Köpings-åka

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Kan vara lite anus då man skyltar med sin närvaro åt länsman varje tisdag:D

Enkelt, ett tryck på framsidan typ "LRMC", ett på ryggen när vi kör bombarsnabbt "Avesta Hellmopper's", åsså har vi möjligheten att ha två tryck till på avigsidan :D
Landsvägskamoflage :D
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Tråkig att gå omkull, men tur att du klara dig Carro86.

Rotor: Jo, det där är en av grejerna som maler i mitt huve när jag är ute.
 

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha R6
tur att du klarade dig carro. hojen går att reparera. dock finns det inte så mycket reservdelar av carro. va rädd om dig!
 

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
:va Blire nån andra vers imöra :confused:

Annars blire nog å ta en tur till Hjälmare docka å ta en glass å kolla på fordonsträff...
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
:va Blire nån andra vers imöra :confused:

Annars blire nog å ta en tur till Hjälmare docka å ta en glass å kolla på fordonsträff...

Förbannade värme..lika bra man går upp tidigt för att styra upp lite tizdagzznurr:DTillfälligt fel, sover snart igen..

Jag har annars på förslag om det är OLIDLIGT varmt, varför inte ta med en rygga och stanna till vid någon sjö och ta en spontandopp i denna värme, bra eller det andra ordet:va

Dock så finns det risk för regn idag mellan 12:00 till sena kvällen:gnisslaImorrn onsdag fint..Nåja jag skall se det innan jag tror det, jag dyker upp eller ner till donken oavsett på en kaffeskvätt:)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag åkte hoj igår upp mot svärmor i Silvhyttan (Smedjebacken), det enda som styrde upp det var just ett dopp...helfvete vad det är tryckande värme nu, luftfuktigheten är inte att leka med. :näsblod
 

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
He-he, när till å mä Sportis kroknar måste de va bra illa ställt :D

Plaska i Hjälmare kanal å kolla fordon kanske?
http://www.arboga.se/arbogatemplates/CalendarEvent.aspx?id=48125&date=den+13+juli+2010

Förbannade värme..lika bra man går upp tidigt för att styra upp lite tizdagzznurr:DTillfälligt fel, sover snart igen..

Jag har annars på förslag om det är OLIDLIGT varmt, varför inte ta med en rygga och stanna till vid någon sjö och ta en spontandopp i denna värme, bra eller det andra ordet:va

Dock så finns det risk för regn idag mellan 12:00 till sena kvällen:gnisslaImorrn onsdag fint..Nåja jag skall se det innan jag tror det, jag dyker upp eller ner till donken oavsett på en kaffeskvätt:)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
De finns ett antal plumsställen varav Kvarnsjön är ett ställe som är en del av kanalen uppströms :)

Jo, de e gångavstånd mellan dockan å kvarnis, men satan ormar krälar i bushen där.... ja har bilder från en sommar då de låg typ ett 20-tal på samma nerfallna träd... huvvaligen

Fast vi tar hojarna till plurret isåfall:)

Gärna Hjälmare kanal, det är traskavstånd med har jag för mig till kvarnsjön eller har jag fel:va
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
De finns ett antal plumsställen varav Kvarnsjön är ett ställe som är en del av kanalen uppströms :)

Jo, de e gångavstånd mellan dockan å kvarnis, men satan ormar krälar i bushen där.... ja har bilder från en sommar då de låg typ ett 20-tal på samma nerfallna träd... huvvaligen

huggisar håller jag gärna minst en armlängs avstånd ifrån..:tummenupp

Edit:det är mörkt satan på himlen och blåser tusan...Wasa ringde o i Fagersta var det regn. Jag åker ner iaf, men med bil:)
 
Last edited:
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top