Köp #22 Mozz småroliga Racing T-shirt årgång 2016!!!

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Hurra! Jag hade fått post! :banana

Men ingen attegrauf... :(




Semper Idem:
Lustigt, min ser ut som din... ;)
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
------------------------------- The Tischa ----------------------------------

Så bara ligger paketet där på köksbordet när jag kom hem från jobbet. Luktar på paketet, det luktar bensin, ökensand, gubbsvett och....ja, jo man kan nog förnimma en svag doft av tvåtaktsolja också (hur nu det är möjligt ?, men jag kan ha fel - jag är inte vid mina sinnens fulla bruk). Sakta och varsamt öppnar jag paketet.

Den bekanta blåa färgen slår mig i ansiktet, den förblindar mig......Håller andan och mina (nu fuktiga) fingrar drar försiktigt ut innanmätet. Tischan ligger omsorgsfullt packad i en genomskinlig plastpåse. Tankarna snurrar i skallen.....så mycket tanke det ligger bakom ....och så fint ihopviken den är, så FINT det är att leva.....Tjippar efter andan igen och bara njuter !

Nu kan jag inte hålla mig längre.............nu GÅR det inte att vara ömsint längre. Pulsen slår 120 slag/minut......jag formligen SLITER ut Das Tischa ur den genomskinliga påsen, river av mig min gamla äckliga T-shirt och kliver in i den nya, fina, alldeles UNDERBARA nya Tischan. Vad skönt den sitter, vad mjuk den är, vad fint den omsluter mig.

Vi två blir en........och jag drar en skön suck.

Har ingen ork kvar, känner mig helt utpumpad. Med mina absolut sista krafter förmår jag mig att tänka "Den är MIN ! - Hon är MIN.........Bara MIN"

- Bestämmer i samma stund att ingen ska få ta min nya Tischa ifrån mig.........Jag ska vårda den ömt.
















PS - Jag är rätt dålig på att formulera mig, så jag snodde texten från en gammal porrnovell i FiB-Aktuellt från 1982. Hoppas att det är okej.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Så bara ligger paketet där på köksbordet när jag kom hem från jobbet. Luktar på paketet, det luktar bensin, ökensand, gubbsvett och....ja, jo man kan nog förnimma en svag doft av tvåtaktsolja också (hur nu det är möjligt ?, men jag kan ha fel - jag är inte vid mina sinnens fulla bruk). Sakta och varsamt öppnar jag paketet.

Den bekanta blåa färgen slår mig i ansiktet, den förblindar mig......Håller andan och mina (nu fuktiga) fingrar drar försiktigt ut innanmätet. Tischan ligger omsorgsfullt packad i en genomskinlig plastpåse. Tankarna snurrar i skallen.....så mycket tanke det ligger bakom ....och så fint ihopviken den är, så FINT det är att leva.....Tjippar efter andan igen och bara njuter !

Nu kan jag inte hålla mig längre.............nu GÅR det inte att vara ömsint längre. Pulsen slår 120 slag/minut......jag formligen SLITER ut Das Tischa ur den genomskinliga påsen, river av mig min gamla äckliga T-shirt och kliver in i den nya, fina, alldeles UNDERBARA nya Tischan. Vad skönt den sitter, vad mjuk den är, vad fint den omsluter mig.

Vi två blir en........och jag drar en skön suck.

Har ingen ork kvar, känner mig helt utpumpad. Med mina absolut sista krafter förmår jag mig att tänka "Den är MIN ! - Hon är MIN.........Bara MIN"

- Bestämmer i samma stund att ingen ska få ta min nya Tischa ifrån mig.........Jag ska vårda den ömt.
















PS - Jag är rätt dålig på att formulera mig, så jag snodde texten från en gammal porrnovell i FiB-Aktuellt från 1982. Hoppas att det är okej.

Jag gråter!!! SÅÅÅÅÅÅÅ vackert!!!!

Grät gjorde jag inte när jag läste FIB-aktuellt 1982.... var väl av ett tuffare virke då!
 

El Duderino

Och vad har vi lärt oss av det här?
Gick med
24 Mar 2014
Ort
Östhammar
Hoj
Superduke 990 -07
#22

Hade post igår. Min adress var utskriven från en datamaskin och frimärkena satt med matematisk precision.
Förstod att det här inte var ett vanligt paket som någon slusk från Postnord hade handskas med.

Det jag hade i mina händer var något som Schweizergardet fått i ära att leverera till min ack så enkla postlåda. Långsamt öppnade jag detta magiska paket tillsammans med min son som fyllt 3år.

Han liksom jag sade inte ett ord till varandra under öppningsceremonin men vi båda förstod vad som var på väg att inträffa i våran så enkla bostad.

