Kärlekstrubbelstråden

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Men varför är vi i den här tråden? Känns som om ingen av oss som skrivit inlägg de senaste fem timmarna har någon att ha kärlekstrubbel med.

Ska vi flytta till kärleksfixartråden istället? Så ses vi här om ett tag när vi skaffat oss trubbel. :)



Trubbel, vilket jävla roligt ord :D


OT
Jag har ett stort problem, se om någon har svar på tal!

Varför flockas tjejer runt en när man är upptagen/dejtar men när singelstatusen smyger fram så smyger framfusigheten iväg :va Det är helt makalöst hur påtaglig skillnaden är. Töser, vad har ni att säga till ert försvar?
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Trubbel, vilket jävla roligt ord :D


OT
Jag har ett stort problem, se om någon har svar på tal!

Varför flockas tjejer runt en när man är upptagen/dejtar men när singelstatusen smyger fram så smyger framfusigheten iväg :va Det är helt makalöst hur påtaglig skillnaden är. Töser, vad har ni att säga till ert försvar?

Inte tös, men jag dristar mig till att svara ändå. Ty nu har jag druckit vitt vin och har kontakt med den kvinnliga sidan. :)

Tjejer ser de där små signalerna man ger ifrån sig när man är på jakt även om man inte primärt är där man är för att få till det med en kvinna och blir konstigt nog ofta avskräckta av en tillgänglig karl. Samt att de ser att om man är accepterad av en annan hona så är man bra. Då tar viss del av tävlingsinstinkt vid och raggandet börjar. Samma fenomen kan upplevas de gånger man inte bryr sig om kvinnorna i närheten. De blir, likt hundar och barn man inte ägnar uppmärksamhet, nyfikna och börjar nosa på en. Naturligtvis raeagerar män ofta likadant när en kvinna inte bryr sig...

Sen ser kvinnor, tror jag, olika på olika män beroende på var de finner sig i livet (och månaden). Så Acid Nation kanske rör sig i "fel" områden?

Själv så har jag inte fått så många inviter som när jag var barnvakt åt brorsans 11-månaders dotter under en vecka, var gift (Fet ring.) och ute på promenad med barnvagn i solskenet. Ett par av inviterna kom dessutom från kvinnor som kände min fru och visste att jag var hennes man. Tilläggas bör att det var såna inviter så att till och med jag fattade och jag fattar normalt inte annat än klarspråk. Enligt mig så sågs jag som en god man som tog hand om kvinna och avkomma, därmed intressant.

Ovanstående kan ses som kvasipsykologiskt svammel men det skiter jag i. Läsaren kan mycket väl avstå från att lägga det på minnet. Det jag skrivit är min valda sanning.

BTW Jag har samma problem som du. Tilläggas bör att man alltid lägger krutet på fel brud och får sig en näsbränna.
 
Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Ja, eller hur! Tjejer är visserligen mer komplicerade att förstå sig på överlag, men män alltså. De gör så jäkla ologiska saker, helt utan förvarning. Sen när man tycker det är konstigt tittar de bara på en med en tom blick, som verkligen bevisar att det inte finns minsta lilla aktivitet innanför det där pannbenet!
Är män ologiska? Låt mig förklara för dig lite basic hur en man tänker

* Är han hungrig? - Då vill han äta! ... inte vänta en timme och kolla Desperate housewives med dig
* Är han sportintresserad? - ...då vill han se fotbollsmatchen på tv!, inte prata om vilka tapeter som vore fina i hallen
* Är han kåt? - Då vill han knulla! ...inte ligga och "bara mysa ikväll" istället
* Är han trött? - Då vill han sova! ...inte ligga och prata om livet

Så är det verkligen! Det är betydligt lättare att vara vän med killar än med tjejer, men får man för sig att man vill vara mer än vän med någon av de där varelserna blir de genast underliga. Och det kvittar om det är en gammal vän, eller en främling. De är likadana, allihop!
Japp och ni kvinnor är precis likadana. Hela grejjen med "vänner först" är en fantastiskt stor dumhet som förstör det spännande som kunde ha varit. Vi (både män och kvinnor) är så jävla rädda för att våga vara sexuella att vi håller tillbaka våra drifter för att samhället dömer oss och tycker det är fult på något sätt... istället häller vi i oss alkohol för att våga släppa spärrarna och vips blir vi sjukt okalibrerade istället.

Så sluta upp dumheterna med att bli vän först och börja våga vara sexuell redan från ruta ett.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det var svårare att lägga killar på hyllan än vad jag tänkt mig. Men denna gången tänker jag inte vika mig. Ska inte involvera mig med någon snopp på minst 6 månader nu.

I vinter blir det mek och köra cross, nothing else! :tummenupp
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Det var svårare att lägga killar på hyllan än vad jag tänkt mig. Men denna gången tänker jag inte vika mig. Ska inte involvera mig med någon snopp på minst 6 månader nu.

