Video Jj(cbr)jj is back

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Det första du kommer att tänka på är homosexuella cowboys? :hihi

Om man reser runt i USA , speciellt i TX och slänger sig med uttrycket "Brokeback" ska man se sig om extra mkt då man tappar tvålen i duschen =)
Har ju absolut inget att göra med Broken back ;) .. eller jo, det kanske det har, efter man tappat tvålen och glömt se sig om :p
 

regenius

....fittipaldi
Gick med
6 Jul 2011
Ort
Mellan Kungsbacka och Varberg
Hoj
-02 CBR1100XX Trast
Bleppe skit i kärringarna och lyssna clubbanana hans bollar är rätt så stora och horn har han med. Du hängde på rätt bra med din 125 a så du fixar det lika bra med 600. Vi syns på GP i sommar och då har även jag gått PRO.:rock
 

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Ort
gbg
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
Du har helt rätt i det du säger... men i mitt fall så hade bilisten sån fart genom krosningen på 50-väg att det tog honom 100m. att få stopp på fordonet... + att min livlösa kropp hängde ut från sidorutan...

Viktigt att man har alla detaljer innan... orkar dock inte bli påmind mera än jag blir av min trasiga kropp vilket jag inte tycker nån människa förtjänar... hälsan är det viktigaste man har!

Med vänlig hälsning

OJ OJ OJ :/ . sicken grej att uppleva, skönt att du lever ändå. o humöret är på topp
 

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Ort
Södra Sandby
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Jjcbrjj.... Volvo är traktorer så det kör man bara på åkrarna! Riktiga bilar kommer från Tyskland och motorcyklar ska bara från japan pugnt slut! Och om du ska bli invalido så se till att du har bra försäkring ;)
 

Mästerkatten

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Ort
Sverige
Hoj
Sparkcykel
Jjcbrjj.... Volvo är traktorer så det kör man bara på åkrarna! Riktiga bilar kommer från Tyskland och motorcyklar ska bara från japan pugnt slut! Och om du ska bli invalido så se till att du har bra försäkring ;)

Volvo är fan inte traktorer.
, de var. Kia är btw för hens.
 
Last edited:

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Ort
Nästan i Danmark
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Kardashians, läckberg, Martin Melin och trådskaparen har en sak gemensamt dvs ett enormt behov av bekräftelse. Denna bekräftelse är något som väldigt många här ger och det är en bidragande orsak till varför han fortsätter att köra som en mycket omogen förare. Skulle han förlolyckas på ett eller annat sätt så skulle jag nog om jag manat på känna visst ansvar. Jag skulle nog vilja dra det så långt att moderatorer har ett visst ansvar i detta då det är så uppenbart att han kommer att göra sig själv eller annan illa genom sitt behov att imponera på detta forum.

Så till alla er som genom tillrop eller på skämt manar på honom så tänk till innan. Ni kommer att pusha honom till en nivå han uppenbart inte klarar av.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Jjcbrjk, om du verkligen vill ha kul på mc så köp en kul mc som passar ditt körkort (ktm660/690?) lär dej slanga och boka in några bandagar.

Såg att du saktar in/tvekar vid 1:13 när du kör om sopbilen. Vägen blir inte bredare för att man kör sakta..
 
Last edited:

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Ort
Ulricehamn
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Vad blir det för hoj nu? din hoj är väl ute till försäljning eller?
 

RookieM

Alltid samma hypemode, tillbaka i din iphone
Gick med
1 Jun 2014
Ort
Stenungsund
Hoj
Nippon Power baby!
Ahh, du är ju en riktig legend!!! Eller ja, ökänd / okänd-grejen har du iaf anammat.
Funderade på vem fan som monterar kamera på krukan och flågasar med en GSXF600 mitt i stan.
Tur att du bar tröjan.. :rock


Jag köra gärna drag med dig när vi inte är mitt i stan efter en hel dag på jobbet.
Du får leta upp en sträcka med lite mindre folk, bilar och trafikljus.

Å så kan vi gå ut och supa sen, han med nicket på Z var ju också eventuellt intresserad på att rasta dig på krogen.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top