Jag e så jävla feg tråden

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Japp den e precis va den heter...

Kom å tänka på att starta denna då jag just var en superfegis *suger att erkänna det:gnissla *

kaklade i köket hemma då jag kom på att jag borde passa på att sätta 2 plattor i badrummet samtidigt över handfatet.
Tog på mig dojjorna å knatar ut te garaget.
Lång historia kort en gubbe hängde sig i mitt garage jag har inga ytterlampr inget ljus i det överfulla avlånga garaget å kakelplatterna ligger längst in under just den bjälken. Att jag bor tämligen läskigt jämte en kyrkogård en djurkyrkogård å en bilskrot totalt utan grannar (iaf levande sånna) hjälper inte upp det.

jag gjorde ett gnyende å fann att fegheten besegrade mig, gick in å sitter nu å grämer mig över dom jävla plattorna:mad:

så fler fegis historier så jag slipper känna mig ensam:D
 

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Midsommarkransen
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Ont om fegisar..

Här var det tomt, det saknas fegisar tydligen.... Plocka ner gubben från bjälken så kanske det blir trevligare:D
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Jag tror dom är för fega för att skriva här :D

Japp bara jag som e häftig nog å erkänna fegis grejjer *har en hel hög:gnissla

även om jag faktist i detta fall var lite häftig eftersom jag blev sne på migsjälv för jag va en sån fegis och faktist hämta dom 2 tim senare, fast var då för trött för att sätta upp dom:D
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Japp bara jag som e häftig nog å erkänna fegis grejjer *har en hel hög:gnissla

även om jag faktist i detta fall var lite häftig eftersom jag blev sne på migsjälv för jag va en sån fegis och faktist hämta dom 2 tim senare, fast var då för trött för att sätta upp dom:D

Det var tur, jag har trott att du var häftig men höll på att stryka dig från kaffeinbjudan nu. :tungan


Jag hade en tjejkompis som inte såg ett skit om det var mörk, det räckte med att en annan tyckte det var rejält skumt så såg hon ingenting. Råkade skrämma slag på henne ett par gånger när jag trodde hon visste att jag var i rummet.
Då var jag tuff.
 

Ultraboy

Oldie
Gick med
20 May 2007
Ort
norrköping
Hoj
YAMAHA R6 -99
Hmm Carro. Antingen är du smart för du vet hur vi män reagerar på rädda damer (vi blir lite småförälskade och vi får framstå lite karla-karliga. Eller så är du .....nä du är smart och vill bli räddad. Så : Vi är på väg för att rädda dig, hämta kaklet OCH sätta upp det. (Män är blonda.)

Ontopic : jag blundar när det är det läskiga i filmer.
 

Dropdead

Guest
Jag är höjdrädd och får lätt svindel från bara ett par meters höjd. Därför vågade jag inte hoppa ner från taket till bilmecken intill ditt hus i lördags, Carro. Men klättra upp var minsann inga problem! Tur att det var mörkt så jag inte såg hur högt det var, annars hade jag väl suttit där än...:rolleyes: :)
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Jag vet vad du fegar för smutzpöjk :D

De vet jag me:mad: :huvet :( :4skrika :censored :kulspruta :6surkart

Jag är höjdrädd och får lätt svindel från bara ett par meters höjd. Därför vågade jag inte hoppa ner från taket till bilmecken intill ditt hus i lördags, Carro. Men klättra upp var minsann inga problem! Tur att det var mörkt så jag inte såg hur högt det var, annars hade jag väl suttit där än...:rolleyes: :)


de hade inte gjort nått jag hade kommigt å matat dig ibland:pannkyss
 
Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top