Idag är jag förbannad därför att...

Rejard

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2009
Ort
Växjö (typ)
Hoj
Ducati Monster S4
Idag är jag förbannad för att det satns vädret är som det är, + grader i över en vecka å så börjar de snöa idag igen? What the F? Skiten har iaf inte börjat lägga sej än, men gör väl de under natten :mad:
 

Dominator-Rocks

Guest
Idag är jag förbannad för att det satns vädret är som det är, + grader i över en vecka å så börjar de snöa idag igen? What the F? Skiten har iaf inte börjat lägga sej än, men gör väl de under natten :mad:

Samma skit hos mig :mad:
 

Dominator-Rocks

Guest
Förbannad därför att tras(H)iga människor roar sig genom att klottra ner andras egendom, jävla klottertrash :mad:

Man blir förbannad :mad: :fakta
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Nu har smarta klubben gjort de igen! :mad:

Satt och tog ett par öl med kompisarna, kom hem och tog ett par groggar sen bara ur intet kom ja på att jag faktiskt ska köra bil imorgon :huvet :fyllisar

//Raketforskaren
 

StorBjärn

Thunder The Savior
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Uppsala/Umeå
Hoj
Ducati Monster S2R
Blev första förbanna därför "fönstertittartråden" försvann sen låstes även den andra tråden som just gällde varför tråden blev bortplockad!?

Nu blir jag fan irriterad :mad: Vad är problemet? kan man inte få veta hur det gick för stackarn? Jämförbart med att stänga av kabeltvnätet när staffläggningen börjar i en vm-final
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Blev första förbanna därför "fönstertittartråden" försvann sen låstes även den andra tråden som just gällde varför tråden blev bortplockad!?

Den passade tyvärr inte in på "det nya sporthoj", som så många andra trådar. Tydligen så finns det medlemmar som tar illa vid sig av att det är så mycket struntprat i just struntprat-delen så att det måste modereras allt hårdare.
Nu vet jag att många säger "Det var mycket bättre förr" etc och det är illa när till och med medlemmar som inte ens var med före 2003 tycker det. Anser jag.

Jag vet inte vem det är som bestämmer riktlinjer etc men någonting säger mig att det inte är ett vinnande koncept hur som helst.
Jag förstår idéen med många småmoderatorer då man inte kan ha en som sitter här för jämnan och bestämmer då det inte finns pengar till sånt, men har jag så jävla fel när jag tycker att det har blivit mycket sämre de senaste 8-10 månaderna?
Det är uppenbarligen inte bara jag som tycker det.

Se till att lösa det eller se medlemmar försvinna allt mer!
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...idag har vi fler anledningar till att ta ut lite uppdämd ilska.

1. Vädret, vem fan beställde midvinter i slutet av mars? Torra vägar, glimtar av solen och hoj i lördags, igår - snöstorm, 5 cm av skiten, och lämpligt nog en klar natt så kvicksilvret visade på -6 imorse...idag har vi klarblå himmel, ändå lyckas det slänga lite snö, -4 och nordanvindar med is i...

:gnissla

2. Modereringsnivån på ett annat hojåkarforum för mer grus/geggmopeder - kanske inte nivån i sig, utan de som modererar, och mer specifikt den totala bristen på kommunikationsförmåga och en enorm brist på att agera professionellt.
Man blir precis förbannad, de kan behålla sin lilla krets för inre beundran bäst de vill.

/J - förbannat grinig idag
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
1. Vädret, vem fan beställde midvinter i slutet av mars?

Ptja, ett dera var det för att farsan satte sommardäck på bilen eller så var det för att jag lade ut annons på lill-prillan. Kanske man skulle ta och köpa sig en snöskoter så blire kanske vår...
 

Hild

Rookie
Gick med
19 Mar 2009
Ort
Mjölby
Hoj
Kawasaki zx-6r -99
Idag är jag förbannad därför att

... det pissiga jävla vädret aldrig ger sig, jag vill ha vår!

