Köpings-åka

dukersupe

Guest
Är det Köping donken som gäller fortfarande, vilka tider och hur ofta åker ni? Vore kul o åka lite:)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a

Jag åker ner om det är väder för det imorgon! Dock så vi är rullfärdiga 18:00, vet hur fort det blir mörkt nu. Någon som inte varit med förr så tänk på komma med tankad hoj :)

Vi brukar rulla på tisdagar, ibland blir det även någon hellrullning, sen brukar det kunna bli någon långsväng med. Många pysslar även med Knixkörning Eskilstuna Gröndal och Sala racing park, kan starkt rekommenderas ;)
 
Last edited:

dukersupe

Guest
Jag åker ner om det är väder för det imorgon! Dock så vi är rullfärdiga 18:00, vet hur fort det blir mörkt nu. Någon som inte varit med förr så tänk på komma med tankad hoj :)

Vi brukar rulla på tisdagar, ibland blir det även någon hellrullning, sen brukar det kunna bli någon långsväng med. Många pysslar även med Knixkörning Eskilstuna Gröndal och Sala racing park, kan starkt rekommenderas ;)

Jo man var ut en sväng idag, hann väl till Kolsva och gamla vägen tillbaka sen kom regnet :( Man får väl se hur vädret blir :)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Roddmaskin, inomhus (definitionen av ironi) blir det ikväll om inget drastiskt händer på väderfronten. Skönt att man märker att hösten är på G ändå, att det blir lite sämre väder ändå. xD
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Blev en snurr på Käglan mot Örebro via Himmeta, medåker och Norrbysvägen ikväll, några droppar regn före fellingsbro annars tort, mörkret kommer dock fort nu :(käglantur.jpg
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Sol o varmt

Nästan 22 plus nu, blir en varm kväll, så jag brummar ner och är startfärdig till 18:00 för en tur:tummenuppJag kan åka hoj trots lite snor i näsan :fakta
 

Crecken

Ny medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
R6 -05
Sitter i vintermörkret och kollar på bilder från sommaren. Delar med mig av en bild som visar hur sommaren avslutades i år. En vecka på fin fina vägar och goda kvällsöl.
Italien 2012.jpg
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det är inte direkt hojväder - om man inte åker enduro. :) Men mycket hanteras via fejan med. Sök på tisdagsturen 1830...
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top