Idag är jag förbannad därför att...

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Besiktade bilen i januari. Fick en enda liten 2 och det muntliga omdömet "fint skick!" av besiktningssnubben.
P.g.a. lathet och att jag inte haft behov av bilen har jag skjutit upp fixandet tills nyligen, varpå såklart det blir fullständig ombesiktning.
Nye besiktningssnubben hittar massor av fel.
Nu blir det förmodligen skroten.

Fan att man ska vara så lat.
Fan att det ska skilja så mycket i bedömning mellan olika besiktningsgubbar.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Besiktade bilen i januari. Fick en enda liten 2 och det muntliga omdömet "fint skick!" av besiktningssnubben.
P.g.a. lathet och att jag inte haft behov av bilen har jag skjutit upp fixandet tills nyligen, varpå såklart det blir fullständig ombesiktning.
Nye besiktningssnubben hittar massor av fel.
Nu blir det förmodligen skroten.

Fan att man ska vara så lat.
Fan att det ska skilja så mycket i bedömning mellan olika besiktningsgubbar.

Roligt är när de hittar fel som inte finns också.

"Lastsensorn till bromssystemet är ur funktion..." :7peta
"Tro fan det, finns ingen sån på sådana här!" :dummer
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
1 ord: Pollen! Och jag är inte ens allergisk! Skiten är ju tammefan överallt, och så fort man tar ut hojen ur garaget så är det som att den blir pollenmagnet. Fnys.

Tycker verkligen synd om alla som är allergiker.
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Vädret!. Jag vet löjligt vara arg åt något man inte kan påverka. Men nu är jag fan less. Jobbat som en idiot hela veckan och var ledig i fredags. Då blåser det storm. Lördag spöregn och samma skit idag! Snart säljer jag hojjäveln för nå köra lär det fan inte bli!!! arg
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vädret!. Jag vet löjligt vara arg åt något man inte kan påverka. Men nu är jag fan less. Jobbat som en idiot hela veckan och var ledig i fredags. Då blåser det storm. Lördag spöregn och samma skit idag! Snart säljer jag hojjäveln för nå köra lär det fan inte bli!!! arg

Snöskoter? :)
 

Andreas K-L

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2015
Ort
Linköping
Hoj
Triumph Street Triple R -2009, Suzuki GSX600F -99
Hade krängt på mig all utrustning imorse och gick ut till garaget i god tid för en gångs skull, skönt att komma till jobbet i tid tänkte jag.

Rullar ut hojen, som stått sen handelsboden-kortegen, stänger garageporten o drar på mig krukan.

Vrider om nyckeln o trycker på startknappen. Startmotorn flyger igång men inte i helvete vill han tända till engång.
Står sen o nöter såinihelvete och får den att hosta till två gånger innan batteriet tar slut.

Jahopp, bara o rulla in skiten igen och gå in o byta om o ta bilen istället då, och kommer en kvart försent till jobbet.

Förbannade jävla macksoppa som inte tål att stå i 1.5 vecka....:huvet
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Hade krängt på mig all utrustning imorse och gick ut till garaget i god tid för en gångs skull, skönt att komma till jobbet i tid tänkte jag.

Rullar ut hojen, som stått sen handelsboden-kortegen, stänger garageporten o drar på mig krukan.

Vrider om nyckeln o trycker på startknappen. Startmotorn flyger igång men inte i helvete vill han tända till engång.
Står sen o nöter såinihelvete och får den att hosta till två gånger innan batteriet tar slut.

Jahopp, bara o rulla in skiten igen och gå in o byta om o ta bilen istället då, och kommer en kvart försent till jobbet.

Förbannade jävla macksoppa som inte tål att stå i 1.5 vecka....:huvet

Tankar du vatten?
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hade krängt på mig all utrustning imorse och gick ut till garaget i god tid för en gångs skull, skönt att komma till jobbet i tid tänkte jag.

Rullar ut hojen, som stått sen handelsboden-kortegen, stänger garageporten o drar på mig krukan.

Vrider om nyckeln o trycker på startknappen. Startmotorn flyger igång men inte i helvete vill han tända till engång.
Står sen o nöter såinihelvete och får den att hosta till två gånger innan batteriet tar slut.

Jahopp, bara o rulla in skiten igen och gå in o byta om o ta bilen istället då, och kommer en kvart försent till jobbet.

Förbannade jävla macksoppa som inte tål att stå i 1.5 vecka....:huvet

Var i hela friden får du tag på så dålig soppa? o_O
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Hade krängt på mig all utrustning imorse och gick ut till garaget i god tid för en gångs skull, skönt att komma till jobbet i tid tänkte jag.

Rullar ut hojen, som stått sen handelsboden-kortegen, stänger garageporten o drar på mig krukan.

Vrider om nyckeln o trycker på startknappen. Startmotorn flyger igång men inte i helvete vill han tända till engång.
Står sen o nöter såinihelvete och får den att hosta till två gånger innan batteriet tar slut.

Jahopp, bara o rulla in skiten igen och gå in o byta om o ta bilen istället då, och kommer en kvart försent till jobbet.

Förbannade jävla macksoppa som inte tål att stå i 1.5 vecka....:huvet
Vad är det för fel på startgas nu då?
 

Andreas K-L

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2015
Ort
Linköping
Hoj
Triumph Street Triple R -2009, Suzuki GSX600F -99
Tankar på preem.
Så det är väl säkert nå jävla björksav eller nåt i den soppan .

Jo startgas hade ju vart fint men det gäller ju o förvara burken i rätt garage :4skrika o inte det garaget som ligger en mil bort.....
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Windows 8.1 :mad:
Skiten kraschade, och vid rebooten gör det någon jävla analys och uppdatering som självfallet hänger sig på 100%. Inte nog med att OSet förolämpar ens intelligens å det grövsta vid installation...
11270242_934859276556620_5931514857571471837_o.jpg11059365_936981776344370_1322342728599621865_o.jpg
Första uppstart och allt sånt.. När man väl lyckas få skiten att boota upp i recovery-menyn (som för övrigt ser ut som något jävla dagisbarn designat den, tillsammans med i princip allt annat nytt med windows 8) så väljer man ju "Återställ utan att ta bort filer." och kör på...
Bara det att windows liksom inte riktigt har samma inställning till vad det betyder som jag har.
fucking_shit.png

Såå, drivor med borttagna filer, applikationer och libbar är inte att ta bort filer? :huvet:mad::4skrika:finger:finger:kulspruta:6surkart:machinegu:argpådato
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top