Varmkorvspatrullen!
Var på väg hem med bilen ikväll/inatt & sog att några ungar med 2 mopedbilar höll på att sätta upp 2 sånadär avspärrnings pinnar (såndär ~1m hög 20cm bred gul/röd randig), för avfarten ur en rondell som går dit vart jag bor.
(dom hade väl stulit dem från något vägarbete) Då kör jag ett varv till, stannar, och hivar "avspärrningsmojängerna" över räcket så att dom är ur vägen. (man får ju lära sig att man skall ta bort skit som ligger på vägen, i körskolan).
Nå, vad händer? JO POLISHELVETEN KOMMER MED BLÅLJUS OCH FANSKAP OCH BÖRJAR SKÄLLA UT
MIG?!. Nåjsar om att man ska låta annans egendom vara osv(?!). Vid det här laget blir jag lite satansd lack på korvmojskonstapeln.
Då säger jag att "jaha, NÄSTA GÅNG LÄMNAR JAG VÄL SKITEN DÅ?!". Så blir han sur & säger " VAR DET DET JAG SA?!"(upprepade gåner), Jag: " nä, med det är så jag tolkar det, för varje jävla gång man skall göra någon nytta så blir det ett jävvla liv!", och då har han mage att skälla och nojsa och påstå att jag minsan skall förstå att jag gjort fel!!!.
Har dom inget vettigare att göra kan dom fan gå hem och sluta slösa mina skattepengar tycker jag! Sku fan borda få sig lite med käpp så dom fattar att dom ska ge fan att käftas med folk i onödan, helt utan någon jävla gnutta respekt, bara för att dom har fula uniformer & blinkande lampor!