikastund på det:)

Klart han skall med på tisdags-znurr. :mattias
 

p0nta

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Köping
Hoj
Cb1000ra 2010
Nykomling

Jag är lite sugen på att hänga med på en tisdagstur.
Avgår kortegen kl 1800 från donken eller har jag fått allt om bakfoten?
Mvh nykomligen som hoppas man är välkommen även fast man kör sakta.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag är lite sugen på att hänga med på en tisdagstur.
Avgår kortegen kl 1800 från donken eller har jag fått allt om bakfoten?
Mvh nykomligen som hoppas man är välkommen även fast man kör sakta.

Några rullar på lite, andra åker rätt varligt, syftet är att alla skall med och ha kul. :) Alla väntas in.
Samling är 18, men nu när kvällarna är lite korta är det läge att ta sig iväg lite raskt, så kom tankad och klar.
 

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Jag drar rätt från Västerås till köping vid fyra när jag slutar, jag ska titta på en moppe jag kanske ska renovera motorn på, kommer att äta på donken så jag blir underbart jäst och god tills det blir åka av vid sex.

Kasken, jag funderar på om jag kanske ska bli handledare för dig, jag och tanten åker rätt mycket, ser inget hinder i att köra ifatt dig när du blir "yster". Hur gör vi, ska det fyllas i papper?
 
  • Gilla
Reaktioner: SGM

Kasken

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Ort
På hojen
Hoj
CBR600RR -03
Klart han skall med på tisdags-znurr. :mattias

Här ska det inte snurras det minsta :D. Inte tänkt att jag ska leka med elden än på ett tag :brinnerup

Men jag ska ut imorgon kl 18 och leka macho trots ett och annat motorstopp och blinkers som tuggar på utan att man märker det. :tungan

Vädret ser som sagt lovande ut!

Jag drar rätt från Västerås till köping vid fyra när jag slutar, jag ska titta på en moppe jag kanske ska renovera motorn på, kommer att äta på donken så jag blir underbart jäst och god tills det blir åka av vid sex.

Kasken, jag funderar på om jag kanske ska bli handledare för dig, jag och tanten åker rätt mycket, ser inget hinder i att köra ifatt dig när du blir "yster". Hur gör vi, ska det fyllas i papper?

Låter underbart!
Det som behövs är ett handledarintyg. Jag behöver bara ha personuppgifter så skickar jag efter ett. Ibland tar det tid men sist tog det fyra dagar tror jag.

Yster får vi se om jag vågar vara brevid busan. Blir väl fiasko ;)
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
ÄÄÄÄÄÄÄH, det är timida gossar och tjejer i Köping, du lär ju Kasken (du vågar aldrig...för att använda en gammal klassiker :hihi ), om inte så får du fan tvinga förbi handledaren vid donken 18.00 och visa pärlan.
 

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Det som behövs är ett handledarintyg. Jag behöver bara ha personuppgifter så skickar jag efter ett. Ibland tar det tid men sist tog det fyra dagar tror jag.

Yster får vi se om jag vågar vara brevid busan. Blir väl fiasko ;)[/QUOTE]

PM på väg, bara för man kör Buse behöver man inte vara helt utan hjärna, fast det underlättar........=)
 

Kylig

Mattias
Gick med
2 Jul 2010
Ort
Arboga
Hoj
GsxR
Typiskt att man är upptagen då. Men vi är nog 2 st från Arboga som kommer med en annan gång.
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Jag åker från Lustigkullagrillen Hallsta ca17,30 för den som vill haka på mot Köpng
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag är lite sugen på att hänga med på en tisdagstur.
Avgår kortegen kl 1800 från donken eller har jag fått allt om bakfoten?
Mvh nykomligen som hoppas man är välkommen även fast man kör sakta.

Kul med mer Köpingsfolk:tummenupp

Själv är jag förkyld de luxe, men inget som hindrar mig från lite nirvana ikväll inte:)
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Damn avundsjuk man blir har ju min läckande framgaffel fortfarande..
Helt klart nått fel på själva gaffelbenet då den går ca 700mil sen läcker den igen men.. grrr
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Trist Jien, du missade en mysig tur till Oti, a.k.a kurvnirvana.

Kul att se lite glada gamla åkpolare, LisaLP med sin stenhårda farsa, Wazze och till och med Fortpelle var där (utan oljegixxer dock)!
Go' liga det är, Köping rockar. :fakta

Kul att se er alla, bra start på't!

/J

P.S. Nu skall jag kocka ihop lite utskuren falukorvsfilé och hemlagat potatismos (faktiskt!) i ugn. Släng dig i väggen Morberg. :arsele
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Trist Jien, du missade en mysig tur till Oti, a.k.a kurvnirvana.

Kul att se lite glada gamla åkpolare, LisaLP med sin stenhårda farsa, Wazze och till och med Fortpelle var där (utan oljegixxer dock)!
Go' liga det är, Köping rockar. :fakta

Kul att se er alla, bra start på't!

/J

P.S. Nu skall jag kocka ihop lite utskuren falukorvsfilé och hemlagat potatismos (faktiskt!) i ugn. Släng dig i väggen Morberg. :arsele

Jävla ligg-ister allihopa!
 

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Aprilia RSV1000R Tuono,KTM 525EXC -04 Supermoto Urban Terror Edition (Såld), Honda XR650R SM -02 Big-gun helsystem (Såld), Honda VTR1000 Firestorm med F1 Slipons (Såld)
Råkade lova att cykla skog idag men hade annars gärna hängt med, skall inte hända igen :)
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top