Idag är jag ledsen för att...

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Måste hoppa över banåkningen den här helgen. :( Mitt blåslagna knä gjorde ont när vi körde till Sala Racing Park i onsdags. Under själva banåkningen kände jag knappt av det. :) Men på vägen hem efteråt hade jag fruktansvärt ont. :gråta

Så jag måste spara på knät, låta sporthojen stå, och bara träna på lågfartsbanan i helgen med lillhojen. Uppkörning på fredag. :skrämd
 

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Lödde
Hoj
ARRITTOR
För att en bekant valde att avsluta sitt liv och efterlämna sig 2 barn...
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Så slutade det efter senaste bombrepan:

y1.jpg


:gnissla
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Parkerat hojen, nu blir det inget hojskoj nästa vecka. :gråta
Kan på sin höjd tvätta och pyssla om den.
Jefvla supporttelefon.
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Jag är ledsen för att en person i min närhet lyckas få mig låg gång på gång.....vissa är det ingen idé att ens försöka förstå.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag är ledsen för att en person i min närhet lyckas få mig låg gång på gång.....vissa är det ingen idé att ens försöka förstå.

:krama
Vissa ska man sluta umgås med för att själv kunna må bra.
Människor som drar ner en är inte värda att lägga energi på i slutändan (oavsett om det är vänner eller familj det handlar om)
 

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Västervik
Hoj
Kawasaki zxr 400
jag inte spenderade mer tid med söta Frida.......... att jag inte tog hennes nummer...... Frida, finns du här så svara på mitt rop, du är blond snygg och till och med busschaffisen berömde dina fina ben! Kontakta mig via PM så ska jag hämta dig på kawan darling ;)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
För att jag verkligen inte kan släppa en tjej jag tycker om trots att jag vet att hon inte är intresserad och att det aldrig skulle funka... Får en stor klump i magen varje gång jag träffat henne..

De e som allt annat det går ok tills jag bryr mig, då skiter det sig och försöker jag fixa det så blir det bara värre.

Jag va ensam, hata mitt jobb, ensam, fattig, lågutbildad, ensam, trasig hoj, inget kort och ont i ryggen och fast på en återvändsgatan

Nu e jag ensam, sorgsen, arbetslös, ännu fattigare, ensammare trotts att jag e med vänner, lika outbildad, ensam, snart kort, trasig söder pilad hoj som inte kommer ihop i år, skrutig bil och nu e det mer ett stup än en gata

Alla dörrar öppna och rum för förbättring..

Fuck va jag e värdelös..:(
 
Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Blir av med jobbet 3:e augusti.

tillbaka till arbetslösheten. Fäääääck.

Ingen som behöver en MIG svetsare? Snygg är jag också.
 

tkdrille

Guest
Semestern blev inte som planerat. Vänner som går bak ryggen på en. Och underbara andra saker.

Jaja, vi får väl vända på skiten på fredag när vi går på semester.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Semestern blev inte som planerat. Vänner som går bak ryggen på en. Och underbara andra saker.

Jaja, vi får väl vända på skiten på fredag när vi går på semester.

Dina planer sket sig också ser jag. Själv blev jag singel idag med en, imorgon påbörjad, semester planerad för två. Det gör mig mindre glad. :gråta
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Seså Prulle! upp med hakan nu! alla har skitperioder, tro mig, jag har fått min beskärda del..
Men vad är alternativet då? lägga sig ner & dö? det är inte roligare tror jag....
Ut på krogen & snacka med nån trevlig dam, dom finns därute för dig! :krama


För att jag verkligen inte kan släppa en tjej jag tycker om trots att jag vet att hon inte är intresserad och att det aldrig skulle funka... Får en stor klump i magen varje gång jag träffat henne..

De e som allt annat det går ok tills jag bryr mig, då skiter det sig och försöker jag fixa det så blir det bara värre.

Jag va ensam, hata mitt jobb, ensam, fattig, lågutbildad, ensam, trasig hoj, inget kort och ont i ryggen och fast på en återvändsgatan

Nu e jag ensam, sorgsen, arbetslös, ännu fattigare, ensammare trotts att jag e med vänner, lika outbildad, ensam, snart kort, trasig söder pilad hoj som inte kommer ihop i år, skrutig bil och nu e det mer ett stup än en gata

Alla dörrar öppna och rum för förbättring..

Fuck va jag e värdelös..:(
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top