Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Argh:

">530 Your account has been temporarily suspended for excess bandwidth consumption, please try again later."

Någon som har lite serverplats att dela ut till oss utan en massa elände?

Jag har försökt logga in för att uppdatera hela kvällen :näsblod
 

Schnucky

Liten ungjävel
Gick med
30 Aug 2004
Ort
STHLM
Hoj
Ingen... just nu!
Förlåt att jag spammar din tråd therudeboy, men har ni inte gjort det här förrut? :S
Undrar bara, eller är det så att ni kör med ni leverantör?
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Såja!

Therudeboy lånade ut sin serverplats :tummenupp

Nu ligger sidan uppdaterad utan reklam men med ny adress OBS.

Nya sidan hittas på: http://www.kirres.se/sh2-minimoto

Jag kommer uppdatera i takt det kommer in uppgifter.. Betalningar verfieras alltid med Kristoffer.

Första sidan är också uppdaterad nu med länk till bla "stockholmstråden".
 

Therudeboy

Guest
Schnucky skrev:
Förlåt att jag spammar din tråd therudeboy, men har ni inte gjort det här förrut? :S
Undrar bara, eller är det så att ni kör med ni leverantör?





Jag är inte helt främling med detta. Samt att jag har en far som gjort affärer i hela världen och väldigt mycket med kina.
 

dj_neo01

DjNeo
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
honda + en liten leksak...
Verifiering...?

Vem är det för mail till han som ska ha en verifiering på att man har betalat...
 

Focus

Guest
Therudeboy skrev:
Inget svar från dem än, men det kommer väl imorgon då förhoppningsvis.

Det hoppas vi på. Det är klart att jag vill vara med men lite skeptisk får man vara. Känns lite dumt att betala innan man ens har hört av leverantören. Men så fort det är go, go så kör vi.

DaGaz skrev:
Såja!
Första sidan är också uppdaterad nu med länk till bla "stockholmstråden".

Länken till stockholmstråden verkar inte funka. Jag tänkte göra en lika dann tråd för dom som har tänkt att hämta ut cyklarna redan i Göteborg.
 
Last edited:

ManOwaR

Hell On Wheels
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Sthlm
Hoj
R6XZ -00 Project Fighter
Inskickat av Viffer
Aj aj aj, såg R1 kopian på Lunda under sffestivalen...
Den gick ju skitslött



Kan vara bra att veta! :gnissla
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
dj_neo01 skrev:
Vem är det för mail till han som ska ha en verifiering på att man har betalat...

Du skall ha fått ett mail av Kristoffer (Therudeboy) med information för att kunna betala - när du väl betalat så svarar du på detta mail om du vill skicka kvitto eller fråga/informera om ev verifiering av betalningen. Jag får sedan information av honom efterhand han hinner kontrollera insättningarna och då uppdateras listan på siten.

Jag skall stämma av listan mot mailadresser nu och se om vi missat någon mer.

Jag uppmuntrar alla att kontrollera att uppgifterna på listan stämmer, visade sig vara ett par som lyckats dubbelboka.

Jag kommer senare att sammanställa en masterlista där allt kontrolleras mot betalningarna och uppdateras med personuppgifter. Detta använder vi för att beställa så snälla se till att det är rätt belopp och att det stämmer med beställningsinfon på hemsidan.

Ser ni att det ni har för många cyklar kan detta bero på att ni uppdaterat formuläret och fått in flera rader. Skicka ett mail på adressen som finns på sidan så uppdateras listan.

Den är sorterad på namn och inte på beställningsplats detta för att det ska vara enklare att hitta. Var dock lugn ni som finns på lista är garanterade en plats om bara slantarna rullar in i tid. :)

Mvh
/Daniel
 

Therudeboy

Guest
ManOwaR skrev:
Inskickat av Viffer
Aj aj aj, såg R1 kopian på Lunda under sffestivalen...
Den gick ju skitslött



Kan vara bra att veta! :gnissla





Lägg till 11k för en värsting motor och du har en hoj som gör powerwheelies. :yoparty
 

"turken"

japaner, japaner...
Gick med
20 Jul 2004
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
gixxer750-98, köp den!
DaGaz skrev:
Du skall ha fått ett mail av Kristoffer (Therudeboy) med information för att kunna betala - när du väl betalat så svarar du på detta mail om du vill skicka kvitto eller fråga/informera om ev verifiering av betalningen. Jag får sedan information av honom efterhand han hinner kontrollera insättningarna och då uppdateras listan på siten.

Jag skall stämma av listan mot mailadresser nu och se om vi missat någon mer.

Jag uppmuntrar alla att kontrollera att uppgifterna på listan stämmer, visade sig vara ett par som lyckats dubbelboka.

Jag kommer senare att sammanställa en masterlista där allt kontrolleras mot betalningarna och uppdateras med personuppgifter. Detta använder vi för att beställa så snälla se till att det är rätt belopp och att det stämmer med beställningsinfon på hemsidan.

Ser ni att det ni har för många cyklar kan detta bero på att ni uppdaterat formuläret och fått in flera rader. Skicka ett mail på adressen som finns på sidan så uppdateras listan.

Den är sorterad på namn och inte på beställningsplats detta för att det ska vara enklare att hitta. Var dock lugn ni som finns på lista är garanterade en plats om bara slantarna rullar in i tid. :)

Mvh
/Daniel

konstigt... då har ni missat mig! kan ni skicka uppgifterna till mig lite halvfort så kan jag sätta in idag! ska till banken idag!
 

dj_neo01

DjNeo
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
honda + en liten leksak...
Mig med!

turken skrev:
konstigt... då har ni missat mig! kan ni skicka uppgifterna till mig lite halvfort så kan jag sätta in idag! ska till banken idag!

Hej ni har glömt mig också så kan ni ta och skicka infon till mig igen. :tummenupp
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
dj_neo01 skrev:
Hej ni har glömt mig också så kan ni ta och skicka infon till mig igen. :tummenupp

Konstigt du står också med på maillistan.. har skickat mailet till dig nu!

Ni som inte fått mail men som finns med på listan - kolla att er mailadress stämmer och att ni inte missat mailet. Kan ligga bland "spam" då det saknade titel första omgången. Hör av er om ni ej fått mailet med betalinfon. :)
 

Nordman

In speed we trust. G.R.S/08
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Älta / Nacka / Stockholm
Hoj
Bandit 1216 -98, något ombyggd. 167 hk, 134Nm
WheelieMaster skrev:
någon som vet om man kan få tag på störe motorer? Länk? :confused:
http://www.maxat-racing.com/
Klicka på "Butiken" sedan på länken: Prislista delar DM, Bizeta mm (Excel 2.01mb)
Det är en modemdödare av rang.... :näsblod
Men där har dom både olika motorer samt slitdelar mm mm mm mm :yoparty Dessutom en svensk sida :tummenupp

Mvh Jugge.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top