OCH DÄR! som ett nyfött barn låg dom! Söta, vackra, oskuldsfulla.
Mina tischor hade kommit!!! :yoparty
Japp jag var tvungen att ha 2st så man vågar använda en av dem.

Och det bästa av allt är att den ena kom signerad av Mr Roadracing himself!
Kungen av Arabien
Mästaren på 2 hjul
Mr Mozz!

Grabben är förresten skitsur för att det inte finns någon tröja i hans storlek.
Foto kommer när uppståndelsen lugnat ner sig här.


Varje morgon när jag vaknar är det alltid samma sak
Det är nånting som jag saknar
Min gamla sletna tröja som jag haft sen jag var barn
Vi é som tvillingbröder tillsammans varje dag
Vi é siamesiska söner
Vi gillar samma brudar vi gillar samma mat
Vi é stolta och vet vad vi vill

Ingen ska få ta
Min tröja ifrån mig
Ni kan hellre ta min tjej

Varje kväll när jag ska sova så tar jag tröjan av
Och synar alla sömmar
Jag lägger tröjan under kudden och börjar slappna av
Jag har min tröja kvar

Jag drömmer skräckens drömmar om mal och morsans tvätt
Jag vaknar när jag skriker
Jag fummlar runt i mörkret två sekunder från panik
Utan tröja inget liv

(orginal text Coca Carola - Min tröja )

(Önskar jag vore lika bra som YZF R1 att skriva)
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Ajajaj Peter, skulle det varit en signering? Missade det!!!:huvet

Jag har en signerad tischa från 2014, den ligger oanvänd i en hermetiskt försluten förpackning. Signaturer är alltid kul, men jag hade inte specifikt bett om det (som på den andra och pimpningen på min pricktischa från 2015) så jag får stå mitt kast. Du får väl sätta en signatur på den när vi ses i sommar istället. ;)
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Jag har en signerad tischa från 2014, den ligger oanvänd i en hermetiskt försluten förpackning. Signaturer är alltid kul, men jag hade inte specifikt bett om det (som på den andra och pimpningen på min pricktischa från 2015) så jag får stå mitt kast. Du får väl sätta en signatur på den när vi ses i sommar istället. ;)

Jag har också en signerad tischa och även en specialare.:)
Om Mozz börjar signera tishorna när det är race, så kommer det att vara kö vid hans depå:)
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Ingen ska få ta
Min tröja ifrån mig
Ni kan hellre ta min tjej


(orginal text Coca Carola - Min tröja )

(Önskar jag vore lika bra som YZF R1 att skriva)

Det var ju grymt bra skrivet - Jag har gått och nynnat på din text hela dagen på jobbet (har ingen inloggning till SH-kontot så har inte kunnat skriva och gilla förrän nu när jag kommit hem). Tack för komplimangen :)

Jag vill läsa MER.....

El Duderino hade en fantastisk far & son upplevelse
Jag hade en (hrrrmm :)) erotisk upplevelse :tuttar

Det bara MÅSTE ju finnas fler berättelser. Någon måste ju ha haft en utomjordisk eller religös upplevelse......Den vill jag läsa!

Jag menar det är ju en händelse i klass med hålla sin förstfödda i sina händer på BB - Det är en Mozz-Tischa som har levererats.........Det måste finnas fler "Unboxing-upplevelser"
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Yzf R1:
Du menar som när man öppnar kuvertet försiktigt, vördnadsfullt lyfter ur tischan inlindad i en plastpåse, smyger upp påsen och drar ett djupt andetag ur den för att få andas in lite av den luft som Mäster Mozz har andats i förhoppningen att få lite av hans karisma och kraft?

Sånt skulle väl ingen erkänna...? :rodnar
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Yzf R1:
Du menar som när man öppnar kuvertet försiktigt, vördnadsfullt lyfter ur tischan inlindad i en plastpåse, smyger upp påsen och drar ett djupt andetag ur den för att få andas in lite av den luft som Mäster Mozz har andats i förhoppningen att få lite av hans karisma och kraft?

Sånt skulle väl ingen erkänna...? :rodnar

Jo det är bara att lägga sig platt ner och erkänna :D

Va fasen - Om jag erkänner min erotiska upplevelse, så kanske fler vågar att "komma ut ur depån" (eller var det garderoben....ähh skit samma) och öppna upp sitt innersta :hihi
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Jo det är bara att lägga sig platt ner och erkänna :D

Va fasen - Om jag erkänner min erotiska upplevelse, så kanske fler vågar att "komma ut ur depån" (eller var det garderoben....ähh skit samma) och öppna upp sitt innersta :hihi

Allt ditt prat om att "öppna upp" fick mig att tänka på den här:

http://youtu.be/JlK1H2_aBh8


Så tänkte jag lite på vad han sjöng, på gitarrsolon, på pudelfrisyrer, axelvaddar och pastellkostymer. Sedan insåg jag att jag blev mjuk inombords och fick en tår i ögat utan anledning egentligen och då var jag tvungen att säga en svordom och en ölsort så kände jag mig lite hård igen. Lite... :3freak
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hade post igår. Min adress var utskriven från en datamaskin och frimärkena satt med matematisk precision.
Förstod att det här inte var ett vanligt paket som någon slusk från Postnord hade handskas med.

