jaha då kör polisen supermotard....

Status
Ej öppen för fler svar.

marcusj

Marcusj
Gick med
14 Sep 2004
Hoj
2005,Kawasaki,KLV 1000
Så en som hade stoppat 2st mopedister i Örebro ihelgen. Den konstapeln gränslade en KTM 640 med extra allt (nästan)........ :näsblod

//M

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
FAN ! han han förre mig,
jag har länge tänkt tanken på ett par ölbackar klädda med plåt på sidorna av nån billig båge med polis text och ett bötesblock ala paintshop för att dryga ut lönen......

:D

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
sandstream skrev:
Bra, nu förstod jag också :)

Jag vart själv stoppad av två "Enduro"-poliser förra veckan så de finns.
Fråga CHROLO här på SH, han körde en av dem :D

Nu förstår jag inte alls, kör CHROLO enduro-poliser? Vart kör han dom?

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
Jag har sett dem flera gånger, så många gånger så jag har tappat räkningen, bor ju i Tullinge, inte så långt ifrån F18 där dem brukar öva, har sett dem ute i skogen och det, fick även efter mig en gång en hund patrull pga. Att jag och några polarare hade varit nere i sandgroparna vid järnvägen och dragit runt med mopparna., Men jag ser dem rätt så ofta åka till och från f18 på morgonen och kvällen och det, även deras polishelikopter och hundpatrullerna brukar man se ofta

Donald

Laglös
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
KTM 640SM -04
Trötter skrev:
Jag har sett dem flera gånger, så många gånger så jag har tappat räkningen, bor ju i Tullinge, inte så långt ifrån F18 där dem brukar öva, har sett dem ute i skogen och det, fick även efter mig en gång en hund patrull pga. Att jag och några polarare hade varit nere i sandgroparna vid järnvägen och dragit runt med mopparna., Men jag ser dem rätt så ofta åka till och från f18 på morgonen och kvällen och det, även deras polishelikopter och hundpatrullerna brukar man se ofta

Vad har dom för "off-road" hojar då :confused:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Evert skrev:
enligt vv.se:
Fordonet du sökt är registrerat på en privatperson. :va

haha fan va iskallt.. frilansa lite.. spraya "snut" på sidan av hojen å sen åka runt och samla in cash av skrajja mopedister och bilister som är glada med att komma undan med böter :D

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
sandstream skrev:
Bra, nu förstod jag också :)

Jag vart själv stoppad av två "Enduro"-poliser förra veckan så de finns.
Fråga CHROLO här på SH, han körde en av dem :D

Hehe, Han gjorde samma sak med mig förra veckan oxå på rotebroleden :D

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
kommer inte ihåg vad det är för hojar nu, jag har aldrig sett dem köra ine på skogs stigarna, men gatubågarna är ju bmw, men jag har inte sett till offrodarna i år, går rykten om att botkyrkas poliskår har avskaffat offroad hojarna, och att Huddinge ska ha införskaffat nya istället.., men jag vet inte om det är sant, men det skulle inte förvåna mig, det spars på allt hära..., vi får inte ens vägarna lagade längre, stora groppar över allt, men det vore bra om nån kunde bekräfta om vad som har hänt med botkyrka polisen..

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Husaberg 570
Långa farbron skrev:
Bra ,har normalt inget emot moppedister....men hatar verkligen dom små ynglena som åker omkring på min gata med en "korsningstuta" monterad dvs en sådan som polis,ambulans osv vidare använder när dom kommer till en korsning.

Skall också uppfinna(när jag blir stor) en speciel slägga som man kan slå ner hjälmarna på huvudet på dom med.Då det tycks vara svårt att få ner dom ordentligt.

Yngel :fatta!

Vadå för korningstuta?? Vart köper man dom? :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...