I vinter blir det mek och köra cross, nothing else! :tummenupp
Det kommer aldrig gå ;) Är det inte bättre att bara träffa rätt kille då? Då slipper du alla kymmer, plus att eftersom han mekar så kan du fokusera på körandet.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det kommer aldrig gå ;) Är det inte bättre att bara träffa rätt kille då? Då slipper du alla kymmer, plus att eftersom han mekar så kan du fokusera på körandet.

hahaa jo men de e ju det som är problemet, rätt kille, eller kanske inte rätt kille utan mer en kille som vill ha ett förhållande och inte bara knulla. ;) o ja vill meka själv så det är inga problem. :D blir körande ändå! :)

Hmmmm, a challenge! :tungan

ja, det är faktiskt det. :) killar är mums.....och så fort jag avslutar en kille så står nästa där framför näsan på en. låter som killar står på kö, menar inte så men har bara blivit så att alltid kommer nån ny som är intresserad/intressant. nu tänker jag inte frestas utan leka nunna, hur jävla tråkigt det än är. I wont :ligga juuuuu! :D:D
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är män ologiska? Låt mig förklara för dig lite basic hur en man tänker

* Är han hungrig? - Då vill han äta! ... inte vänta en timme och kolla Desperate housewives med dig
* Är han sportintresserad? - ...då vill han se fotbollsmatchen på tv!, inte prata om vilka tapeter som vore fina i hallen
* Är han kåt? - Då vill han knulla! ...inte ligga och "bara mysa ikväll" istället
* Är han trött? - Då vill han sova! ...inte ligga och prata om livet


Japp och ni kvinnor är precis likadana. Hela grejjen med "vänner först" är en fantastiskt stor dumhet som förstör det spännande som kunde ha varit. Vi (både män och kvinnor) är så jävla rädda för att våga vara sexuella att vi håller tillbaka våra drifter för att samhället dömer oss och tycker det är fult på något sätt... istället häller vi i oss alkohol för att våga släppa spärrarna och vips blir vi sjukt okalibrerade istället.

Så sluta upp dumheterna med att bli vän först och börja våga vara sexuell redan från ruta ett.



Ja, men...? Jag ser nästan aldrig på tv, och gör jag det är det då inte Desperate Housewifes iaf.
Jag är ALLTID hungrig, skulle aldrig vänta med maten i onödan! Vägen till mitt hjärta går via magen!
Sport får han se på hur mycket han vill, jag har egna intressen jag kan pyssla med medan han glor på det skitet.
Dessutom är jag inte en sån "nej vi myser i stället-tjej". Så på de punkterna tycker jag inte killar är ologiska. Men på alla andra, som du inte nämnt. ;)
 

LilleTommy

Min hoj är en sporthoj va?
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Bollebygd
Hoj
Triumph Bonneville T100, Triumph Sprint ST, Husqvarna 256A
Är det på den här sidan man ska lägg in sin kontaktannons? ;)

:drool
 

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
nu tänker jag inte frestas utan leka nunna, hur jävla tråkigt det än är. I wont :ligga juuuuu! :D:D


Trist om det blir omvänd effekt och du blir kåt som en båt och undermedvetet blir en raggarrobot när du gör stan! Kroppen är fan lustig ibland :va

Ja, men...? Jag ser nästan aldrig på tv, och gör jag det är det då inte Desperate Housewifes iaf.
Jag är ALLTID hungrig, skulle aldrig vänta med maten i onödan! Vägen till mitt hjärta går via magen!
Sport får han se på hur mycket han vill, jag har egna intressen jag kan pyssla med medan han glor på det skitet.
Dessutom är jag inte en sån "nej vi myser i stället-tjej". Så på de punkterna tycker jag inte killar är ologiska. Men på alla andra, som du inte nämnt. ;)


Va fan är det för fel på Desperate Housewifes?!? :eek:
 
Last edited:

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Jävligt mycket! :gnissla:tungan


Spä på skiten med Greys anatomy, gossip girl och alla andra jävla östrogenmagneter så får du min vardag för några år sedan :brinnerup Det enda positiva i det hela var att hon sög på att laga mat och jag tycker det är kul, så jag slapp henne i köket :rolleyes:

Det värsta var när programmen började när maten va klar... :gråta
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
spä på skiten med greys anatomy, gossip girl och alla andra jävla östrogenmagneter så får du min vardag för några år sedan :brinnerup det enda positiva i det hela var att hon sög på att laga mat och jag tycker det är kul, så jag slapp henne i köket :rolleyes:

Det värsta var när programmen började när maten va klar... :gråta

:d:d:d
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Spä på skiten med Greys anatomy, gossip girl och alla andra jävla östrogenmagneter så får du min vardag för några år sedan :brinnerup Det enda positiva i det hela var att hon sög på att laga mat och jag tycker det är kul, så jag slapp henne i köket :rolleyes:

Det värsta var när programmen började när maten va klar... :gråta


Hahaha naaw, nutte liten då! :D
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top