Inlägg

brännupp

snabbe-mange
Gick med
2 Mar 2006
Ort
landskrona
Hoj
zx7r, svart som natten
tycker att sporthoj.com spårar ut mer o mer, finns en massa här som vet mer än mej o det finns det massor av, eller vi seriösa som vill hjälpa vissa som behöver hjälp , eller bara vill ha svar på en fråga,alltid ska det sluta i pajkastning, tråden spårar ut fullständigt varje gång, alltid någon pajas som vill vara bror duktig eller bror lustig , detta är väl en seriös tråd där vi ska hjälpa varandra även vinka till varandra på vägen, e så jävla trött på vissa folk här som kanske är här för o dissa inlägg (inte mina än men det kommer väl nu) väx upp ni som känner er träffade, förövrigt e detta den bästa länk som finns, har den som start sida tillomed, kram ni goa där ute , nu fick jag skriva av mej lite
 

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Ort
gbg
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
det du säger är väldigt subjektivt. alla uppfattar det lite olika. vissa tycker bara att en latjar lite medans en annan tycker att en förstör tråden. själv känner man att folk är barnsligt uppmärksamhets-törstande o bara skriver massa inlägg bara för att få en syl i vädret. även om det inte tillför något. men va fan. been there done that :)
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
detta är väl en seriös tråd där vi ska hjälpa varandra även vinka till varandra på vägen,

Vilken är en seriös tråd? :va
 

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Ort
Landvetter
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Lite intressant är också att om man postar tex en film som redan varit uppe! "Men dööö,gammal jue". Eller ställer frågor som redan varit uppe! "Öhh,sök å du skall finna". Ok,då söker jag och kanske finner.Då blir det,"Va fan,årets trådlyft":va
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag tycker det låter lite som att TS inte har borrat på länge. Har du provat att borra?
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Såna här trådar finns redan en hel massa. Sök och du skall finna
 

Hudik

Guest
Ursäkta TS..

Snart kommer det: "Det var bättre förr"
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tänk vad tråkigt livet hade varit om alla var så jävla seriösa alltid! :tummenupp
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
tycker att sporthoj.com spårar ut mer o mer, finns en massa här som vet mer än mej o det finns det massor av, eller vi seriösa som vill hjälpa vissa som behöver hjälp , eller bara vill ha svar på en fråga,alltid ska det sluta i pajkastning, tråden spårar ut fullständigt varje gång, alltid någon pajas som vill vara bror duktig eller bror lustig , detta är väl en seriös tråd där vi ska hjälpa varandra även vinka till varandra på vägen, e så jävla trött på vissa folk här som kanske är här för o dissa inlägg (inte mina än men det kommer väl nu) väx upp ni som känner er träffade, förövrigt e detta den bästa länk som finns, har den som start sida tillomed, kram ni goa där ute , nu fick jag skriva av mej lite

det du säger är väldigt subjektivt. alla uppfattar det lite olika. vissa tycker bara att en latjar lite medans en annan tycker att en förstör tråden. själv känner man att folk är barnsligt uppmärksamhets-törstande o bara skriver massa inlägg bara för att få en syl i vädret. även om det inte tillför något. men va fan. been there done that :)


tumblr_l85c4slAyi1qaqwumo1_500.jpg
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Jag gillar senap. Och det finns inte blodpudding på Irland. Hoppas mitt inlägg tas på allvar och att det räknas som ett bra ämne... :näsblod

Om detta varit sportlok.com så hade trådens ämne varit lite komiskt. Jag menar.. hallå? Spåra ur? :yoparty
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Vi bantar ner sporthoj.com till bara alla seriösa!:mattias
Så kan alla sorthoj.com's 20 medlemmar sitta och prata om hur elaka alla är som skämtar med dem. grym ide!:rolleyes:

:Ligga? jag ställer nästan upp att hitta någon åt dig! :)

nä, självdistans vännen.. självdistans...:krama

Vi motorcyklister, speciellt vi som har hojar av de sportigare modellerna, är inte speciellt seriösa av oss. Våra hissar går inte ända upp.. vi har inte alla hästar i stallet. Vi har inte alla indianer i kanoten och vi är inte riktigt dem som verkar ha studieskulder.. på ett socialt plan iaf. Det jag försöker säga är, det är nog som money säger:

Tänk vad tråkigt livet hade varit om alla var så jävla seriösa alltid! :tummenupp
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top