Idag är jag förbannad därför att...

srixxo

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2009
Ort
Stockholm
Hoj
En grön
Ja

Häst är nyckeln till fattigstugan.

Får köpa ngn gammal krake som inte har så långt kvar kanske. Dock tillkommer inköp av bil för att ta sig dit, plus all tid som går till skjuts. Been there before ...

Äh, köper en scooter i present istället. Ett modernt alternativ till häst.:tummenupp
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Frugan är annars medryttare på en häst och det tillfredställer tydligen behovet... sen ridskola... så hon är i stallet 2ggr i veckan... vilket gör att hon inte kan klaga när hon får ta hand om lillgrabben och jag är ute och kör hoj.:yoparty
 

srixxo

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2009
Ort
Stockholm
Hoj
En grön
Bra tanke

Frugan är annars medryttare på en häst och det tillfredställer tydligen behovet... sen ridskola... så hon är i stallet 2ggr i veckan... vilket gör att hon inte kan klaga när hon får ta hand om lillgrabben och jag är ute och kör hoj.:yoparty

Fick tips om en kuse som behöver medryttare igår. Helt klart en bra idé.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Min axelskada har fortfarande inte gått över, mycket irriterande att inte kunna gymma och bara ha ont hela tiden.
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Blev fan förbannad på mig själv ikväll. Dansade lite med en tjej från kundtjänst ikväll på vårfesten med jobbet. Vek ner henne över knät en gång och allt gick bra. Vek ner henne en gång till efter en stund och då gick det mindre bra.... Jag stöp i backen med ansiktet först som en klubbad säl och ansiktet studsade i golvet. Resulterade i en riktigt saftig bula runt ena ögat och en halvtrasig och småblå näsa som det värker som fan i :(

Blödde en stund från både ögonbryn och näsa. Munnen fick sig också en liten kyss så tänderna och tandköttet är också lite ömt.

Väldigt lägligt också när man ska på dejt både lördag och söndag :gnissla
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Blev fan förbannad på mig själv ikväll.

Fyfan, det låter som att du var på antingen ett pensionärsdisco eller vanlig fest i värmland. Dansar alltså folk under 50 sådan dans?


Jag är förbannad för att jag är så slö idag så jag orkar inte jobba något på dagen, men jag försöker övertala mig själv att göra det ändå. Motivationen är bristfällig så att säga...
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Fyfan, det låter som att du var på antingen ett pensionärsdisco eller vanlig fest i värmland. Dansar alltså folk under 50 sådan dans?


Jag är förbannad för att jag är så slö idag så jag orkar inte jobba något på dagen, men jag försöker övertala mig själv att göra det ändå. Motivationen är bristfällig så att säga...

Det var så att säga "riktig" dans och givetvis ska hela kundtjänst dansa med just mig. Är inte läge att avböja när det står tre stycken och drar i en :gnissla
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Nu e dom däringa rackarns Supermotardtöntarna igång igen och åker fram och tillbaka och stör mig. Finns det inte ljuddämpare till dom däringa maskinerna?
Blir ju jävligt förbannad.
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
Blev just förbannad på "Earth Hour 2009" där man föreslås släcka ljuset en timme den 28 mars mellan klockan 20.30 - 21.30. Enligt mig en jävligt illa vald tidpunkt då det är just då man behöver lyset som mest. Hade varit bättre att förlägga den mörka timmen mellan 02.00 - 03.00 på natten eller varför inte mitt på dagen.
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Blev just förbannad på "Earth Hour 2009" där man föreslås släcka ljuset en timme den 28 mars mellan klockan 20.30 - 21.30. Enligt mig en jävligt illa vald tidpunkt då det är just då man behöver lyset som mest. Hade varit bättre att förlägga den mörka timmen mellan 02.00 - 03.00 på natten eller varför inte mitt på dagen.

Hela idén är väl att det ska märkas på landets energi förbrukning. Att lägga det när alla sover eller mitt på dagen känns inte så effektfullt :gnissla

Själv är jag rätt förbannad över att våren dröjer :huvet
 
Last edited:

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
Hela idén är väl att det ska märkas på landets energi förbrukning. Att lägga det när alla sover eller mitt på dagen känns inte så effektfullt
Kan de va så? Skulle inte förvåna mig om TV4 kör en Släck Världen-gala med Agneta Sjödin och uppesittarkväll och chatta med Reinfeldt und so weiter:tummenupp
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Hela idén är väl att det ska märkas på landets energi förbrukning. Att lägga det när alla sover eller mitt på dagen känns inte så effektfullt
Kan de va så? Skulle inte förvåna mig om TV4 kör en Släck Världen-gala med Agneta Sjödin och uppesittarkväll och chatta med Reinfeldt und so weiter:tummenupp

Bara att släcka då så är problemet löst! :)

Henrik
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nu e dom däringa rackarns Supermotardtöntarna igång igen och åker fram och tillbaka och stör mig. Finns det inte ljuddämpare till dom däringa maskinerna?
Blir ju jävligt förbannad.
Om du hade en hoj med Briggs&Stratton-motor skulle du nog också göra allt för att höras.
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top