Joakim Stensmo ska köra GP 250 VM!

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Jisses där gjorde man något man inte borde ha gjort, dvs låtit en person regga sig hemma på mitt nätverk (samma IP). Jag har pratat med både Nordgren och Jorpes som jag tror förstår att det inte är mina ord. Vad övriga tror och spekulerar i skiter jag ett stort stycke i.
För den som trodde att jag var tjurig för att "mina kompisar" inte fick köra STK1000 så kan jag berätta att jag nu sitter i ett hotellrum i Brno för att kolla på Björk och Alex L tillsammans med min tredje kompis Mortenzoni. Livet är inte så hårt just nu...

/ I.Ntesåbannadlängre

Hej Oscar.
Om det nu inte var du som skrev det så ber jag om ursäkt för att jag antydde det.
Mvh /Sleven
 

Hochland

POWER is Najs!
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
Supermono Suzuki Rgv ram Honda Dominator 650 Engine
Är faktiskt papper från gatorna utanför som legat på marken och löst upp till en sörja. Gatorna var helt täckta av det pappret. Gick med några i Red Bull cupen och den ena trodde att det var spyor som låg över gatorna! :D

Markus har ryggen full med det pappret för han var ute och röjde på stan. Monkey biken som sprätte upp det på ryggen när han körde den. Hade det inte varit för han blev tagen av Polizei 3 på natten och fått gå hem till depån så hade han nog haft mer sånt på ryggen. :hihi

Kul hade vi verkligen alla som var där nere! :tummenupp


De va ass kalas kul, racing nivån är rätt annorlunda.
Polezi kom och förstörde lite alla andra tyskar tyckte de va roligt när man gled runt med monkeybiken på stan:yoparty
 

pälle_

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Ort
Linköping
Hoj
r6
@Axxexs: Skitkul med bilder inifrån en riktig GP-depå :tummenupp
Ni hade nog inte tråkigt och coolt att ni fick så mycket uppmärksamhet.

@Neurtal: Nu måste du ju ha kunnat stjäla med dig både en och annan "alurör/bit/stump" (ala GP!) till kylarn, så det är bara att börja nu på tisdag! :)
 

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Ort
SKÅNE
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
Tjena

Ett stort tack för årets roligaste tråd...:tummenupp

Skit impad...:rodnar




Liten flashback från 2008...:D (sm i längdhopp...?)
 

Bifogat

  • SM_Knudan_08-08-08-488.jpg
    SM_Knudan_08-08-08-488.jpg
    211.2 KB · Visningar: 478
Last edited:

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Tack Peter och hela teamet för att vi fick låna era gästpass och se en riktig GP-depå! Hur coolt som helst att gå runt och peta på riktiga MotoGP grejer! :banana

Vi hittade även Rossis gömda husbil och kunde titta in lite i den, halvlyxig faktiskt!

Jättekul att se Jocke och Robbin köra live och höra dom berätta om banan också. Lycka till på kommande race, coolt med svenskar i GP! :tummenupp
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Någon som spelade in alla passen? Skulle kunna tänka mig att kolla igenom allt nu när det är vinter. Har bara sett några få klipp på motogp´s hemsida från det racet.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Tur utt det finns upplevelser som lyser upp vintermörkret
Vilken grej nu börjar det smälta in

Ett minne för livet! :)

Någon som spelade in alla passen? Skulle kunna tänka mig att kolla igenom allt nu när det är vinter. Har bara sett några få klipp på motogp´s hemsida från det racet.

Jag har bara alla rejsen (125, 250 och MotoGP). Inga kval och träningar.
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Någon som spelade in alla passen? Skulle kunna tänka mig att kolla igenom allt nu när det är vinter. Har bara sett några få klipp på motogp´s hemsida från det racet.

Ett minne för livet! :)



Jag har bara alla rejsen (125, 250 och MotoGP). Inga kval och träningar.


kan leta i arkivet, vart är vi nu igen, sachsenring 2009 va?

EDIT

ok
jag har lite kval eller träning också, inte allt kanske men jag börjar klippa och så..
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
kan leta i arkivet, vart är vi nu igen, sachsenring 2009 va?

EDIT

ok
jag har lite kval eller träning också, inte allt kanske men jag börjar klippa och så..

har inget prog som går med på att klippa bort massa motogp, och inte space att lägga upp allt.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
I vilket format/media har du "allt" på då?

.mp3 video, men jag kan konvertera det till avi, det som inte går är att klippa bort ett helt motogp pass innan, "Boilsoft Video Splitter" som jag kör med hänger sig.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
.mp3 video, men jag kan konvertera det till avi, det som inte går är att klippa bort ett helt motogp pass innan, "Boilsoft Video Splitter" som jag kör med hänger sig.

Hur mycket är allt på då, storlek alltså? Tänkte om vi kanske kunde få allt på något vis (pinne/DVD/hårddisk?) och prova att klippa ner det själva.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Hur mycket är allt på då, storlek alltså? Tänkte om vi kanske kunde få allt på något vis (pinne/DVD/hårddisk?) och prova att klippa ner det själva.

jag har lagt upp dom på servern, det fanns visst plats

PM
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Den här tråden förtjänar ett lyft en dag som denna.
Viasat Motor sänder tydligen en Simoncelli-tribut idag, Tomizawa fanns på bild här och Axxexxs inlägg 409 (tror jag) var också intressant idag.

Vad gör Stensmo idag?
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
..
Vad gör Stensmo idag?

Han gick över till trampcyckel istället. Det var lite skillnad på vad det kostade och vad man fick tillbaka av tävlandet mot rr. Han var dock bra sugen på att köra Frohburg igen när vi frågade han för i år. Så en comeback är väll inte helt uteslutet, nån gång.
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Den var fin. Men vem var det som var Veteranen egentligen? Kan man såhär 10 år efter lätta på sekretessen?:fyllisar
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top