Hur ska jag som hästtjej bemöta er vid vägkanten?

Gick med
19 Feb 2013
Ort
Charming, CA
Hoj
Riskokare
Tycker det är bedrövligt att inte min dotter kan ställa en enkel fråga här utan att bli utsatt för en massa trakasserier. Internets avloppsbrunn är vad ni är!
:arsele
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
(Lånar min pappas konto)

Ska jag stanna hesten? Eller ska jag fortsätta som vanligt?

Hur agerar ni när ni ser en hästtjej vid vägkanten? Brukar ni sackta ner?

Tycker det är bedrövligt att inte min dotter kan ställa en enkel fråga här utan att bli utsatt för en massa trakasserier. Internets avloppsbrunn är vad ni är!
:arsele


Jag hyser en viss tvivlan till att denna trådstart verkligen kom från din dotter - Jag ämnar bevisa att det är DU som låtsas vara en ung oskyldig flicka som ger sig ut i internets absoluta utkanter av träskmark (nämligen sporthoj.com)

Bevis Nr 1 "Ska jag stanna hesten?" Ingen nybörjare på SH stavar häst på något annat sätt än just häst. Endast härdade SH-förbrytare skulle få för sig att skriva med denna stavning !!

Bevis NR 2 "Brukar ni sackta ner?" Haha där kom den igen ! Sackta stavas sakta överallt utom HÄR !!!

En ung oförstörd hestchey hade ALDRIG skrivit så.............

Slutprolog - Min teori är att....

Antingen är det DU som skrivit trådstarten ELLER så har du en dotter som i smyg hänger och blir mentalt fördärvad på SH.









:tummenupp
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Tycker det är bedrövligt att inte min dotter kan ställa en enkel fråga här utan att bli utsatt för en massa trakasserier. Internets avloppsbrunn är vad ni är!
:arsele

Så.... vad tänkte du när du lånade ut ditt konto på Sporthoj.com till dottern din?

"Jamen, jag låter jäntan ställa den där knepiga hästfrågan på Sporthoj, det kommer nog gå kanonbra".....
:confused:

Det är väl lika smart som att skicka en länk till Avpixlat.se till Migrationsverkets förvar i Flen.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Jag vill också be om ursäkt för sportbike eftersom det var honom jag citerade. :hej :)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag hyser en viss tvivlan till att denna trådstart verkligen kom från din dotter - Jag ämnar bevisa att det är DU som låtsas vara en ung oskyldig flicka som ger sig ut i internets absoluta utkanter av träskmark (nämligen sporthoj.com)

Bevis Nr 1 "Ska jag stanna hesten?" Ingen nybörjare på SH stavar häst på något annat sätt än just häst. Endast härdade SH-förbrytare skulle få för sig att skriva med denna stavning !!

Bevis NR 2 "Brukar ni sackta ner?" Haha där kom den igen ! Sackta stavas sakta överallt utom HÄR !!!

En ung oförstörd hestchey hade ALDRIG skrivit så.............

Slutprolog - Min teori är att....

Antingen är det DU som skrivit trådstarten ELLER så har du en dotter som i smyg hänger och blir mentalt fördärvad på SH.









:tummenupp

Klart som fan att det är han. Skulle inte förvåna mig om han inte ens har någon dotter.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top