... kvinnor kan få tre linnen, fyra par trosor, två par strumpor, ett par jeans och ett halsband för 300 spänn medan man som man får en t-shirt.
Jämnställdhet my ass.

.. det danska pisskaffet vi har på jobbet egentligen är vatten med brun karamellfärg.. men sånt får man väl leva med när man har högre lön och pendlar..

Tack nu känns det mycket bättre!
 

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Liiiiidingö
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Idag är jag förbannad därför att:

Jag drömde att jag körde en Ducati på en slingrig väg, motorljudet fick benmärgen att vibrera, det var varmt, löven var gröna, det luktade skog och livet var härligt. I drömmen åkte jag tillbaka till försäljaren och säger att "jag tar den" sen vaknade jag av att min sambo gäspar mig rakt i ansiktet, det luktade skit. Sen tittade jag ut genom fönstret och där ligger snön.... Fan...
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
.. det danska pisskaffet vi har på jobbet egentligen är vatten med brun karamellfärg.. men sånt får man väl leva med när man har högre lön och pendlar..

Tack nu känns det mycket bättre!

Har med mig Nescafe Espresso då kaffet på jobbet är alldeles för svagt :)

/Pendlare och högavlönad ...........för att vara i min bransch
 
Last edited:

Hild

Rookie
Gick med
19 Mar 2009
Ort
Mjölby
Hoj
Kawasaki zx-6r -99
Har med mig Nescaffe Espresso då kaffet på jobbet är alldeles för svagt :)

/Pendlare och högavlönad ...........för att vara i min bransch

Ska införskaffa mig det med, men blir o ta med från Sverige för de danska priserna är inte att leka med! Men lönerna :fyllisar
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
...idag har vi fler anledningar till att ta ut lite uppdämd ilska.

1. Vädret, vem fan beställde midvinter i slutet av mars? Torra vägar, glimtar av solen och hoj i lördags, igår - snöstorm, 5 cm av skiten, och lämpligt nog en klar natt så kvicksilvret visade på -6 imorse...idag har vi klarblå himmel, ändå lyckas det slänga lite snö, -4 och nordanvindar med is i...

:gnissla

2. Modereringsnivån på ett annat hojåkarforum för mer grus/geggmopeder - kanske inte nivån i sig, utan de som modererar, och mer specifikt den totala bristen på kommunikationsförmåga och en enorm brist på att agera professionellt.
Man blir precis förbannad, de kan behålla sin lilla krets för inre beundran bäst de vill.

/J - förbannat grinig idag
Håller med om punkt två! Fyfan! :mad:
 

Frodie

Murphys lag regerar!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
Honda CRF450R -09 #715, Husaberg 650FE -07 #81
1: Förbannad att staten vill sno en på 6500:- extra i skatt fastän man har betalat skatten enligt rätt tabell. Usch! :mad:

2: Förbannad för att man är sjuk och inte kan äta ett skit :zpy :zpy
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
kan väl copy-pejsta vad jag skrev i ircen nyss:

fan vad jag hatar min rumskamrats jävla hor wt-soffbord á trä med glasskiva på, spiller man vatten så rinner det garanterat in under glasskivan o man måste lyfta på hela jekla skiten för o få bort vattnet så det inte blir fuktskadat, samtidigt hamnar allt jävla salt o smulor etc där oxo så det ser aldrig rent ut! >:[


För att utveckla så hatar jag även inredningsdetaljer som inte tjänar något annat syfte än att samla damm vilket det givetvis finns horder av här inne. Fy FAN för att vara inneboende! :gnissla
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
1: Förbannad att staten vill sno en på 6500:- extra i skatt fastän man har betalat skatten enligt rätt tabell. Usch! :mad:
Det kan du tacka borgarnas så kallade skattesänkning för, som bara är i tabellen men när slutskatten räknas fram blir det ingen skattesäkning:(
6500 är en 5-hundring i månaden.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top