Det jag hade i mina händer var något som Schweizergardet fått i ära att leverera till min ack så enkla postlåda. Långsamt öppnade jag detta magiska paket tillsammans med min son som fyllt 3år.

Han liksom jag sade inte ett ord till varandra under öppningsceremonin men vi båda förstod vad som var på väg att inträffa i våran så enkla bostad.

OCH DÄR! som ett nyfött barn låg dom! Söta, vackra, oskuldsfulla.
Mina tischor hade kommit!!! :yoparty
Japp jag var tvungen att ha 2st så man vågar använda en av dem.

Och det bästa av allt är att den ena kom signerad av Mr Roadracing himself!
Kungen av Arabien
Mästaren på 2 hjul
Mr Mozz!

Grabben är förresten skitsur för att det inte finns någon tröja i hans storlek.
Foto kommer när uppståndelsen lugnat ner sig här.


Varje morgon när jag vaknar är det alltid samma sak
Det är nånting som jag saknar
Min gamla sletna tröja som jag haft sen jag var barn
Vi é som tvillingbröder tillsammans varje dag
Vi é siamesiska söner
Vi gillar samma brudar vi gillar samma mat
Vi é stolta och vet vad vi vill

Ingen ska få ta
Min tröja ifrån mig
Ni kan hellre ta min tjej

Varje kväll när jag ska sova så tar jag tröjan av
Och synar alla sömmar
Jag lägger tröjan under kudden och börjar slappna av
Jag har min tröja kvar

Jag drömmer skräckens drömmar om mal och morsans tvätt
Jag vaknar när jag skriker
Jag fummlar runt i mörkret två sekunder från panik
Utan tröja inget liv

(orginal text Coca Carola - Min tröja )

(Önskar jag vore lika bra som YZF R1 att skriva)

Sitter här i Bahrain, på Sea Shell Hotel för 952 kr (och då är det för 2 personer i 2 nätter!!!!:tummenupp:tummenupp), öppnar datorn och möts av....FRÖDING!!!:):):):)

VILKEN moralboost inför dagens kval!!!!! Jag bugar!!!! När jag får tid ska jag leta rätt på Coca Carola och sjunga med!:)

Och KANSKE det finns en tröja i barnstorlek av de gamla editionerna! Kan kolla när jag kommer hem!:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Nu har jag läst alla inläggen som ramlat in sedan jag somnade igår..... och ni är ju inte riktigt kloka! Sitter här, yrvaken, i min stenhårda Sea Shell Hotell-säng.... Jorpes snarkar som tjur bredvid... slår upp datorn, ser några kul inlägg, flinar, replikerar, OCH UPPTÄCKER ATT DÄR ÄR EN SIDA 4 OCKSÅ!!!! Med mer underbart jidder!!!

Skrattar! Länge!!!

Idag är det kval; fin uppladdning detta!:Bugar:Bugar:Bugar
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Nu har jag läst alla inläggen som ramlat in sedan jag somnade igår..... och ni är ju inte riktigt kloka! Sitter här, yrvaken, i min stenhårda Sea Shell Hotell-säng.... Jorpes snarkar som tjur bredvid... slår upp datorn, ser några kul inlägg, flinar, replikerar, OCH UPPTÄCKER ATT DÄR ÄR EN SIDA 4 OCKSÅ!!!! Med mer underbart jidder!!!

Skrattar! Länge!!!

Idag är det kval; fin uppladdning detta!:Bugar:Bugar:Bugar

Satt ett bra kval nu så kanske de blir mer röv och mindre Pelle på Preem :tuttar
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Mozz har kört Free practise. JAg lurade honom i Pausen och sa 1.14 (när han hade kört 1.13) och skulle gasa mera. Och det gjorde han!!! 1.12:3 blev det 2 varv. Sen blev det en highsider på den målade betongen och medical center. Doktorn konstaterade att "He is fine" efter att torkat bort lite blod från tummen.

7a efter free practise och 1 sekund från "topp 3". Han som är snabbast är en gammal Moto2 kille.

Och han har en jämnårig kompis på detta race!

freeP.jpg

gammal.jpg
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top