Köp en T-shirt och hjälp mig läxa upp snorvalpar!!!!

El Duderino

Och vad har vi lärt oss av det här?
Gick med
24 Mar 2014
Ort
Östhammar
Hoj
Superduke 990 -07
mozz.jpg

Äntligen!! :rock:yoparty:rock:yoparty:tummenupp

Finns ingen sporthoj.com-tröja men vad gör det när man har en Mozz-Tischa!
Du har ingen i storlek 98? Tycker junior ska ha en också...
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Nu tycker JAG det blev läskigt !

Fick hem Tischan och satt på mig den DiRecKt.

Frugan blev helt tokig, började le och skruva på sig lite sexigt. Hon tyckte jag var sjukt sexig och het i Tischan. Hon försökte dra in mig i sovrummet...........men jag lyckades slita mig.

..................Så nu undrar jag om du har vilselett oss köpare och undanhållit viktig information !

Jag menar, om man inte får vara ifred när man har sin MOZZ-Tischa på sig !!! Hade jag vetat att brewdarna skulle bli som tokiga av åtrå..............och bli helt fuktiga i blicken så hade jag aldrig beställt den (man får ju tänka lite på att hjärtat ska palla lixom).

Jag ORKAR inte vara så sjukt het och sexig alltså.

Så nu undrar jag - Är det okej att reklamera en Tischa fast det är klösmärken och läppstift på den ?
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Dagens tidning!!!!!
 

Bifogat

  • Skärmavbild 2015-05-28 kl. 21.26.14.jpg
    Skärmavbild 2015-05-28 kl. 21.26.14.jpg
    132.4 KB · Visningar: 93

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Dagens tidning!!!!!

:hihiHahahaha :tummenupp

Jag skrattar så det gör ont i bröstkorgen (hade ju redan ont i de ädlare delarna sedan innan, läste på nätet om symptomen och det ska vara tämligen vanligt bland smekmånadspar - Lover-nuts är den amerikanska beteckningen).

Ont i bröstkorgen, tårarna rinner, ont i pungen..................och allt detta obehag för att man ville vara lite schysst och köpa en Tischa !

I och för sig inte vilken Tischa som helst, men ändå !!!


https://www.youtube.com/watch?v=jF4Sp2p8X1Q
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Av någon anledning gillar inte ICA-banken Mozz Clrnr och Kontonr, De ändrar det till Clr 8388, Konto 10039110531 eller som ICAbanken skriver det 8388-10039110531. Ser fram mot Tröjan.
Den lektion i hur man byter däck jag fick 2014 på Falkenberg har spart mig tid. När jag skall göra byta däck själv.
Skickar PM med adress och storlek när inloggningen funkar igen ! Det här är inte klokt ! I morse inga problem logga in på SH. Nu blir det återigen dialogfönster. Och raden med Denåterfödde | Foruminställningar | Bl ....... osv. kommer inte upp.
Så jag kan inte skicka PM !
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Nu tycker JAG det blev läskigt !

Fick hem Tischan och satt på mig den DiRecKt.

Frugan blev helt tokig, började le och skruva på sig lite sexigt. Hon tyckte jag var sjukt sexig och het i Tischan. Hon försökte dra in mig i sovrummet...........men jag lyckades slita mig.

..................Så nu undrar jag om du har vilselett oss köpare och undanhållit viktig information !

Jag menar, om man inte får vara ifred när man har sin MOZZ-Tischa på sig !!! Hade jag vetat att brewdarna skulle bli som tokiga av åtrå..............och bli helt fuktiga i blicken så hade jag aldrig beställt den (man får ju tänka lite på att hjärtat ska palla lixom).

Jag ORKAR inte vara så sjukt het och sexig alltså.

Så nu undrar jag - Är det okej att reklamera en Tischa fast det är klösmärken och läppstift på den ?

Ber om ursäkt för att jag varit lite slarvig här och inte förvarnat; i min enfald trodde jag att ALLA här på SH visste att en Mozz tischa buren av en hojåkare (att vara hojåkare innebär ju bara det att man nästa alltid får ligga) är en fara för livet; kvinnor blir oändligt heta och näst in till våldsamma. Nu fick du erfara detta live, och jag kan bara beklaga detta!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Och nu är alla XXL slut!!!! Hmmmm…. får fixa fler stora nästa gång!
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Det var med lätt nervösa steg som jag närmade mig brevlådan idag. Hade jag fått något paket?
Jomenvisst, i lådan låg det ett fint vitt kuvert. Jag kände mig som ett barn på hjulafton.:)

Jag skulle ju få en personlig Mozzdyslektisk ticha jag också, jag hade lämnat ett förslag, men texten blev ännu bättre än mitt förslag.

:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Fifan!!!! va frän den är



Så Mozz, tack för min personliga ticha.

Jhon

Edit: försökte lägga upp en bild, men SH är lika stabil som Himalaja.:)
så lägger upp en bild när det fungerar.
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Det blev "Moz for president" Tischan. Blev sjukt glad. :Bugar

Tack ! :)

Jag fick prick-tischan! Den ser så mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Ja, själva tischan alltså. Om jag jämför bilden där den bekläder Mozz med mig själv så råder ingen tvekan om att den ser bättre ut på Mozz. (Enligt uppgift skall själva prick-tischan med stor sannolikhet ha suttit på själve Mozz. Jag kan ha Mozz-DNA på tischan! JAG KOMMER ALDRIG ATT KUNNA TVÄTTA DEN!!! Åtminstone inte innan jag har klonat fram ett gäng mini-Mozzar...)

Jag fick The prissident edition :)

Tack vare dig faktiskt

PeteR1 for Prissident :)

Spank you very much! Vill du bli vice-Prissident? :krama

Nu tycker JAG det blev läskigt !

Fick hem Tischan och satt på mig den DiRecKt.

Frugan blev helt tokig, började le och skruva på sig lite sexigt. Hon tyckte jag var sjukt sexig och het i Tischan. Hon försökte dra in mig i sovrummet...........men jag lyckades slita mig.

..................Så nu undrar jag om du har vilselett oss köpare och undanhållit viktig information !

Jag menar, om man inte får vara ifred när man har sin MOZZ-Tischa på sig !!! Hade jag vetat att brewdarna skulle bli som tokiga av åtrå..............och bli helt fuktiga i blicken så hade jag aldrig beställt den (man får ju tänka lite på att hjärtat ska palla lixom).

Jag ORKAR inte vara så sjukt het och sexig alltså.

Så nu undrar jag - Är det okej att reklamera en Tischa fast det är klösmärken och läppstift på den ?

Oh...damn...! Bäst jag tar av mig min nu då, innan kvinnan kommer hem... :näsblod

Tackar, fick min idag!:tummenupp Skön kvalité på tyget samt riktigt snygg, super nöjd!:)Nästa projekt är ju att hitta roliga ställen att fota sig på nu:yoparty

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?270073-En-MOZZ-racing-tischa-har-setts-i Denna tråden är ju helt awesome!:D:D:D

Jag är inte så lite nöjd över att ha sått fröet till den tråden. Upp med bilder nu! Säsongen drar igång, här skall fotograferas! Min dröm är att lyckas få Guy Martin att figurera på bild i Mozz-tischa... :banana

Dagens tidning!!!!!

:rofl
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det var med lätt nervösa steg som jag närmade mig brevlådan idag. Hade jag fått något paket?
Jomenvisst, i lådan låg det ett fint vitt kuvert. Jag kände mig som ett barn på hjulafton.:)

Jag skulle ju få en personlig Mozzdyslektisk ticha jag också, jag hade lämnat ett förslag, men texten blev ännu bättre än mitt förslag.

:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Fifan!!!! va frän den är



Så Mozz, tack för min personliga ticha.

Jhon

Edit: försökte lägga upp en bild, men SH är lika stabil som Himalaja.:)
så lägger upp en bild när det fungerar.

Kalas Fredde! Eller Jon? Eller vad var det nu!!!!
:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag fick prick-tischan! Den ser så mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Ja, själva tischan alltså. Om jag jämför bilden där den bekläder Mozz med mig själv så råder ingen tvekan om att den ser bättre ut på Mozz. (Enligt uppgift skall själva prick-tischan med stor sannolikhet ha suttit på själve Mozz. Jag kan ha Mozz-DNA på tischan! JAG KOMMER ALDRIG ATT KUNNA TVÄTTA DEN!!! Åtminstone inte innan jag har klonat fram ett gäng mini-Mozzar...)

Jag rodnar!!!:rodnar
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Jag är inte så lite nöjd över att ha sått fröet till den tråden. Upp med bilder nu! Säsongen drar igång, här skall fotograferas! Min dröm är att lyckas få Guy Martin att figurera på bild i Mozz-tischa... :banana

Tischatråden är ju din förtjänst.:fakta

Fifan va fränt om du lyckas övertyga Guy Martin att ha på sig tischan.

Vi är ju minst 2 st med Mozztichor på IoM.:)
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top