Invite racingfor.me

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
fixat... Tänk på att ni måste dela ut lika mycket minst som ni tankar ner annars blir ni snart av med erat konto !
 

MaTtE_Å

Medlem
Gick med
26 Jul 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
KTM 950sm
Någon duktig här som vet hur man gör för att kunna ladda hem från racingfor.me
direkt till Androidluren med utorrent?
Har provat med URL från sidan men iom att det är inloggning eller något annat som stör
så får jag det inte att funka?!
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Någon som möjligtvis har en invite till övers? :banana
 

nivre

Medlem
Gick med
27 Jul 2009
Ort
08
Hoj
Honda CB350S -86, Honda CBR600FS -02, Buell XB9s -03
Någon som har en invite över? Är rätt less på att leta efter streams och på alla världens siter efter race.

ervin@elajt.info
 

Manne990

#60
Gick med
4 Feb 2008
Ort
Västerås
Hoj
R1
J-vla parasiter!
Gör som vi andra och betala och gör rätt för er istället!
Undrar hur mycket racing det kommer bli i framtiden om alla j-vlar ska se allt gratis?

Ställ frågan till dig själv: Hur kul tycker du själv att det skulle vara att jobba utan att få betalt?
(antar dock att ni aldrig någonsin haft ett jobb eller aldrig heller kommer få ett för att ni är alldeles för j-vla lata och egotrippade!)

Jag har ett jobb! :banana

En del betalar jag för och en del laddar jag ner utan att betala... Om du inte gör eller gjort det så är det du som är i en kraftig minoritet...

Om detta är rätt eller fel har debatterats sedan långt innan Pirate Bay kom till världen och är en betydligt större sak att avhandla än vi kommer att lyckas med här...
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
J-vla parasiter!
Gör som vi andra och betala och gör rätt för er istället!
Undrar hur mycket racing det kommer bli i framtiden om alla j-vlar ska se allt gratis?

Ställ frågan till dig själv: Hur kul tycker du själv att det skulle vara att jobba utan att få betalt?
(antar dock att ni aldrig någonsin haft ett jobb eller aldrig heller kommer få ett för att ni är alldeles för j-vla lata och egotrippade!)

Aj fan du vet nåt som inte jag vet tydligen!
Har jobbat sen jag var 13 och driver smidesfirma sen många år så hur i helvete kan du basunera ut att jag inte har jobb.

Har konto på bla MotoGP men mycket som finns på RFM är svårt att få in i "Svedala" som då är utmärkt att dra ner via RFM.

Så tagga ner!!!!!!!!!!
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
J-vla parasiter!
Gör som vi andra och betala och gör rätt för er istället!
Undrar hur mycket racing det kommer bli i framtiden om alla j-vlar ska se allt gratis?

Ställ frågan till dig själv: Hur kul tycker du själv att det skulle vara att jobba utan att få betalt?
(antar dock att ni aldrig någonsin haft ett jobb eller aldrig heller kommer få ett för att ni är alldeles för j-vla lata och egotrippade!)

Ta en valium eller 10.
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Tyvärr ingen invite just nu men lite tråkigt att av dom som fått har inte många tankat ner nått eller väldigt lite =(
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Tyvärr ingen invite just nu men lite tråkigt att av dom som fått har inte många tankat ner nått eller väldigt lite =(

Jag har gett iväg en hel del invites innan och tyvärr så har ca 75 - 80 % av dem gett fan i att seeda så jag har inte fått nån invite att dela ut på säkert 2 år!!!

Ni som känner er träffade jag vill inte höra lama ursäkter som att jag har dålig upplina.
Jag hade förr 8/1 i många år och har aldrig legat back på nån torrentsida!!!
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top