Hyllinge Racet

jonas.persson

Ny medlem
Gick med
8 May 2013
Ort
Malmö
Hoj
04 Aprilia RS50 ombygd för 70 racing
Jag tänkte i första hand på att täcka kaostnaden för amblanssjukvård och banhyra.

Det här låter väldigt kaxigt och spydigt nu. Jag är väl medveten om det.
Den eventuella förlusten vi tar på det i år. Räknar vi med att vara i kapp om 5 år.
 

jonas.persson

Ny medlem
Gick med
8 May 2013
Ort
Malmö
Hoj
04 Aprilia RS50 ombygd för 70 racing
Hej

Vad kostar det att anmäla sig på tränings dagen ? Hur mycket kostar licens och hur lång tid tar det att få licens ?

Mvh
D.E

Hej Devils eyes
Att komma och vara med på lördag och träna, kostar 500kr. (se bilden så finner du all information).

Ang licens.
Först går man en licens kurs på två dagar (teori och praktik). I snitt har det legat på 2000-2500 kr när jag kollar klubbarna runt Sverige.

Själva priset för licensen beror på vilken klass man kör i. Tyvärr efter att ha läst senaste SVEMO styrelse protokoll. Så verkar det som att försäkrings bolaget vill höja avgiften. Så att det är svårt säga vad licenserna kommer kosta nästa år.

Men har du ingen licens och vill komma med och köra på lördag. Så kan du anmäla dig till olicensierat.
Efter träningen så runt halv fem. Tänkte jag ha en liten genomgång ang det här med licens och så för alla som är intresserade. Då är du välkommen och ställa alla frågor du kan tänkas ha.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top