Jag går på droger. Gör du?

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
Behöver ni kickar? Köp min Ford, garanterat att du träffar nya intressanta människor (mekaniker), att stanna en bil med brinnande motor är en kick!

Att ha ett servo på meskalin är en annan kick, speciellt på kurvig väg eller i höga hastigheter!

Varför inte upptäcka att den inte startar varje gång du haft den inne på verkstaden? Bygga en relation till bärgaren (jodå, vi har träffats flera ggr han och jag)?

Jag lovar dessutom att en repkostnad på över 60 papp plus moms är en redig kick (på ballarna men det är en annan sak)!

Hmmm....

Livet i övrigt ges en kick genom en långresa, varför inte Thailand eller Australien? :tummenupp
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hur mycket ska du ha för fårrrden?

Behöver ni kickar? Köp min Ford, garanterat att du träffar nya intressanta människor (mekaniker), att stanna en bil med brinnande motor är en kick!

Att ha ett servo på meskalin är en annan kick, speciellt på kurvig väg eller i höga hastigheter!

Varför inte upptäcka att den inte startar varje gång du haft den inne på verkstaden? Bygga en relation till bärgaren (jodå, vi har träffats flera ggr han och jag)?

Jag lovar dessutom att en repkostnad på över 60 papp plus moms är en redig kick (på ballarna men det är en annan sak)!

Hmmm....

Livet i övrigt ges en kick genom en långresa, varför inte Thailand eller Australien? :tummenupp
 

Sun King

Chrome Won't Get You Home. L116 -- BA04
Gick med
18 May 2006
Ort
Partille
Hoj
En Liten
Bensin i blodet, är en drog i sig.
Nix, jag jagar inte kickar, har väl aldrig gjort så heller men jag har alltid gjort vad som faller mig in.

Den stora skillnaden är att idag är projekten större och mer värda än för 20 år sedan, dock inte tråkigare. Get High On Real Life!

Men det hinns allt med ett par raketfyllor, hojträffar, konserter och festivaler varje år ändå...
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top