Köpa hoj!

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 -03
Nu med kortet snart i min ägo har jag börjat titta runt efter hoj..

Om det inte strider mot era regler så undrar jag om någon av er här i skånetrakten vet någon som säljer en R1a, 00a eller frammåt för hyffsat pris som inte gått 4000 mil typ :)

Andra liknande hojjar kan väll oxå vara av intresse men har efter jag testade R1an blivit lite kär i den...

Annars om ni ser nått eller hör nått kan ni ju pma mig eller nått!

Tack på förhand!

Mvh fredde
 
Last edited:

RASET

Kör streetbike pb 6.36 201m. Team WCX
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åhus
Hoj
Fireblade snart 997cc och en Pro street bike Susuki+turbo
Nu med kortet snart i min ägo har jag börjat titta runt efter hoj..

Om det inte strider mot era regler så undrar jag om någon av er här i skånetrakten vet någon som säljer en R1a, 00a eller frammåt för hyffsat pris som inte gått 4000 mil typ :)

Andra liknande hojjar kan väll oxå vara av intresse men har efter jag testade R1an blivit lite kär i den...

Annars om ni ser nått eller hör nått kan ni ju pma mig eller nått!

Tack på förhand!

Mvh fredde

Jag vet om en kawa zx12 -00 1300mil nästan 200bhk:gnissla mycket godis i motorn. killen som har den väger 120kg men hojen har gått under 6.5sek på 201m i malmö
 

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 -03
Jag vet om en kawa zx12 -00 1300mil nästan 200bhk:gnissla mycket godis i motorn. killen som har den väger 120kg men hojen har gått under 6.5sek på 201m i malmö

Låter intressant! vad vill han för den?

men jag tror den är bra för stor för mig.. jag väger ju fan lite mer än hälften av din kompis :D
 

RASET

Kör streetbike pb 6.36 201m. Team WCX
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åhus
Hoj
Fireblade snart 997cc och en Pro street bike Susuki+turbo
Han vill ha 80000kr med allt.Den är röd .Har du varit på tävling på meca så har du nog sätt den.Hoj finns i Falkenberg. Motorn är byggd av Rickard Gustavsson som vann EM i topfulebike:tummenupp . vill du ha bilder på den så kan jag fixa det.
 

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 -03
Inga dåliga meriter.. visst vet jag det!

Men jag lugnar mig nog ändå, är som sagt såld på R1an.. tätt följt av CBR'n..
har inte kortet men jag vill ändå ha hojen NU, NU NU.. ingen förstår mig av mina kompisar haha...

Tycker alla hojjar man ser på blocket etc är på dok för dyra..
 

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 -03
Jag letar vidare, visste inte att sånna här trådar ogillades.. tänkte var är det bättre att fråga, än hos snubbar som kör hoj just i skåne.. men men ! :p
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Jag letar vidare, visste inte att sånna här trådar ogillades.. tänkte var är det bättre att fråga, än hos snubbar som kör hoj just i skåne.. men men ! :p

Tror nog vi är rädda om dig så du inte tar dig vatten över huvudet. Menar - kollar på försäkringen på en sådan för dig? Skulle nog inte tro att den är gratis precis. Men visst är det ju upp till dig vad du vill ha. :)
 

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 -03
Tror nog vi är rädda om dig så du inte tar dig vatten över huvudet. Menar - kollar på försäkringen på en sådan för dig? Skulle nog inte tro att den är gratis precis. Men visst är det ju upp till dig vad du vill ha. :)

Mjo visst den är ju inte direkt gratis, hos trygghansa fick jag 12889 för halvförsäkring, dom ända jag hunnit kolla..

Men om det är priset man får betala så är det bara å prioritera bort något annat.. :)
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Mjo visst den är ju inte direkt gratis, hos trygghansa fick jag 12889 för halvförsäkring, dom ända jag hunnit kolla..

Men om det är priset man får betala så är det bara å prioritera bort något annat.. :)

Absolut! Handlar ju om prioriteringar, helt klart. Så skit i allt som kostar pengar så har du ju hojen och säkert rätt kul men den......tills....?? :confused:
 

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 -03
Absolut! Handlar ju om prioriteringar, helt klart. Så skit i allt som kostar pengar så har du ju hojen och säkert rätt kul men den......tills....?? :confused:

Nåja, så mycket är ju inte dryga 1080kr i månaden.. Inte direkt så jag måste sälja min LGH, bil och avsäga mig bredband mm! :va

Så dåligt tjänar jag inte :yoparty
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Nåja, så mycket är ju inte dryga 1080kr i månaden.. Inte direkt så jag måste sälja min LGH, bil och avsäga mig bredband mm! :va

Så dåligt tjänar jag inte :yoparty

Trygg Hansa har inte månadsbetalning på så sätt att du betalar lika mycket varje månad. Du betalar ca 80% av försäkringspremien mellan maj och augusti och sen 20% under höst-vinter-vår. Tänk på det först.
 

WykZ

Snyggast
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 -03
Trygg Hansa har inte månadsbetalning på så sätt att du betalar lika mycket varje månad. Du betalar ca 80% av försäkringspremien mellan maj och augusti och sen 20% under höst-vinter-vår. Tänk på det först.

Okej då får man buffra upp lite först.. Men det kan ju inte bara vara trygghansa som hamnar på ca 12000kr tycker man, ska ringa runt mer imorgon... Nån måste ju ligga nära iaf!

Tack för upplysningen dock!
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top