It is all in the Polisongs! Eller: I'm a believer!!!

kasal

Medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Kom att tänka på den här filmsnutten när vi snackar om sideburns och racing. Spola till 2:30 för polisongprydda Ronnie Petersson och Reine Wisell. Är de bara jag eller är Reine Wisell lite lik Guy Martin?
https://www.youtube.com/watch?v=vT0Q1ilM-I8
 

Mr Woland

Glenn
Gick med
14 Aug 2009
Ort
Göteborg
Hoj
R1250GSA
Polisonger funkar utmärkt, tror att det har nåt med venturieffekt att göra.

Funderar annars på om inte skepparkrans 645@70.jpg funkar ädå bättre.

Det är dock helt säkert att hipsterskägg 912@70.jpg går fetbort
 

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Nu är det testat och bevisat!
Satte nytt personbästa med nästan 3 sek på kvalet och VANN racet tack vare mina nya buskiga burns!
Här borde det vara en bild men forumet funkar inte så bra. Mozz kan nog dock intyga att dom var både buskiga och oklädsamma som fan.

Jag har även formulerat en teori om varför pollisarna funkar, den går ut på att man kör fortare om man är sexuellt frustrerad. Jag lovar att liggfrekvensen aldrig varit så låg som sen jag började odla dessa.
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
K
Nu är det testat och bevisat!
Satte nytt personbästa med nästan 3 sek på kvalet och VANN racet tack vare mina nya buskiga burns!
Här borde det vara en bild men forumet funkar inte så bra. Mozz kan nog dock intyga att dom var både buskiga och oklädsamma som fan.

Jag har även formulerat en teori om varför pollisarna funkar, den går ut på att man kör fortare om man är sexuellt frustrerad. Jag lovar att liggfrekvensen aldrig varit så låg som sen jag började odla dessa.

Menar du att du vann A2-finalen? Den klass som du var ende föraren i? Grattis! Grattis som f*n! :hihi

Skämt åsido så skrämde du upp den stackars Scarvern till hastigheter som jag inte trodde var möjliga. Dessutom hann du få ner hastigheten i tid inför varje kurva. Mycket imponerande! Jag blev så paff så jag kom mig inte ens för att försöka ta rygg på dig. :tummenupp

Jag kan faktiskt också intyga att dina sajdbööörns var så imponerande att du borde kunna ge dig på Manx GP som nästa projekt. Vad gäller din :ligga?-frekvens kan jag inte intga någonting... :brynad


Om det som krävs för att jag skall bli snabb är rejäla buskar på kinderna får jag börja odla och gödsla med Regain eller annat olämpligt medel som gynnar hårväxt...
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Nu är det testat och bevisat!
Satte nytt personbästa med nästan 3 sek på kvalet och VANN racet tack vare mina nya buskiga burns!
Här borde det vara en bild men forumet funkar inte så bra. Mozz kan nog dock intyga att dom var både buskiga och oklädsamma som fan.

Jag har även formulerat en teori om varför pollisarna funkar, den går ut på att man kör fortare om man är sexuellt frustrerad. Jag lovar att liggfrekvensen aldrig varit så låg som sen jag började odla dessa.

Gratulerar till insikterna i racingens mest elementära fysikaliska och fysiologiska krafter, samt framgångarna som per automatik följt av din rättrogenhet!:tummenupp

Avseende liggfrekvensen så kan jag trösta dig med att den dipp som du nu inledningsvis upplever i ditt nya liv med räserförarattribut på kinderna är ett temporärt stålbad som alla "newcomers" måste genomgå för att bevisa sin värdighet. Uthärda och du skola finna att kvinnsen kommer att flockas runt din hals i samma takt som du börjar att skörda ära och ryktbarhet på tävlingsbanorna runt om i världen.

Mozz och jag hälsar dig välkommen in i gemenskapen!:fyllisar;)

/BG
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det fina med polisonger, och den egentliga racingfördelen, är ju att det stoppar fartvinden in mot öronen i jethjälmen. Bästa tätmuffen! Härvid kan man ostört lägga upp det perfekta spåret.
 
Last edited:

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
10987444_10152638237947353_3418592232671227788_n.jpg11112770_10152742481967353_149789125421134156_n.jpg

Även jag har testat detta i våras eftersom alla trix är tillåtna, utom dom förbjudna.
Men, ja, ni ser hur det slutade i en highsider...

:huvet
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Skicka dina pollisar åt helvete moss och du kommer att göra falken runt på 44 blankt:tummenupp
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top