Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
Ni som bor i Göteborg skall nog kunna få ut dem redan där. Resterande folk får hämta här för jag kan inte ligga och åka 140km bara för att lämna ut kanske en hoj då och två då.
 

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
En fråga: Är det nån mer ifrån Örebro som har beställt? Tänkte att vi isf kunde dela på kostnaden från Småland -> Örebro med ex bussgods. (5 hojjar a 100 kg skulle kosta 750 kr)
 

dj_neo01

DjNeo
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
honda + en liten leksak...
Andra omgången!

HEj tänkte bara höra om andra beställningen, kommer den med samma datum som första eller?
 

Therudeboy

Guest
dj_neo01 skrev:
HEj tänkte bara höra om andra beställningen, kommer den med samma datum som första eller?






Om alla betalar in snart så kommer alla komma samtidigt. Dock går det slött med inbetalningarna, bara 7 dagar kvar nu för den 7:e är sista dagen.
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Therudeboy skrev:
Om alla betalar in snart så kommer alla komma samtidigt. Dock går det slött med inbetalningarna, bara 7 dagar kvar nu för den 7:e är sista dagen.


Betala nu för allt i världen så vi får hit våra hojar!!!!!

dom väger inte 100kg för övrigt
 

dj_neo01

DjNeo
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
honda + en liten leksak...
Hmm..?!

Är det dig therudeboy jag ska betala till.... skicka ett mail för 5 min sen och fråga lite saker. Måste man betala på bank eller går det på internet. Ska man betala in på samma sätt som till första...?
 

Therudeboy

Guest
dj_neo01 skrev:
Är det dig therudeboy jag ska betala till.... skicka ett mail för 5 min sen och fråga lite saker. Måste man betala på bank eller går det på internet. Ska man betala in på samma sätt som till första...?







Hittar inte dig på min lista någonstans.
 

nasholm82

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Lycksele
Hoj
Suzuki DL1000 V-strom
Transport till norrland

Hej
Tänkte kolla om det är någon fler som är från norrland som har lite hojar som ska upp. Skulle kunna fixa frakten tillsammans så blir det lättare.
Jag bor i Lycksele, men om vi skulle kunna få den åvanför sunsvall så skulle det vara bra=).(umeå lr nått) :tummenupp för Therudeboy & DaGaz som fixat det här!!!
 

dj_neo01

DjNeo
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
honda + en liten leksak...
Regade kanske...!

Hej...!
Bara undrar om det är nån som vet om det skulle kunna gå att få sin mini moto regad som typ eu-moped eller liknande. Så att man kan bruma runt på stan med den.... Vore rätt kul att köra ner på stan med... :yoparty :hihi
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Vad fan ska man ha en sån här till, får man ens plats på den, borde ju gå paj när man sätter sig på den :va
 

Therudeboy

Guest
xXx40 skrev:
Vad fan ska man ha en sån här till, får man ens plats på den, borde ju gå paj när man sätter sig på den :va






Köra, vad har du din bil till? Det beror väl på hur mycket du väger, men med tanke på att du åker volvo lär du väl vara en valross. Max 100kg på leksakerna.
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
xXx40 skrev:
Vad fan ska man ha en sån här till, får man ens plats på den, borde ju gå paj när man sätter sig på den :va


Kul att ha! Den som har mest grejer när man dör vinner... :yoparty
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Therudeboy skrev:
Köra, vad har du din bil till? Det beror väl på hur mycket du väger, men med tanke på att du åker volvo lär du väl vara en valross. Max 100kg på leksakerna.

Köra, e det sant, det hade jag ju aldrig kunnat gissa :arsele
Vad kan totalsumman tänkas bli? Funderar nämligen på att köpa en till min dotter, hon fyller 1 nästa lördag... :hihi
 

Focus

Guest
Therudeboy skrev:
Om alla betalar in snart så kommer alla komma samtidigt. Dock går det slött med inbetalningarna, bara 7 dagar kvar nu för den 7:e är sista dagen.

Har du fått något klartecken från firman idag då? Får vi in hojarna? Jag tänkte som sagt betala när allt verkar grönt....
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Focus skrev:
Har du fått något klartecken från firman idag då? Får vi in hojarna? Jag tänkte som sagt betala när allt verkar grönt....

Som sagt betala medans tid finns eller bli utan.. Vore nästan skönt om tillräckligt många bommar att slanta i tid så det bara blir en kontainer så slipper man extra jobb. :7peta Beställningen lär lösa sig.

Tripods FTP vägrar släppa in mig nu :mad: har en ny uppdatering på väg. Kunde bara ladda upp en ny version av förstasidan via HTTP. Så håll utkik, väntar också på dagens skörd av betalningar. :)
 

Therudeboy

Guest
Focus skrev:
Har du fått något klartecken från firman idag då? Får vi in hojarna? Jag tänkte som sagt betala när allt verkar grönt....







Inget svar från dem än, men det kommer väl imorgon då förhoppningsvis.
 

Therudeboy

Guest
xXx40 skrev:
Köra, e det sant, det hade jag ju aldrig kunnat gissa :arsele
Vad kan totalsumman tänkas bli? Funderar nämligen på att köpa en till min dotter, hon fyller 1 nästa lördag... :hihi






Synd för din dotter men det är försent nu.


Kan dock sälja dessa för 5900:- st eller 10.000:- för båda.
 

Bifogat

  • PICT0176.JPG
    PICT0176.JPG
    130.9 KB · Visningar: 89
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top