Kärleksfixartråden

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Vad är det för bra bok du lagt under stödet? :)

jag satt å vänta på den härliga kontainerbåten i tre dagar å insåg att jag måste ha något att läsa så gick in på en andrahands butik i tiffany i england å köpte en ....men insåg snart att litratur på engelska var lite för kompliserat för min begränsde språkförmåga. Gav upp efter 30 sider i lastbilens dunkla ljus då jag förtfarande inte fattat ett skit förutom att bruden i boken va luder:va

Nu gör bokfan iaf nytta:tummenupp
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
jag satt å vänta på den härliga kontainerbåten i tre dagar å insåg att jag måste ha något att läsa så gick in på en andrahands butik i tiffany i england å köpte en ....men insåg snart att litratur på engelska var lite för kompliserat för min begränsde språkförmåga. Gav upp efter 30 sider i lastbilens dunkla ljus då jag förtfarande inte fattat ett skit förutom att bruden i boken va luder:va

Nu gör bokfan iaf nytta:tummenupp

Vibrerar inte växelspaken som du kan fördriva tiden med? :snusk :slicka
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
jag satt å vänta på den härliga kontainerbåten i tre dagar å insåg att jag måste ha något att läsa så gick in på en andrahands butik i tiffany i england å köpte en ....men insåg snart att litratur på engelska var lite för kompliserat för min begränsde språkförmåga. Gav upp efter 30 sider i lastbilens dunkla ljus då jag förtfarande inte fattat ett skit förutom att bruden i boken va luder:va

Nu gör bokfan iaf nytta:tummenupp

Du kanske skulle köpt ett andrahandsexemplar av en engelsk-svensk ordlista också? :D

Men vet hur det är... Inget skoj att läsa en bok där var tredje ord är som om det var på ett utländskt språk man fattar noll av. Då missar man till och med sammanhanget.

Tack i alla fall för tipset! Nu vet jag vad jag ska göra när jag sticker på hojsemester och det kanske regnat ute: Köpa en dålig pocket och lägga under stödet. :tummenupp

Har du förresten ingen DVD-spelare i lastbilen? Bilen borde väl till och med vara så stor att du kan ha ett biblioteksrum med en skön fåtölj du kan slå dig ner i, slänga upp fötterna på fotpallen, korka upp en god konjak, tända läslampan och koppla av lite? :)
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
oj oj pinky skall du ut å leta kärlek.....

men men en mycket fin pojk till salu nu damer bara att nappa:tummenupp

Hmm, jag tackar ödmjukast för dina fina ord men frågan är när du har tänkt att bli singel igen så DU kan nappa :(?
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
...och jag har gått och blitt kärlekskrank. Fy djävulens jobbigt. Om jag ska dö, så vill jag dö i det ögonblick när tiden står still och ingenting annat är viktigt eller ens existerar förutom två varma ögon som helt utan skygglappar ser djupt in i mina och den gemensamma energin skulle kunna förse en storfamiljsvilla med belysning.

/perris
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
jag har skaffat en säring! :banana

perris skrev:
...och jag har gått och blitt kärlekskrank. Fy djävulens jobbigt. Om jag ska dö, så vill jag dö i det ögonblick när tiden står still och ingenting annat är viktigt eller ens existerar förutom två varma ögon som helt utan skygglappar ser djupt in i mina och den gemensamma energin skulle kunna förse en storfamiljsvilla med belysning.

/perris

Jippi! Snart kan man alltså ta ut hojen, för vad är detta annat än ett vårtecken? :D

Grattis båda två! :)
 

Aragorn

Guest
Oj, det här kanske jag skulle testa.

Om mig:

Status: Singel
Läggning: Hetero
Årsmodell: 81:a
Bor? Ja, i Skövde.
Jobb? Ja, maskinkonstruktör på en konsultbyrå.
Barn? Nej, men gärna i framtiden.

Intressen: Åka hoj såklart, åka skidor (både utför och på längden), träna jympa/gym, gillar att gå på bio, lyssna på musik, spela brädspel, resa är spännande, umgås med familjen/kompisar.

Musik jag lyssnar på: Metallica, Iron Maiden, Queen, Guns n Roses, REM, Black Sabbath, Bon Jovi, Nirvana, Green Day, Hammerfall, Gyllene Tider, Roxette, U2, Aerosmith, Audioslave, Cardigans, Motörhead, Simon & Garfunkel, Dire Straits...

För bilder, se mitt garage.
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Behöver sällskap till en 25-årsfest. Jag har haft ett halvår på mig att fixa dejt (har dock gjort vettigare saker, typ varit i Afrika xD ). Min kompis kommer få ryck på mig. Känner du ngn vettig kille som kan funka som täckmantel?



Jag ska höra med mina kontakter.
Vad har du för preferenser?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top