Idag är jag förbannad därför att...

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Ja, det är däremot mycket märkligt.

Var en sådan tidsgräns när föräldrarna köpte sommarkåk. Senast 16.00 skulle buden vara inne. 16.05 kommer ett bud på en hundring högre än föräldrarnas bud, men ignorerades av säljaren (inte av mäklaren) pga tidsgränsen.

Ergo: Tidsgränsen kan vara uppsatta av säljaren, men faktum kvarstår ändå; konstigt att inte hålla den då uppsatta tidsgränsen.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Har haft ont i knät i snart två veckor nu. Oklart varför, men jag kan inte löpträna som planerat.

Få se om det funkar med crosstrainern på gymmet ikväll :glömdet
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Frysdörren har stått öppen i natt. Fan.

I tråden: Vad fick dig att le idag?

Jag har ett tåg att passa snart och kommer vara borta nästan en vecka. Vilket innebär att det inte är jag som måste frosta ur frysen och slänga allt som blivit förstört :flickvän

Edit: Och som den toffel jag är har jag redan ordnat allt i frysen... Nåja, en avfrostning lär behövas men det får bli ett senare projekt.
 
Last edited:

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Ort
Piteå
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Jag har råkat ut för samma.
Tror inte att de får göra så egentligen, ety mäklaren ändrade åsikt när jag röt ifrån.
Jag tolererar icke att försäljaräckel försöker lura mig.

Nu ringde mäklarfånen och sa att det hade "blivit lite andra förutsättningar" :D

Högsta budgivaren var bara intresserad av huset om han fick köpa skogen som säljs separat. Det vet man inte ännu då budgivningen inte är klar på ett tag..


Nu ska här prutas!

Edit: Mäklar inte bara får, utan dom måste viderebefodra alla bud till säljaren. Allt enligt lillebror som är huskrängare på Gotland..
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag är bitter för att jag lyckats skicka mejlsvar på en lägenhet utan att komma ihåg att skriva in mitt telefonnummer! :gnissla :huvet :6surkart :3freak :dummer
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Dom brukar ju dessutom inte bli så sänkta som vi vuxna..
:j*vlaenergiknippen

Självklart inte, jag låg däckad i sängen större del av morgonen och hon gick lös på inredningen med ett paket kritor. Jag visste inte ens att krita fastnade på vita lakan, men det gör det tydligen. Kul som fan.

Nu har man dock fått lite lugn och ro, skönt med farmödrar som vill ta hand om sina barnbarn så att jag fick sova mellan 12 och 16 :Bugar
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Förbannad för att min kollega köpte moppe igår. Hon var så glad.
Idag blev den snodd.
 

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Kälma
Hoj
Upcoming
Kan inte somna, börjar tänka på alla som blivit bananade från Sh utan att jag/vi vet varför eller fått höra historien. Blir förrbannad :mad:
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kan inte somna, börjar tänka på alla som blivit bananade från Sh utan att jag/vi vet varför eller fått höra historien. Blir förrbannad :mad:

Någon ny? Eller tänker du på gamla godingar?:va
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Jag har just tvingats (fjärren låg för långt bort) bevittna ett program med "The Doctors" på någon obskyr TV4-kanal. Ett specialprogram om hur kvinnor med enkla medel kan motverka att se äldre ut. Tror seriöst inte det skulle gå att få ett program att bli mer TV-shopslikt.
Jag har just nu fått ett behov att sätta en sluggladdad hagelbrakare mot gommen och trycka av.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Kan inte somna, börjar tänka på alla som blivit bananade från Sh utan att jag/vi vet varför eller fått höra historien. Blir förrbannad :mad:

Jag har en konspirationsteori om att någon vänsterkrökt, antirasimfanatiker kontaktat siteägaren och fått dem att bussa Swedie på alla med en icke blockflöjtsanpassad åsikt.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Inne hos polisen för att förlustanmäla regskylten.
- "ähm, du vet att den är avställd va?"

... vafan, har jag kört avställt hela sommaren?!!!!????

Jävla pisstransportstyrelsen och deras datastrul. Ställde på via internet i april men "det tog" väl inte.

Du borde ju vara glad om du klarat dig undan både olycka och polizist hela sommaren. Rimligtvis har du inte haft mer än max garageförsäkring att betala heller......och har du betalat ska du ju ha pengar tillbaka. Undantaget om du har årsförsäkring, (varför man isf skulle ställa av öht), då det kvittar om den är av eller påställd.

Grattis och var glad att inget hänt samt att förhållandet inte var det omvända. :TFF (Bra, men dyrt).
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
För att jag va så jEfla du å gick in å kollade på mina aktier å fonder fast jag lovat mig att inte kolla innan hjul...

Ingen kul läsning direcKt!
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Försöker kopiera en si sådär 80000 rader från rapport till ett excelark och var tvungen att göra det i det i delar tills jag insåg att den gamla Excelversionen endast kan hantera runt 65000 rader så nu får jag extrahera allt från databasen och testa igen med nyare version :mad:

Har aldrig sett slutet på ett excelark förräns idag. Det var inget spännande.
 

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Kälma
Hoj
Upcoming
Någon ny? Eller tänker du på gamla godingar?:va

Jag har en konspirationsteori om att någon vänsterkrökt, antirasimfanatiker kontaktat siteägaren och fått dem att bussa Swedie på alla med en icke blockflöjtsanpassad åsikt.

Jag tänkte nog mest pe snela roliga, Började på UT (som jag först inte kom på nicket på) sedan D-R och Markus.
Sen blev jag lite förbannad över att alla trådar i testforumet togs bort. Sen blev jag förbannad över att jag blev förbannad över ett forum på internet..
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Försöker kopiera en si sådär 80000 rader från rapport till ett excelark och var tvungen att göra det i det i delar tills jag insåg att den gamla Excelversionen endast kan hantera runt 65000 rader så nu får jag extrahera allt från databasen och testa igen med nyare version :mad:

Har aldrig sett slutet på ett excelark förräns idag. Det var inget spännande.

Varför i hela friden dumpar du det inte från databasen som CSV och bara laddar det rakt av i excel?

Och vad är det för blockmongo som ska ha allt det i ett excelark? :)
 
Last edited:
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top